9 Nisan 2012 Pazartesi

FLASHION' NEWS | Raf Simons DIOR'un Kreatif Direktörü Oldu!


JIL SANDER'den ayrıldığı haberi ile karalar bağladığım Raf Simons, DIOR'un yeni kreatif direktörü oldu!! Resmi açıklamadan önce herkes haberi bizzat Raf Simons'dan alan Cathy Horn'dan duydu:) Tasarımcının DIOR için hazırlayacağı ilk koleksiyon Temmuz'daki Couture moda haftasında sunulacak couture koleksiyonu olacak ♥

Galliano'nun boşluğunu evin içinden doldurmaya çalışan, ve her yeni "kreatif direktör şu oldu" dedikodusuna Bill Gaytten'le satışlarımız mükemmel, auramız böyle güzel, sinerjimiz şöyle şukela diye açıklamalara doyamayan DIOR  garantici ve "bir çizgi" getirmekten çok uzak Gaytten'in sadece geçiş dönemini atlatmak için olduğunu ispatlamış oldu:) Demiştim:p Bakalım JIL SANDER'e yepyeni bir kimlik katan yalın ve minimal Raf Simons figürü DIOR'un ultra feminen ve şaşaalı çizgisi ile nasıl buluşacak! Heyecan verici:) Hedi Slimane YSL'de, Raf Dior'da, yeni sezon çook farklı! Şimdi heyecan içinde Simons'un DIOR için hazırlayacağı ilk koleksiyonu bekliyorum! 

[Görsel:forbes]

2 yorum:

Modagrafya dedi ki...

Evet demin duydum ben de, hiç şaşırmadım aylardır bunun olacağı konuşuluyordu zaten. Bekliyordum ama biraz üzüldüm yani Raf Simons'un Jil Sander'da yaptıklarına çok baıylmıyordum ama sürprizlere açığım, eminim beklemediğim şeyler çıkacak bu orijinde erkek tasarımcısından.

Chp_dzn dedi ki...

Oh my! You have such a great blog! Its sad to know that Raf Simons do not exist any more! You have such an amazing style! Love, love your outfits! :)

www.chpdzn.blogspot.com