21 Aralık 2011 Çarşamba

MAKE ME BEAUTIFUL | Boyner'de Yılbaşı Gecesi Stylingi


BOYNER'de yılbaşı hazırlıkları maceram ikinci video ile devam ediyor. İlk videoda kendimizi güzelleşmeye adamıştık, videoyu seyredemeyenler için bir de buraya koyuyorum! Mottomuz "Yeni yılda en çok kendini sev, kendini şımart"tı,o yüzden BOYNER Kozmetik reyonlarına balıklama dalmıştık:) İkinci videoda ise bir küçük siyah elbiseyi bambaşka aksesuarlarla nasıl farklılaştırıp, farklı farklı yılbaşı alternatiflerine ugyun hale getiririz onu anlatıyorum:) Hemen buraya tıklayınca:)

4 yorum:

suna parfümeri dedi ki...

burberry makyaj ürünleri hangi boynerde satılıyor?

Adsız dedi ki...

styleboom seni çok beğenerek takip ediyorum.ama birşey dikkatimi çekti türkçemizde birsürü karşılığı varken neden yabancı kelimeleri kullanmayı tercih ediyorsun. evet hepimiz bilerek veya bilmeyerek bu hatayı zaman zaman yapıyoruz ama dikkat etmemiz gerektiğini düşünüyorum özelliklede senin gibi bir blog sahibesinin. sevgiler...

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Çok güzel motto, en çok kendimizi şımartalım :D

Ayrıca blogumda çekiliş var, NR 39 ayakkabı hediye ediyorum, beklerim :)

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Styleboom seni tebrik ederim! Kamera karsisinda gercekten dogal bir guzelligin ve rahatligin var, bence kanallar seni kesfetmeli:)
Yapici bir elestirim olacak yalniz, kameranin flashindan ya da magazanin ic aydinlatmasindan oturu videonun tonlari epey sari..Makyaj yaptiginda rujun rengi belli olmadi hic:(