17 Haziran 2011 Cuma

United Colors Of SokaktaNeModa !

Herhalde artık SokaktaNeModa'yı duymayanınız kalmamıştır, üye olmayanınız kaldıysa şimdi hemen şuradan tık tık, zira biz hepimiz oradayız, daha da çoook yer var bekleriz:) Üstelik stil deyince Styleboomer biraz örnek olmalı değil mi:)?



Gelelim yeni ne var kısmına ? Öncelikleee SokaktaNeModa'nın yüzü tamamen değişti, çok daha şık, renkli, işlevsel ve interaktif oldu:) Yabancı muadilleri gibi SokaktaNeModa'yı da en çok keşfetmeyi sevdiğim için seviyorum. Mesela içimden sarı geçiyor, tıklıyorum sarıya, sarılı kombinlerden ilham alıyor, olmuş olmamış diyor, yorumluyorum; ya da bir marka seçiyor, böylece belki de benim gözümden kaçmış olan ürünlerini görebiliyorum:) Fotoğraflara kalpcikler kondurmayı daa, kalpcikler almayı da çok seviyorum, bakın şu şekilde ♥ A bir de unutmadan "çılgın manşetiyle" bir de Styleboom röpörtajı var orada, tam da şurada :p

SokaktaNeModa yenilenen yüzüyle şimdi artık daha da interaktif ve keyifli çünküü hediyeli oyunlar da başladı. Örneğin önümüzdeki 2 hafta boyunca içinde en az 1 adet BENETTON ürünü olan bir kombininizi fotoğraflayıp, SokaktaNeModa'ya yükleyip, eşe dosta da haber verdiniz miii, gelsin "Beğen"ler.:) En çok beğenilen kombin öyle seçici kurul, uçucu jüri üyesi ile de değil insanların "beğen"isiyle belirlenecekmiş ve 1. olan kombinin sahibi 500 TL-ay evet yazıyla beşyüzzz- hediye çeki kazanacakmış, hatta 2. ve 3.ler bile yaşamış:) Uzattım biliyorum, kısa keserken hep birlikte buraya tıklıyoruz :)


0 yorum: