27 Haziran 2011 Pazartesi

BOOM'STYLE | Outletim.Com Cicilere Styleboom Eli Değdi:)



Herkese günaydıın! Bu hafta benim için inanılmaz yoğun bir hafta hanımlar, şimdiden affınıza sığınıyorum:) Hemmen kısa bir haber verip kaçıyoruum! Eminim pek çoğunuzun bildiği/alışveriş ettiği OUTLETIM.COM geçen hafta beni konuk etti, devasaaaa depolarına girdim ve Outletim cicilerle bir dolu kombin hazırladım:) Bu kombinler 16 Haziran'dan bu yana 2 günde 1 OUTLETIM BLOG'da ve OUTLETIM FACEBOOK sayfalarında. Acaba beğenecek misiniiz? Haydi tık tık:)

6 yorum:

Seda Maç dedi ki...

heps harika tam yazlık pembe beyaz çizgili eteği özellikle çok sevdim boomcuğum mucxxxxx

fashiONözge dedi ki...

harikasın canımıniçiiii,outletim.com ne iyi düşünmüş:))çok doğru bir karar,harika kombinler çıkmış:)

Melis dedi ki...

Hepsine bayıldım. Hepsi harika :)

zep_bilgen dedi ki...

tabiki de heepsi de birbirinden güzel boom. favroilerimi sorarsan 1. 5. ve 7. diyebilirim. öperim..

zeliss dedi ki...

Boomcuğum çok güzel.Hatta 4-5 gün önce falan senin hazırladığın kombinlerle ilgili face sayfasında yarışma düzenledi.Yarışma birkaç saat içinde başladı ve bitti. Styleboom'un hazırladığı ilk 3 kombindeki ürün kodlarından 5 tanesini mail adreslerine gönderip çekilişe katılıosun ve kardeşim 50 TL hediye çeki kazandııı =) Boomerlar takip etsin sürekli derim ben ;)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@rococosh tesekkurler kokosuumm:)

@fashionozge tesekkurleer:) insan bi dolu kiyafetin ortasina atilinca sasiriyor valla

@melis tesekkurler cnm:

@zep_bilgen harikaaa benim dee 1-2-5:)

@zeliss bundan da senin sayende haberim odluu! yine koptugum bir ana denk geldi demek. yuhiii styleboomerlardan biri kazandgi icin cok mesuduuum:)