13 Haziran 2011 Pazartesi

HEDIYE | Babalar Günü'ne DAMAT Torpili

Geçenlerde kocimle caddede gezmedeyiz, bir mağazaya girdik bakınıyoruz, mağazada da küçücük (ama hakikaten küçücük) bir kızla babası var. Dolaşırlarken kız babasından bir şey istedi, hatta olay şöyle gelişti:

Küçük Kız:Babacım bana bıdıbıdıbıdıbıd yapabilir miyiz?
Baba: Bakarız kızım. [malumunuz bir Türk kız babası asla "Evet" demez, daha ziyade sırasıyla "Hayır // Düşünürüz // Bakarız // Hele bi o gün gelsin" cevaplarından birini tercih eder:) ]
Küçük Kız: Baba bana net ol! İnsanların içinde böyle dememelisin, bana net cevap vermelisin!
Kocim ve Ben: ?!@!!?:o :~ ajjfdvklgfj ?! [ve yutulan küçük diller:)]

Eveet devir değişti hanımlar, artık böyle:) Sonuçta baba biricikdir, candır, ilk aşktır, ilk küstürendir, ilk sevindiren, ilk kalp kırandır öyle değil mi? Aşkım babacımdır, arkadaşım babacımdır, eyvah babacımdır:)) [Benimki daha ziyade son kategoriden:p ]


Babalar Günü gelmiş çatmışken hem burada Styleboom'da babanızla bir anınızı bizimle paylaşıp hem de DAMAT|ADV|TWEEN'den 150TL'lik hediye çeki kazanmak istemez misiniiz:) Hadi önce babacığınızı kategorisine göre DAMAT'dan giydirelim mii:)?

AŞKIM BABACIM ♥

Baba ilk aşk... Hani bütün gün yok olur, sonra kapıda kocamaaaaaan bir şekilde belirir akşam, kalbin böyle güp güp atmaya başlar, bir heyecan, bir pırpırlanma. En yakışıklısı, en güçlüsü, en kahramanı, en mükemmeli seninkidir. Annene bile biraz gıcık olursun, babanın kafası başka yere dönmüşse minik ellerinle o kafayı kendine döndürürsün:) O zaman sevgilin yanında hoş olsun, şık olsun diye mağazalarda harcadığın saatlerin 10 katı bu hafta babaya harcansın. Casual smart bir kombinle senin yakışıklın gibisi olmasın mesela:)


ARKADAŞIM BABACIM :)

Anneyle sırlar paylaşılana kadar en iyi arkadaşın baban değil midir? Çünkü seni şımartır, annenin izin vermediği her şeyi onunla yapabilirsin, bir sürü oyunlar oynayabilir ve her defasında senin kazanmana izin verdiğini anlamaz deli gibi sevinebilirsin. Sonra ilk keşifleri onunla yaparsın. Ateş yakmayı, zar tutmayı, pişti demeyi, yumruk atmayı, oğlanlara gıcık olmayı bile ondan öğrenirsin. Annenin arkasından birlikte işler çevirip, kikir kikir gülersin:) O zaman arada bir haftasonları kendisine enn rahat cicileri giydirip, yine keşiflere, oyunlara dalmalı bence.


EYVAH BABACIM!

Ama bazen umulmadık bir anda "Eyvah Babam!" da demek var:p Özellikle sivilcelerin tepe yaptığı şu malum yıllarda. Yüreğinin bir köşesinde biraz korkmak, biraz saklamak, ya duyarsa diye paniklemek olmasa o zaman da şimdiki "babasının kızı" olabilir miydin:) ? İcabında çok "baba" cezalarının mimarı babana baştan ayağa janti bir takım, modern bir kravat, cilalı pabuçlarla Don Corleone havası yakışmaz mı:) Mesela aşağıdaki cüzdan ve kemer takımı hatta ayakkabı DAMATTWEENSHOP'da Babalar Günü'ne özel pek çok kampanyalı, sürprizli üründen birer örnek.


Ben babama bir öpücük de versem yeter derseniz, evet yeter sevgili Styleboomerlar:) Ama olsun biz bu defa süsleyelim. Hem böylece bu hafta içinde Babalar Günü’ne özel 1.ürüne %30, 2. ürüne %50 indirimle birlikte DAMAT|ADV|TWEEN'den yaptığımız her faturalı alışverişden bizim adımıza Darüşşafaka'daki çocuklara bağış yapılsın.

İçinizden 2 şanslı Styleboomer ise bu keyfi DAMAT|ADV|TWEEN'den 150şer TL'lik 2 hediye çeki ile yaşasın istedik. Yapmanız gereken çook basit

1) Bu blogun "İzle"yicisi olmanız [Adsız yorumlar maalesef onaylanmayacak]
2) DAMAT|ADV|TWEEN Facebook grup sayfasını burayı tıklayarak "Beğen"meniz
3) 15 Haziran Çarşamba geceyarısına kadar burada bizlerle babalı-kızlı özel, komik ya da trajikomik:)) bir anınızı paylaşmak ve yorumunuzun sonuna MUTTTLAKA mail adresinizi eklemeniz


Bu postu hazırlarken pek güzel baba-küçük kız fotoları buldum, o yüzden bugün Styleboom Facebook'ta babamla bir fotoğrafımı paylaştım:) İlk foto benden, babasıyla cici bir fotosunu styleboomblog@gmail.com mail adresine yollayan olursa, sizinkileri de bu albümde paylaşırım güzel olmaz mııı:))?

52 yorum:

Galanthus dedi ki...

yeni evlendim ama babamlarla yakın oturuyoruz. seçim için buluşup öyle gideceğiz ama ben geç kalınca babama yetişmeye çalışmak için bayağı koşturdum, o da çok fazla sabırsızlanmış resmen kapının önünde beklemiş, ben yetişemeyince o benim olduğum yere gelmiş. sarıldık, öpüştük.

sonradan öğrendim ki ben oraya gelene kadar babam kendi kendini yemiş, bugün babalar günü kızım hala gelmedi diye. ben bunu duyunca babalar günü demek bugünmüş ben yanlış biliyormuşum diye koştur koştur gidip babama hediye aldım,e kayınbabama almamak olmaz ona da aldım. sonra gittim hediyesini verdim. çok duygulandı, bu sene senden hiç bir şey beklemiyordum falan dedi.

akşam olunca bu sefer de kayınbabamı aradık, adam haklı bilmiyor benim kendi kendime babalar gününü kutladığımı, bir güzel kutladık, onu da şaşırttık. işin komiği ben babalar gününün dün olmadığını bugün öğrenmiş oldum:)) ama canım babam bunu henüz bilmiyor:) o yüzden babacığımla bu sene iki kere babalar günü kutlamış olacağız:)

fatma dedi ki...

Küçüklüğümden beri babamdan hep korkmuşumdur.Otoriter sert bir mizacı vardır.Hatta mesafemiz yüzünden beni sevmediğini düşünürdüm takiii ben üniversiteye gidene kadar.Uzağa gidince anladımki canım babam beni çok seviyormuş.
feronom07@gmail.com

Adsız dedi ki...

Babasının kızları babalarına pek nazlı olur ya, hani anneden çok babaya nazı geçer ya.
Bende işte çoook küçükken,6-7 yaşında falanım, yumurtayı sevmiyorum yemicem de yemicem tuturdum nazım babama. Kardeşimi de bi güzel kandırmışım o da 3 yaşında o da ağlıyor bende yemicem diye.
Babamın sinirler tavan tabi. Bir bacağına beni, diğer bacağına kardeşimi yatırım popomuza popomuza yer misin(yumurtayı tabi), yemez misin...
Hayatımda ilk ve son defa babamdan dayak yemiştim hiç unutmam(tabi kardeşimde).Ama hala yumurta yemem

esra_imren@hotmail.com

SeLeN dedi ki...

benim için hem aşkım hem arkadaşım ama en çok her şeyim babacım... akşamları babam işten eve geldiği zaman annemle önce hangimizi öpücek diye yarışırdık, hatta birbirimizi ittirip babama ilk ulaşmaya çalışırdık.bazen annem bazen ben diğerine trip bile atardık:) bu benim için babamla aramdaki en en en güzel anı:)
"küçükken" diye başlamak isterdim, ama biz bunu ben kooocaamn kız olduğumda da (annem gidene kadar) devam ettirdik.
son 3yıldır babalar günü yılın en önemli zamanı benim için.

SeLeN dedi ki...

üff unuttum yine:(

selenkutluay@gmail.com

S&A dedi ki...

Babacımla güzel anılarımızdan bir tanesi ; Ona mutfakta süpriz doğumgünü pastası yaparken,hiç mutfakta yanımıza gelmemesine rağmen mutfağa yanımıza gelemesi,napıyosunuz diye ısrarla sorması biz de pasta yaptığımızı çaktırmamaya çalışarak zorla göndermemiz ve doğumgünü pastası yaptığımızı anlaması üzerine gülmesi ve peki deyip mutfaktan çıkması.Hoş bir anımız:)

S&A dedi ki...

mail adresim slcn_unsal@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Babamla en güzel anılarımdan biri balkonda smoke yaparken ben. beni yakalaması ve ben utançtan böyle yerlere yatarken, bana destek vermesi bkz.anlayışlı baba:)

Unknown dedi ki...

babam küçüklüğümüzde çok eğlenceli şeyler yaparak beni ve kardeşimi çok eğlendirirdi. o aslan olurdu. bizi ısırmaya çalışırdı. Tabi bizde hemen anneciğimizin eteklerine saklanırdık.çok eğlendirirdi bizi

rookieicon@hotmail.com

betush dedi ki...

Günlerden bir gün, ben daha çoook küçükken babamla ilgili hiç unutmayacağım bir anı bu... 6-7 yaşlarındaydım ve o gün ablam üşüttüğü için hastaneye iğneye götürülmesi gerekiyordu. Çok kış olduğu için onu aşıya annem ve dayım götüreceklerdi ve ben babamla kalacaktım. Ben tabi gezmeye aşık bir çocuk olarak beni de götürün diye ortalığı ayağa kaldırdım, salya sümük ağlarken sonunda onlar kaçıp gitti. Babacım da beni sakinleştirmeye çalışıyordu ama ben bir ara o wc ye gidince o kadar sinirle ona bir oyun oynamaya karar vermiştim. “Ben de alt komşulara gidiyorum o zaman işte” diye seslendim ve mahsustan sokak kapısını açıp kapattım hızla. Tabi kapının kapandığını duyan babam gittim sanıyor. O arada ben babamın ve annemi yatak odasındaki gardroba saklandım sinsice. Babam birkaç dakika sonra gardroba çok yakın olan yatağa uzandı. Ben onun geldiğini anladım ve bir süre sessizce bekledim. O hafif uykuya dalmışken, içeriden tırnaklarımla kapağa dokunup hafif hafif sesler çıkarmaya başladım. Babam uyku sersemi “Bismillah Bismillah” diye uyandı, ben sonra sessizce bekledim tekrar bişey yapmadan. Sonra tekrar değişik sesler çıkarmaya başladım, bu kez babamın yavaş yavaş yatakten indiğini görüyordum aralıktan. Ayaklarının ucunda gardroba yaklaşırken ben de içeriden beyaz bir giysiyi kafam geçirdim ve babam tam elini kapıya uzatacakken kapıyı açıp o şekilde karşısına çıktım. İşte o anı hiç hatırlamak istemiyorum…. Babam yere yığıldı Benim küçük çocuk oyunum bir felaketle sonuçlandı. Zavallı babam bembeyaz kesildi. Kendisine zor geldi. Ve gözlerini açar açmaz “14 gün içerisinde ölürsem sorumlusu sensin” dedi. Tabi ben çocuk aklıyla bunu duyunca ağlaya ağlaya bir hal oldum. Annemler geldiğinde karşılaştıkları tablo çok trajikomikti. Bembeyaz bir baba ve gözleri şişmiş yaramaz bir kız çocuğu…O gün ilk kez babamı kaybetsem ne yaparım diye düşünmeye başladım ve hayatımın en uzun 14 gününü yaşadım… O süreç bittikten sonra babama sarıldığım anı asla unutamam….
Seni çok seviyorum babacım…
Ve söz sana bir daha şaka yapmayacağım
Betul Bal
betulbal@gmail.com

elifcicek- dedi ki...

birgün dersten çıkıp okuluma çok uzak olan bir semtte arkadaşlarla ve tabiiki o zamnki sevgilimle :)bir cafeye gittik, neyse sonra babam aradı kızım nerdesin bende konu uzamasın diye okuldayım dedim annen nerde ulaşamıyorum bende annemin havuzda olduğunu söyledim ,sonrasında tamda babam o kafenin ordan geçmezmi !!!anneme ulaşıyor annem havuzda ,ee bizim kız okulda !!peki bizim hatunun arabası bu cafenin orda ne geziyor bir erkek olarak düşünün babamın halini :)neyse alıalmorumor şekilde birde bakayım babam cafenin orta yerinde duruyor(sanırım annemi basacak tövbeeee:))neyse ben hemen sıyrıldım sevgilinin yanından yalancı durumundayım ya gittim yanına, baba benim annem değil gibi garip bir cümle kurdum:)neyse adamcağız o kadar bir derin soluk aldıki, kızım peki sen okulda değilmiydin burda ne yapıyorsun niye yalan söyledin demeden masumca peki dedi ve döndü gitti:))

elifcicek-@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ben 5 yaşında falan denize gittiğimzde babam beni çamaşır yıkar gibi denize sokup çıkarınca birkaç defa bir daha 3-4 sene kuma ayak basmamışım korkudan...alışayım denize diye yapmş ama daha beteri olmuş :)

kbr.zengin@gmail.com

Adsız dedi ki...

sanırım anıları biriktiricek kadar çok iyi hafızam yok babam tek aşım öyleki şu yaşımda bile hala onun gibi bi adam bulamadığım iin kapattım kendimi bi de buna babamın hastalığı gelince bu hayattaki tek önemli şeyim babam oldu benim..3 yıl boyunca her gece sadece babamın başında bekledim ona bişey olasın diye çok garip sen sormasan hatırlamazdım bile ama yok işte onunla hiç güzel bi anım yok...emeloksar@windowslive.com

ıvırzıvır dedi ki...

8 yaşındayken babamla şakalaşıyorduk .Aramıza kardeşim ve annem de katıldı.Sürekli birbirimizi gıdıklıyorduk. Babamı kızdırmak için cebinden loto kağıdını alıp yırttım. Babam kızdı tabi ki ama çok uzatmadı. Annem atmamış kağıtları .. O hafta loto bize çıkmıştı ama kağıt maalesef yırtıktı.. Ama canım babam bunu duyunca bile gel bakalım güzel kızım bizi bir çuval paradan kurtardın demişti :)
eatay53@gmail.com

Tiki Kezban dedi ki...

Boom sartlar tamam.
Face sayfam; Tiki Kezban, http://www.facebook.com/profile.php?id=100001669434112

Benim babam "Eyvah Babam" kategorisinde:)
Henüz lise yeni bitmis üniversite birdeyken
her genc kiz gibi ben de sacimi boyatmistim bir heves, mavi-siyaha hem de. Ondan önce sariya
yakin olan acik renk saclarim bir anda mavi-siyah olmustu. Evde boyadik annemle, ben banyodan cikip sacimi kurttum
ve geldim anne-babamin önüne, ben bir heyecanla nasil olmus diye babama sorarken o bir anda
"ne bu böyle, pavyon kadinlari gibi olmussun" demez mi! Ben $ok, annem $ok! Ben aglayarak odama kosarken annem babama
kizmakla mesguldu.! Bu hic unutamadigim TRAJIKOMIK bir animdir :)
Ben yine de babamin bu aciksözlülügü ile gurur duyarim. Asla yapmacik degildir. Yalan ise hic söyleyemez, tombisim benim:)
Umarim bana cikar da ben de Damat Twin takimini onun üzerinde görüp ona "bu ne böyle kirolar gibi olmussun" derim :))


Bol şans:)


Tiki Kezban
http://tikikezban.blogspot.com/
tikikezban@gmail.com

Elif dedi ki...

Okuma yazma bilmediğime göre sanırım 5 yaşlarındaydım. Bilirsiniz o yaşlardaki çocuklara genelde uykuya dalmadan önce kitap okunur. Benim babam da benim için ayşegül ve daha sonra heidi hikaye kitapları serisini almış (toplamda yüzlerce ediyor olabilir ince ince kitaplardı) fakat onları çalıştığı şirkette masasının altında tutarmış topluca. Her akşam eve elinde farklı bir hikaye kitabıyla gelirdi, (ben de her gün yeni bir tane alır gelir sanırdım) heyecanla gelmesini bekler, akşama babam hangi hikayeyi okuyacak bu sefer diye iple çekerdim. Uzun bir süre böyle bir ritüelimiz olmuştu, belki de bana kitap sevgisini bu şekilde aşıladı diye düşünüyorum, hala uyumadan önce kitap okurum. Bana bu ve benzeri her zaman iyi alışkanlıklar kazandırdığı,hayatıma her zaman doğru şekilde yön veren, kimi zaman adeta bir danışman, bir model olduğu, bunun yanı sıra bir sürü tebessüm ettiren anılar verdiği için canım babamın babalar günü kutlu olsun!

Elif TARCAN
tarcanelif@gmail.com

Guz dedi ki...

bana manevi babalik yapan enistem icin bu hediyeyi istiyorum :)

guzakgun@gmail.com

casey23 dedi ki...

Ah boom!!! babamla hatıralar o kadar çok ki!! çünkü ben küçüklüğümde hep babamla oyun oynardım.. Benim babam "arkadaş babam" kategorisindedir!! Beni parka bile babam götürürdü, ben hiç salıncakta yer bulamazmışım çünkü mahallenin çocukları hemen salıncakları kaparmış ve hiiiç inmezlermiş.. Ben de salıncakta yer bulamayınca babamın yanına gidip sürekli hıçkırır gibi içimi çekermişim babam da ne oldu diye sorduğunda salıncakta yer bulamıyorum dermişim, o da gidip o çocuklara yeter siiiee... inin aşşaaa dermiş :) Onlar da babamdan korkarmış (Babam 2'ye 5 gibi bişey!!) ben de salıncağa binermişim çok severmişim bi türlü inmezmişim o da hadi artık başkalarına sıra geldi dermiş ama ben yine de bi tur daha bi tur daha diye diye salıncağı rehin alırmışım o da kimseyi salıncaklara yaklaştırmazmış!!!! Canım babacım benim şimdiden babalar günün kutlu olsun!! <3

derkal23@gmail.com

ece dedi ki...

Merhaba izleyicinizim facebook sayfasında beğenim var
Babamla ilgili anılarım yazmakla bitmayacek kadar çok ama her aklıma geldiğinde hala tüm bedenimi garip bir ürperdi sarmasına neden olayı sizlerle paylaşmak isterim.Başımda kavak yellerinin deli deli estiği dönemlerde babamın kıyafetlerim üzerinde koymaya çalıştığı baskıya galip gelme duygusu ağır basmıştı ki evden çıkarken başka çantamdaki kıyafetim başka çıkardım sokağa .Uygun bir yerde üzerimi değiştirip gideceğim yere öyle giderdim bu bir alışkanlık halini almıştı adeta.Taa ki bir gün babamın bulunduğum yerden beni alması icap edene kadar.Babamı karşımda hiç tasvip etmediği kıyafetle görüp tehtidkar bakışlarına maruz kaldığım anı hiç ama hiç unutmadım.Ve o günden sonra babamın güvenini tekrar kazanmak konusunda verdiğim çaba beni çok etkiledi çok..
sevgiler..
ece kalaycıoğlu
ece.derin@hotmail.com

funda dedi ki...

babacığımla çok trajkomik bir anımız vardır ben ve kardeşim ikiz olduğumuz için küçüklüğümüzde yaramaz olduğumuz için hiç durmazdık babamda polis memuru olduğu için işe giderken şapkasını unutur öyle giderdi dalgınlıktan:)umarım bu hediye babama çıkar çok sevinicek.
funda_tekes07@hotmail.com

selda dedi ki...

öncelikle boom çok güzel bir hediye düşünmüşsün.benim babamla unutamadığım bir anım var o zaman ikiz kardeşimle yaşımız küçük babam polis memuru doğu görevini yapıyor o zamanlar terörde çok bir akşam çatışma çıktı ama sevgili babam ailesini yani bizi kendini siper edercesine korumuştu ve ülkemizi tabi diğer polis arkaşlarıyla birlikte babamla bu anımızı hiç bir zaman unutmam onu çok seviyorum herkesin babalar günü kutlu olsun...
selda_tekes07@hotmail.com

cukulata.alba dedi ki...

gecen senelerden birinde akşam arkadaslarımla iftar yemegıne dıye cıktım yedım tabı ama onlardan bıraz erken ayrılıp sevgılımle el ele turlarken bı baktım karsıdan babam gelıyoo=)) eyvahhh babam diyerek hemen arkamı donup oradan sıvıstımm o ankı heyecan ve korkumu suanda da hıssedebılıyorum=))
Eyvah babam
ayse-cim@hotmail.com

neslhn dedi ki...

benim babam bunların hepsi :) hem en büyük aşkım hem biricik arkadaşım hem de eyvah babam! :)
babamla o kadar çok anım var ki... babam küçükken beni eliyle yedirmeyi çok severdi ve evet hala bunu yaptığı zamanlar oluyor :) bende o daha fazla vermesin diye yanağımı şişirir sürekli ağzım dolu numarası yapardım.. en keyif aldığım şeyse işten geldiğinde onun yanağında yatmaktı :)hatta ablam ve kardeşimle yarışırıdım bunun için :))

neslihankarpuz@hotmail.com

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

BAHAR BAŞLANGICI BABAM İŞ YERİNDEN YENİ AÇAN ÇİÇEKLERDEN BİR DAL KOPARMIŞ GELMİŞ..
KAPIYI AÇTIM.
OOO ANNEME ÇİÇEK Mİ GETİRDİN DEDİM..
YOK BU SEFER SANA DEDİ...
AH BABACIĞIM BANA ÇİÇEK VEREN İLK ERKEKSİN DEDİM.
İNANDI.ÇOK HOŞUNA GİTTİ.TEBESSÜM ETTİ.
AH BEN BİR PİNOKYOYUM...
BURNUM UZADI MI??
EVET BİRAZ:)))

bgceren@hotmail.com

mepru dedi ki...

Değişiktir babam. Kızar dersin kızmaz, buna hayatta kızmaz dersin dünyanın en sinirli adamı olur.
Üniversite 1'de yeni arkadaşlarımla fasıllı yemeğe gittik. Saat 11 gibi geldi beni aldı. Kıyamet koptu arabada birden. 11e kadar yemek mi olurmuşmuş vs vs. Gecem burnumdan geldi. Eve geldik. Annem nasıl geçti diye soru. Anlattım bir heves şöyle güzeldi böyle güzeldi diye. Babam geldi birden bire iyi işte hep böyle gidersiniz arkadaşlarınla dedi :) Sanki az önce arabada burnumdan getiren o değildi :))

Bütün babaların babalar günü kutlu olsun :)

ebru.karslioglu@hotmail.com

Gökçeee dedi ki...

Ben 10 yaşlarındayken babam beni lunaparka götürmüştü. Annem yüksekten korktuğu için hızlı trene ben ve babam binmiştik. Tabiki babam ben kızımı yalnız bırakmam korkmasın diye yanında olurum havalarında kendine güveni tam oturuyoruz koltuklara. Ve hızlı tren gerçekten de hızlı bir şekilde çalışmaya başlıyor. Ve olanlar o zaman oluyor.. Ben heyo yuppi diye bağırırken babam durdurun şunu kusucam ben diye bağırmaktaydı :) Sonuç:Babamın çizilen karizmasıyla birlikte trenden indik ve görevlinin korkuyorsan niye biniyorsun amca sözlerine biz gülerken babam sinirlendi :)

sanartmadami@hotmail.com

Canan dedi ki...

üniversite 3.sınıfta ailemden kmlerce uzakta ist.da okumaktayım.yaz tatili için eve dönmeye 1-2 gün kala nasılsa eve dönüyorum diye paracıklarımı rahatça harcayan ben paramın bir kısmı ile kardeşime hediye olarak çanta almışım bir kısmı da yolda lazım olur diye duruyor.yurdun internet cafesinde internete takılırken zamanın nasıl geçtiğinin farkına varamadığımdan Çağlayan'dan kalkan otobüsü kaçırdım, otobüsü belki Ataşehir terminalinde yakalarım diye Çağlayan'dan Ataşehir'e taksiyle gidince yolda lazım olur diye ayırdığım para da taksiye gitti ve paralarım suyunu çekti.Bir şekilde otobüse bindim. Herneyse otobüs Bolu'da mola verdi,molada olduğum haberini vermek için babamla telefonda konuşuyorum "kızım karnını iyice doyur aç kalma yollarda, birşeyler ye" falan diyor, "ı ııı yok yemem "diyorum "niye yesene acıkmadın mı,daha çok yol var yoksa paran mı yok" diyor, ben bişeyler geveliyorum tabi ve telefonu kapatıyorum.Ben telefonu kapatınca babam anlıyor paramın olmadığını,hummalı bir çalışmaya girişip otobüs firmasından benim bindiğim otobüsün şoförünün telefonunu bulmuş, şoföre "bizim kızın parası kalmamış sanırım ona .... (20-30 neydi hatırlamıyorum)borç verir misiniz ben buraya gelince size veririm " diyor.Otobüs molada ama ben koltuğumdan kalkmıyorum param yok ki, neyse şoför yanıma gelip "bir bakar mısınız, birşeye ihtiyacınız varmış" diyor ben tabi "Yooo benim hiçbirşeye ihtiyacım yok" (babamın yaptığından haberim yok tabi),şoför "babanız aradı paranız bitmiş galiba diyip bana para uzatıyor" bunu duyunca karşı çıkmadan parayı almak durumunda kalıyorum.ben o sırada bir garip ruh hali içindeyim, şoför param olmadığını öğrendiğinden ve bana para verdiğinden dolayı utanıyorum,gurur yapıyorum.babamın yaptığına önce sinirleniyorum beni şoföre karşı niye bu duruma düşürdü diye ,bir yandan da gözlerim doluyor bana kıyamıyor, aç olmama dayanamıyor diye. vs vs. yolda karnımı doyuruyorum sabah memlekete vardığımda babam şoföre parası verdi eve gidince sordum niye yaptın ölmezdim sonuçta sabah eve gelince yerdim birşeyler diye. babam da kendisi öğrenci iken (o ortaokulda tabi) arkadaşı ile eve dönüş yolunda parası az olduğu (onunkisi maddi sıkıntıdan)için sadece tek çeşit yemek alabildiğini arkadaşının ise 2 çeşit yemek aldığını , bu olayın hafızasına kazındığını, o sırada bu olayın aklına geldiğini, benim aç yolculuk yapmama da dayanamadığını söyledi.

Canım babam çok seviyorum çokk çokk çokk

cnn_d@hotmail.com

Stardust Memories dedi ki...

benim hep eyvah babacım modum oldu sanırım :) ortaokul yıllarımdayken malumunuz radyolar dinlenilir hatta aranılırdı. bir gün ben de arama gafletinde bulundum (bulunmaz olsaydıııımmmm) sevgilimi anlatmaya başladım. anlatmak bile denilemez hikaye yazdım yok elele tutuştuk yok çok mutluyum fln. (ha buarada o gün hasta olduğum için okula da gitmemiştim :) ) neyse kapattım telefonu 2 dk sonra telefon çaldı arayan babamdı ve hikayenin sonrasını tahmin edersiniz :) hala aklıma geldikçe o şapşallığıma gülerim. kafamdan uydurduğum hikaye yüzünden babamdan azarı yemiştim :)
6 aydır görmüyorum babamı ve ne yazık ki babalar gününde de Türkiye'de olmayacak ama geldiği zaman bu çek ona çok güzel bir hediye olacağı bir gerçek..

uqsecret@gmail.com

Unknown dedi ki...

şimdi ben uykum geldiği anda uyurum. ne eve gelen misafiri dinlerim, ne de gittiğim yerde misafirliğimi bilirim. tabi büyüdükçe biraz daha edepli oldum bu konuda, ama biraz :) e tabi ben küçükken gidilen misafirliklerde kesin uyur kalırdım. hatta kardeşimde aynı şekilde. eğer gittiğimiz misafirlik yürüme mesafesindeyse gecenin sonunda babamın bi kolunda ben, bi kolunda kardeşim evin yolunu tutardık. işin ilginci o kollarda uyumaya devam ederdik yatağımıza ulaşana kadar :) canım babişim ya, yerim ki ben onu :)

pinartatlisu@gmail.com

Yağmur Çiftci dedi ki...

öyle bi babaya sahibim ki hayatımın nesesi, pozitif enerji insanı.o yüzden de her anımız güzel.daha bugün izin gününde evde oturuyoruz hadi dısarı cıkalım kızım dedi ama ankarayı bilirsin Boom biz cıkar cıkmaz deli bi yagmur bastırdı.inatlastık illa gezicez diyoruz.20 metre yürümemizle dizlerimize kadar ıslanmamız bir oldu.kostur kostur, halimize gülerek eve geri döndük.bi 10 dk gecti yagmur durdu babam yine basladı hadi cıkalım diye.normalde kızları ister babalar bakarız der söyledigin gibi.ama benim babam tam tersi:)) hadi dısarı cık kızım,hadi gezmeye git kıım, hadi sunu yapalım bunu yapalım bunları alalım modunda hep:)bi de en sevdigim sey giydiklerimize dikkat eder begenmediyse söyler!herkes babasını cok sever, ben onu hem cok seviyorum hem de böyle bi babam oldugu icin cok sanslı oldugumu düsünüyorum iyi ki var <3

yagmurciftci_9@hotmail.com

bitte dedi ki...

benimde çocukluğum hep babamla geçti boom :) 5-6 yaşlarında birgün beni delicesine bir hıçkırık tutmuştu. babamda bizim sürekli yumurta aldığımız yumurtacıdan yumurta çalmışssın sen dedi. ben tabi şok. valla ben çalmadım ben almadım valla baba diye diye bir baktım hıçkırığım geçmiş babam bana gülüyo :) canım babacım babalar günün kutlu olsun seni çok ama çok seviyorum.. sinemnem@windowslive.com

Damla Han dedi ki...

Malumunuz onumuz yaz o yuzden yaz animi yazacagim. Ben 4-5 yaslarindayken bir gun yazlik evden kacip sahile gidip, denize girdim. Tabii babam da pesimden gelip elbiseleriyle denize daldi bogulmamam icin. Sonra ben denizden cikmamak icin aglayinca babam beni uzmeyerek 1-2 saat elbiseleriyle beni yuzdurdu. Canim babacim. :) Seni cok seviyorum..

dml.hn@hotmail.com

dyg dedi ki...

Boom 23 yaşındayım ve annemle babam ayrılalı, yani canım babacımsız yaşayalı 10 yıl oldu. Ondan sana mecburenn küçüklük anımızı anlatmak zorunda kalacağım. Kaç yaşında olduğumu hatırlamıorum ama 6 civarı annem babam ben markete gitmiştik. Şu lahana bebeklerin acayip ilgi topladığı yıllarda ben yapıştım tabi gördüğüm ilk lahana bebeğee:D:D Canım babacımın da o zamanlar maddi durumu sıkışıkmış bana eğildi "Canım kızım bu bebeği almasak olur mu dedi" biraz açıkladı durumu. Allahtan gayet uslu bir kız çocuğu olduğumdan hemen bıraktım bebeği ama içim de gitti yani. BABİŞKOM iç geçirişimi hissetmiş olmalı ki arkamdan süpriz yapıp ne yapıp edip almış bebeğii.. Dünyalar benim tabii, hala bebeğimle yatarım her gecee. Benim için yapamayacağı şey olmadığını her fırsatta hissettirdi babaam. Ne kadar babacımdan uzak da olsam o benim ilk ve teek aşkım, gidişini hala hazmedemedim onu çoook seviyorum, iyiki var ve iyiki benim babam. Öptüm
duygu_erdi@windowslive.com

lara dedi ki...

Benim babam zor bir insan ama bir o kadarda eglenceli bir adam. Bizimle beraber lambada oynayan, tatillerde genclere tas cikartan danslariyla gittigimiz yerlerin en eglenceli en havali insanidir o. 10 parmaginda 10 marifet derler ya bu cumle babam icin yaratilmis gercekten. Yapamayacagi ustesinden gelmeyecegi hic birsey yok gibidir. Evde herseyi tamir edebilir, sizin icin piyanoda inanilmaz eserler calabilir, unlu bir sairin uzunn bir siirini hic duraksamadan ezberden soyleyebilir, inanilmaz hikayeler anlatabilir yada en iyi tenisi en iyi basketbolu en iyi futbolu onunla oynar judoyu ondan ogrenebilirsiniz. Hayati boyunca herseye vakti vardir babamin. Calismaya eglenmeye okumaya ve ogretmeye. Hayatinin en onemli iki varligi ben ve kardesim. Hic unutmuyorum, kucuktum, sanirim 1 sinif. Annemle babam calistigi icin okuldan eve kendim geliyorum. Bir gun yine eve gelmisim kapiyi kitleyip evde uyuyakalmisim. Babam isten eve donmus, kapiyi calmis calmis acan olmayinca korkudan cildirmis. Apartmandaki yangin merdivenlerini kullanarak komsunun balkonundan bizim balkona gecmis, ordanda 7 kattaki evimizin balkon camlarini elleriyle parcalayip iceri kosmus bakmiski ben kanepede misil misil uyuyorum. Gercekten gozlerinde yaslarla uyandirdi sarildi bana. Buna benzer o kadar cok anilarimiz varki:)
Canim babacigim, her zaman kosulsuz sartsiz seven, varligini destegini hep hissettiren, en ufacik uzuldugumde benden daha fazla o konuya uzulup dusunen babacigim. Iyiki varsin :) ve seninle cok ama cok gurur duyuyorum:) seni seviyorum :)

Konul

lara dedi ki...

Benim babam zor bir insan ama bir o kadarda eglenceli bir adam. Bizimle beraber lambada oynayan, tatillerde genclere tas cikartan danslariyla gittigimiz yerlerin en eglenceli en havali insanidir o. 10 parmaginda 10 marifet derler ya bu cumle babam icin yaratilmis gercekten. Yapamayacagi ustesinden gelmeyecegi hic birsey yok gibidir. Evde herseyi tamir edebilir, sizin icin piyanoda inanilmaz eserler calabilir, unlu bir sairin uzunn bir siirini hic duraksamadan ezberden soyleyebilir, inanilmaz hikayeler anlatabilir yada en iyi tenisi en iyi basketbolu en iyi futbolu onunla oynar judoyu ondan ogrenebilirsiniz. Hayati boyunca herseye vakti vardir babamin. Calismaya eglenmeye okumaya ve ogretmeye. Hayatinin en onemli iki varligi ben ve kardesim. Hic unutmuyorum, kucuktum, sanirim 1 sinif. Annemle babam calistigi icin okuldan eve kendim geliyorum. Bir gun yine eve gelmisim kapiyi kitleyip evde uyuyakalmisim. Babam isten eve donmus, kapiyi calmis calmis acan olmayinca korkudan cildirmis. Apartmandaki yangin merdivenlerini kullanarak komsunun balkonundan bizim balkona gecmis, ordanda 7 kattaki evimizin balkon camlarini elleriyle parcalayip iceri kosmus bakmiski ben kanepede misil misil uyuyorum. Gercekten gozlerinde yaslarla uyandirdi sarildi bana. Buna benzer o kadar cok anilarimiz varki:)
Canim babacigim, her zaman kosulsuz sartsiz seven, varligini destegini hep hissettiren, en ufacik uzuldugumde benden daha fazla o konuya uzulup dusunen babacigim. Iyiki varsin :) ve seninle cok ama cok gurur duyuyorum:) seni seviyorum :)
Konul
konulb@gmail.com

lw dedi ki...

küçükken bir gazete çok sevdiğim bi sanatçının hayatından fotoğraflarından dergi yapmış dağıtıyordu.evimizin civarındaki büfelerde kalmamıştı ben o kadar çok ağladım ki babam dayanamayıp beni aldı ankaranın yarısını gezdi bulmak için.en sonunda bulduğumuzda en az benim kadar sevinçliydi.canım babaaam:)

irsam@mynet.com

SeLeN dedi ki...

Bi tane daha yazsam çok özendim;
annem öğretmendi. İlkokul 1.sınıfa giderken sabahçıydım ben ve annem benden önce evden çıkıyordu. Sabahları saçımı babam toplardı hep. Canım acımasın diye yavaş yavaş tarar güzelce tepemden toplardı. Annem hem çalışıp hem iki çocuğa tek başına baktığı için hiçbişeyi yavaş yavaş yapma lüksü yoktu.O yüzden annem saçımı tararken arada acırdı ben de elinden kaçıp "babam tarasın benim saçımı sen acıtıyosun" derdim. Canım annem umarım bu seni üzmemiştir, ama babam sabırla ve saatlerce tarayabiliyordu saçımı...
Şimdi de canım babam arkadaşım babam minicik kız torunuyla arkadaş dedemcilik oynuyor. İyi ki varsın babişkoooo....

tuğba dedi ki...

Babamı 17 yaşında kaybettiğim için baba anısı yazmak istemiyorum. Sadece kıymetini iyi bilin, Allah tüm babalara uzun ömürler versin. Sizde olmayanlar adına babanıza bir kez daha sarılın.
sevgiler.

French Oje dedi ki...

ahah süper benim babam tam bi "arkadaşım babam" stilinde ama aslında arkadaş markadaş değil.. şöyle ki;

babam asla sevgilim olduğunu falan bilmez. hiiiç çaktırmam. sevgiliyle görse bacaklarımı kırar... neyse hayatımda ilk ve son kez bizim evin önünden sevgilimle geçiyorum. çocuğa da dedim ki hızlı yürü yaz günü bizimkiler hep balkonda oluyor kesin görürler. biz hızlı hızlı yürürken apartmanın kapısına bi baktım babam! lan diyorum nerden çıktı bu bi anda?! korkudan geberdim kesin gördü falan diyorum. bu arada babam ev kıyafetleriyle ve korkunç görünüyor! çocuğa zıçtık oğlum babam kapıda da diyemiyorum ben bi anda koşmadım, uçtum adeta! çocuk da noluyo falan dedi ama allahtan fıreeeenç diye bağırmadı arkamdan.
1 saat sonra eve gittim herkes sakin.. biraz önce babamı gördük kızlarla nereye gitti falan dedim anneme, arabayı çekmeye gitmişti de gözlüğünü almayı unutmuş bişey göremeden geri geldi dedi ahahaha
boşuna korkmuşum!

Mayni dedi ki...

Tuttuğumuz takımın şampiyonlar ligi maçını izlerken son dakikalarda attığımız gol ile babamla napacağımızı şaşırıp, çığlıklar içinde, aynı anda salondaki 3'lü koltuğa zıplayınca koltuğu kırmıştık =)

stylishmayni@gmail.com

hukukçunungücesi dedi ki...

ayy böyle birden olunca insanın aklına gelmiyor ki:P :) ama babamın bana araba kullanmayı öğretirken gösterdiği sabrı hiç unutmuyorum ki kendisi gerçekten çok sabırsız bi insandır :) bir de tabi bütün annelerin olduğu gibi benim annemin de bazı 'an'larda fazla gerginliklerine katlanamadığımızda kurduğumuz ittifak paha biçilemez :)) annecim kusura bakma ama gergin bir kadın olduğunda çekilmez olabiliyorsun hihi:)) neyse daha fazla saptırmadan bi çocukluk anımla sonlandırmak istiyorum.. biz köyde yaşıyoruz babam da tarım-hayvancılıkla uğraşıyor, ineklerimiz var, ben de daha çok küçüğüm karda kışta sürekli tutturuyormuşum beni götürün inekleri sevicem diye.. e tabi sürekli de hastanıyorum dışarı çıkınca soğukta babacım da o zamanlar gitmiş komşudan evinde asılı inek posterini getirmiş:)) ben de o şekilde yatışmışım.. canım benim yaa her zaman benim istediklerimi yaptın, aldın hiç benim boynumu bükmedin seni çoookk seviyorum babalar günün kutlu olsun güzel babacım benim <3
cansu.bayol.59@gmail.com

Mrs Baros dedi ki...

Babam Bodrum'da ben İstanbul'da yaşıyorum.
Dolayısıyla yazdan yaza görüşmek zorunda kalıyoruz.
Bodrum'da beni tanımayan bir çok arkadaşı var babamın. Çevresi çok geniş bir adam kendisi. Gezmeyi sever, sosyaldir.
Kendine bakan, gerçekten yakışıklı ve hoş bir adamdır bu arada babam.
Şimdi bahsedeceğim şey bir anı değil de ritüel oldu benim için.
Her Bodrum'a gidişimde arkadaşlarına beni "yeni sevgilim" diye tanıtıyor. Sonrasında gel de inandır millete "o benim babam!" diye.
Kendisi bana bu yaşıma kadar sevgilim diyen tek kişidir bu arada.
Özel hayatımızı; hayatımıza giren çıkan kişileri hep paylaşırız. Çevresindeki tüm kadınlara düşmanım bu arada. O da benim çevremdeki erkeklere düşman! ((:

Biz de böyle garip bir baba kızız işte (:
mrsbaros@hotmail.com

haşirigagi dedi ki...

Henüz 3 yaşındaydım ve annem kardeşime hamile olduğundan dışarı adım atamıyordu, beni babacığımın yanına takıp kuaföre yolladığını hatırlıyorum, tabi babacım beni mahhalenin erkek berberine götürmeyi tercih ,etti etmesinede döndüğümüzde annem çocuğun kulağını biçmiş feryadını koparttığında benimle birlikte onunda ağladığını hatırlıyorum... 85 yılında anadoluda küçücük o ilçede elini tuttuğum o adamı öyle çok seviyorumki..

Nisan Yağmuru dedi ki...

oyyy boom çok güzel bi konu ama hangisini anlatsa bilemiyo insan
en son olaylardan bi tane anlatıyım ben de..

Dershneden dönüyoruz sevgilimle (malum lys günleri..)annem babam falan da tanıyo, haberdarlar sevgilimden.. Aslında çok iyi geçiniriz bu güne kadar 3 ya da 4 kez kavga ettik, iste o kacgaların birinine de evin sokağına girer girmez tutuşmuştuk, tartışarak yürüyoruz, tam kapıya geldim içeri girerken arkamı bi döndüm kiii babam bisikletle arkamızda sırıtıyo, eve girdik anneme "baktım bizim çifte kumrular yürüyo hiç ses çıkarmadım" dedi.. Çok utanmıştım.. =D

Nisan Yağmuru dedi ki...

bi de mail adresi var tabi puff
dmlglbgm@gmail.com

morkebelek dedi ki...

benim babamla ilişkim eyvah babam ile arkadaş babam karışık bi ilişki boom'cum mesela en yakın arkadaşımda kalmak için bile babamdan izin almadan gidemem ama her defasında babama sorduğumda ise bana değil annene sor der sormasamda olmaz
glgn.shn@hotmail.com

! POSH BUTİK ! dedi ki...

Benim babamla ilişkim hem arkadaşça hem aşkla hem de yeri gelince eywah babam şeklinde;)) Benim için dünyanın en şık giyinen en klas erkeği o! o yüzden canım babama bu hediyeyi kazanmayı çok istiyorum! Şıklığına şıklık katsın diye;)) Utancımdan yerlere yatıyorum ama geçen sene babalar gününde ona bir şey almamıştım ve o bana aynı gün çantasından bir saat çıkarıp hediye etmişti bunu en güzel şekilde telafi etmem şart! Babacığımla en özel anımız ise annemle ona nişanlım ve ailesinin beni istemeye gelmek istediklerini söylediğimiz andır! O geceyi ne ben ne babam asla unutamayız Çok özel bir gecedir...
Umarım şansım yaver gider, sevgiler Boom... poshbutik16@gmail.com

Unknown dedi ki...

sevgili boom damat tw sayfasını ve blogunu takipteyim:)
babanızla ilgili anınızı paylaşın cümlesini okuyunca gözlerim doldu inan şimdi dolu dolu yazıyorum.. hepsi film şeridi gibi geçti gözümün önünden,hangisini anlatsam..kategoriye koyamam eyvah babam yada arkadaş babam vs.. çünkü o babam:)) herşey!!
yeri geldi kucağında sevgilim için ağladım,yeri geldi bana sarkıntılık edeni dövdü:) yeri geldi hastalandığımda annemle başımda nöbet tuttu,yeri geldi yeri ve zamanı değilken sırf istiyorum diye
istediğimi yaptı...evlendikten sonra annem söylemişti bana;evde son gecemde babam anneme şunu söyleyip gözleri dolmuş;''yani kız şimdi gidiyor mu evden artık ... ''ben hala senin gıdındayım babacığım,seni çok seviyorum...

parmakkurabiye@gmail.com
nihan keçeci tali

Süheyla dedi ki...

Ben İstanbulda okuyorum ailem Antalyada. Her akşam babamla 7 gibi konuşuruz. Ben yine bir telefon konuşmasını kapattıktan sonra, ev arkadaşımla bakkalımızı arayıp sigara istemeye karar verdik. Ben hemen cep telefonumdan aradım fakat bakkal yerine babam kişisini arayınca=) ve telefon açılır açılmaz bir bla bla bir de bla bla sigarası alabilir miyiz a/15'e dedim!!!! Sonra sevgili babacığımın ''ne efendim kızım kızım''. sesini duyunca telefonu çat diye kapattım suratına=))) Yani tam bir eyvah babam durumu=)) Sonra babam bu olayı bütüüüün sülalemize anlatıp dalga geçti benimle. (bu olaydan önce sigara içtiğimi bilmiyodu)=))) Kısacası o benim hem aşkım hem arkadaşım hem eyvah babam o benim herrrr şeyim!


unversu@gmail.com

matilda dedi ki...

Boom damat tween sayfasını takipteyim:)
Blogunun mütemadiyen izleyicisiyim:)

Benim babamla olan anım biraz trajikomik.
Ben çok yoğun çalışan bir annenin çocuğuyum.Ve biz 2 kız kardeşiz..
Bu durumda çocuklarla ilgilenmek görevi babama düşüyordu..
Anaokuluna giderken sabahları beni hep babam giydirirdi, okula hazırlardı..
Bir gün anaokul öğretmenin babamı okula çağırıyor görüşmek için ve diyor ki:
"bu çoçuk nerdeyse 3 aydır anaokuluna geliyor ve her gün külotlu çorabı ters giymiş bir şekilde geliyor"
Meğer babam külotlu çorabın tersinin düzünün olduğunu hiç bilmiyormus:S

fyzgnc@gmail.com

SUNAKTUG dedi ki...

aşkım babam;
ben 5-6 yaşlrındayken babamı annemden hep kıskanmışımdır:) babam gece gezmelerine annemle çıkamazdı. sadece benimle çıkabilirdi.yazları her gece babam beni bisikletini arkasında ( bisikletin arkasına oturmaz ayakta durur babamın omuzlrına sarılırdım) dondurma yemeye götürürdü.babam bir gece annemi hastaneye götüreceğeni söyledi. annem elindeki örgüyü alarak hastaneye gidiyordu!!! tabi ben buna inanır mıyım hele annemi örgüye görünce:) kıyameti kopararak annemi merdivenlerden geri döndürdüm ve ben babamla dondurma yemeye gittim. zafer benimdi. ama annem üzülmesin diyede başka zaman giderisiniz canım diyerek teselli ettim annemi
bu anıyı tekrar yaşatttığınız için teşekkür ederim:):)
sunaktug@hotmail.com

hablek dedi ki...

7-8 yaşlarındayken komşumuzun kızının doğumgünü vardı ve babam da ona hediye olarak hiçoyuncak bebek almıştı.o bebeği hediye olarak götürmeye kıyamamıştım içim gitmişti.hiç bir şey söylememiş olmama rağmen babam bakışlarımdan anlamış olacak ki ertesi sabah uyandığımda aynı bebekten bi tane benim kucağımdaydı.babacım gece gece gidip aynısını almiş uyurken kucağıma koymuş.canım babam... (tres.haute@hotmail.com)