22 Mayıs 2012 Salı

BOOMSTYLE | Styleboom @Outletim.com

Fotoğraf: Eymen Topçuoğlu

Sezon trendlerini hatta Türkiye'deki raflara uğramadan doğruca yurtdışına gidenlerini outlet ekonomikliğinde almak gibisi var mı? Tıpkı geçen yıl şurada yaptığım gibi, bu yıl da outletim.com deposuna daldım ve oradan Boomstyle tarzında kombinlerle çıktım:) Bakalım beğenecek misiniz?

Tabii ki Boom'un olduğu yerde 50'ler nostaljisi yaşanmadan olmaz. Bu yaz Prada gibi devler bile o yıllara selam durmuş, hasretle beklediğimiz Mad Men yeni sezonuyla bizi kalbimizden vurmuşken, bele oturan volanlı bu elbise #puantiyeaşkına diyerek hemen sepete atılmalı:) Farklı renk alternatifleri arasından siyah-beyaz olanı parlak sarı ile kombinlemeyi tercih ettim ben.

Sezonun olmazsa olmazlarından biri de iri, güpür danteller. Yukarıdaki etek (ki bu sezon Zara'da vardı) bu trend için biçilmiş kaftan! Sokak stili denge demekse ben de etekteki dantelin asalet ve romantizmini, casual bir gömlek seçerek modern ve maskülenle birleştirdim. Tamamen beyaz bu kombine #armparty yakışır diyip, beyaz ve altın kombinasyonu bilezikler ve saatle sokak stili dokunuşunu da ekledim:)


Her ne kadar ilk tercihim olmasa da, bazı ortamlar, mekanlar, zamanlar spor ve rahat bir şıklığı talep ediyor. İşte o zaman imdadıma trikolar ve jeanler yetişiyor. Bu sezon herkesin kendine göre bir denim gömlek edinmesini salık vererek, jean gömleği mercan tonlarda skinny jean ve triko kazak ile birleştirdim. Denim gömlekleri özellikle kahve ve mercan tonlarla kullanmanızı tavsiye ederim.

Bana ayrılan sürenin sonuna gelirken hatırlatmamı da yapayım: daha pek çok seçenek sürekli yenilenen outletim.com 'da :)

As I did so last year, this season also I picked up my favorites from outletim.com and stylized 3 different looks referring 3 distinct trends of the season. Hope you liked them:)

7 yorum:

Cansu dedi ki...

Fotoğrafçı, makyaj ve saç ekibinin isimlerini küçük de olsa bir yerlere yazmanız iş etiği açısından çok önemlidir böyle durumlarda. Bilginize...

elipsworld dedi ki...

Boom yaptigin kombinleri senin blogunda gormesemde kesin iste tam boomluk bunlar derdim :) tam senin stiline uygun looklar olmus,emegine saglik :)
Sevgiler,
http://elipsworld-elipsworld.blogspot.com/

gulcekim dedi ki...

puantiyeli elbise sahiden tam senlik boom. her nekadar kilo almış olsamda :o zayıflayacağımı düşünerek limon küfü skinny jean aldım üzerine koyu mavi denim gömlek düşünüyorum yakasına pırıltılı taşlar boncuklar vs. işleyerek kullanmak istiyorum ayakkabıda karar veremedim outletim.com a göz atmakta fayda var sanırım :) eline sağlık <3<3<3

*STYLEBOOM* dedi ki...

@cansu ilk olarak hemen bir onceki postu gordun mu? ve hatta tum styleboom editoryallerini? diger sorum bu postu okudun mu:) sac ve makyaj "ekibi" diye bir sey ise zaten yoktu.

ben fotografcilarima hem de herkesten farkli olarak sonda degil en basta yer veririm her zaman

@elipsworld evet tam benlik dgil mi:)) tesekkurler

@gulcekim tesekkurleer:)

aylin's dedi ki...

Sevgili Styleboom,

Kombinler her zaman ki gibi harika..

Sevgiler Aylin

Missinem dedi ki...

:) MODELİN İLK FOTOĞRAFINDAKİ HALİNİ GÖRÜNCE AĞLAMAKLI OLDUM, O NASIL Bİ SURAT :))

Melis dedi ki...

Outletim sitesinde isimleriniz yazmasa tek tek kime ait olduğunu söyleyebilirdim :)) Son kombine bayıldım :)