26 Aralık 2011 Pazartesi

ALIŞVERİŞ | Hediye Boyner'den Alınır! Hem de 10 Dakikada:)



Hala izleyemeyenler için 2. video hemen yukarıda huzurlarınızda. BOYNER'deki küçük siyah elbise seçenekleriyle çeşit çeşit yılbaşı gecesi kombinleri:)

BOYNER'de yılbaşı maceram 10 dakikada 10 kişiye 10 hediye videosu ile devam ediyooor:) Artık son videoda iyiden iyiye dağılmışım, ee vakit de sınırlı, Berkant sürekli dakika sayıyor, hediye seçeneği çok olduğu için kafam karışıyor. Bir kişi de demiyor ki rujunu tazele Boom:) Öyle ya da böyle 10 dakikada koca bir listeyi tamamlıyorum. Video bitti sanmayın, sonunda biraz daha bekleyin:) Siz ne unuttuğumu bulabilecek misiniz bakalım.

Vee videoyu izlemek için dooğru BOYNER Facebook sayfasına tıklayın :)

8 yorum:

zamansozleri dedi ki...

Kendimize hediyeyi unuttuk :))

Melis dedi ki...

''Koca için önceden fizibilite çalışması yaptık. Ay öyle geldik, bulduk, aldık olmasın değil mi? Aşığız adama!'' ve ''Beynimi düzleştirdi.'' dediğinde koptum. Süpersin sen ya! Bu arada videonun sonuna doğru yaklaştığımda ''Boom listeye neden kendini yazmamış? Bir pabucu haketti.'' dedim :))

Lunapark Queen dedi ki...

Süper olmuş video çok eğlendim Boom :))

http://lunaparkqueen.blogspot.com

ANNEMİNELİ dedi ki...

İyiymiş...Yeni yılın en güzel dakikalarla devamlı seninle olsun..öptüm....

Adsız dedi ki...

Çok güzelmiş.Harika! Bloğuna rastlamak ne hoş.Hemen takibe aldım lütfen sen de beni takibe al.
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

harika...

Unknown dedi ki...

harika

Adsız dedi ki...

yaa süperdi Boommm sanki ben koşuyormuşum,hediye arıyormuşum gibi heyecanlandım dakikalar bitecek diye hehe :))