15 Nisan 2012 Pazar

MAKE ME BEAUTIFUL | Güzellik Kapsülü Rıfat Yüzüak:)


Bahar geldi... Yaz geliyor:) Haliyle düğün dernek, mezuniyet telaşları aylar öncesinden de olsa başladı. Daha önce şu yazımda Ankara'daki şanslı Boomerlar için tek adresi vermiştim: Sevilay Acıbucu. Kendisi aşırı yoğunluğuna rağmen uygun ise şehir dışındaki gelinleri için de makyaja gidiyor. Ben artık Ankara'ya daha az gitme gelme durumuna geçince, burada makyaja kime gitmeli diye düşünmeye, hatta karalar bağlamaya başlamıştım ki  dünya tatlısı ve dahası yeteneklisi RIFAT YÜZÜAK nam-ı diğer Rufad ile tanıştım:)

Kendisi özellikle moda sektöründe çok tanınıyor, her ay okuduğumuz dergilerde görüp bayıldığımız makyajların çoğu onun elinden çıkıyor:) Ebru Gündeş'in makyajlarında da onun imzası var, ve onun için de gelinleri çok ama çok özel. Aslında makyajı bir kenara bıraktım, düğün gününde insanın yanında Rıfat pozitifliğinde biri olması müthiş olmalı! Komik, nazik, sakin, kadın dilinden anlıyor ve muhteşem makyaj yapıyor. Bu adamı kapsül haline getirseler de özel günlerde hap gibi yutsak, güzelleşsek:)


Bana yaptığı süper makyajı fotoğraflayamadım aceleden ama kendisinin portföyünden bir kaç kareyi sizlerle paylaşayım, hem de tanıştırayım istedim. Çok güzel bir haberim daha var: Rıfat makyaj üzerine bir de blog yazıyor! Makyaj tüyoları, çekimlerde yaptğı makyajlarda kullandığı ürünler, makyajın olmazsa olmazları ve dahası  blogunda. Blogunu okumak ve kendisine ulaşmak isteyenler hemen buraya TIK TIK :)

4 yorum:

cukulata.alba dedi ki...

herseyı bıraaakk adam cok ttlııı yaaaa bayılıyorummm

NİNO dedi ki...

Aa inanmıyorum kardeşim geçen sene düğün makyajını ona yaptırmıstı tabii bizim ailenin kızları da ve sağ üstteki foto kardeşime ait:)

Bu kadar olsun...

Sevgiler Nİno

Unknown dedi ki...

Rıfat'ın pozitifliği yeter bayılıyoruuum :)

Unknown dedi ki...

Rıfat'ın pozititifliği yeter bayılıyoruuuum :)