13 Mayıs 2012 Pazar

ÖZEL | Annemler


Aslında anneler günü yazısı yazmayı sevmiyorum, çünkü biliyorum bazılarımız için buruk bir gün. Ama bugün ben beni buradan okusun annelerim istedim.

Ben çok şanslı bir kız çocuğuydum, bir o kadar da kendini erkek sandığı için zor bir kız çocuğu. Ben,  etrafı pek çok güzel kadınla çevrili bir şekilde büyümüş bir kız çoçuğuydum ne mutlu ki.

Annem...
Bir kadına zerafetin, neşenin, ve içinden geldiğince olmanın nasıl da yakıştığını öğreten, bebeklerimin asla kutularında göründüğü gibi kalmamalarını, butikten alınanın evde bambaşka hale gelmesini sağlayan; yaramazlık da yapsam, hız da yapsam, tavır da yapsam, zor da olsam hiç yapmasan demeyen, keşke olmasan demeyen, benimle çocuk olabilen anneciğim ben senin aynaya her baktığında gördüğün kadınım.

Anneanneciğim
Hayatımın kadını, kraliçem, kelimelerin anlatmaya yetemediği bir nev-i şahsına münhasır

Ve evlenince hayatıma giren, ben ne yaparsam yapayım, aslında ben ne olursam olayım, beni kendi annem gibi seven, ve beni mükemmel bir şey olduğuma inandırıveren diğer canım anneciğim.

Hepinizin anneler günü kutlu olsun. 
Ve tabii ki Boomerların güzel annelerinin ve anne olmuş olanlarınının ♥

Happy Mother's day to all mamas and their beloved daughters. The connection between two is unique. And I am a very lucky lady that I have 2 lovely mothers  ♥ 

0 yorum: