22 Haziran 2011 Çarşamba

KOLEKSIYON | Kadir Kılıç "Eşaşk"



Uzun süredir yeni bir tasarımcıyı konuk edememiştim burada. Bu arayı da farklı çizgisi ve ilginç algısıyla yepyeni bir isimle KADİR KILIÇ'la kapatalım dedim...



KADİR KILIÇ henüz çok genç ama oldukça başarılı. Işık Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Moda ve Tekstil Tasarımı Bölümü mezunu. Okulu tam burslu okuyup ereceyle bitirmesinin yan ında 2009 ve 2010'da yani ardarda iki sene Koza Genç Moda Tasarımcıları Yarışması final defilesinde koleksiyonlarını sunmuş, bir çok karma sergi ve fuarlara katılmış.



KADİR KILIÇ'ın "Eşaşk" ismini verdiği koleksiyonu cinsiyeti arka plana atıp cinssizliği öne çıkarıyor. Alternatif avangard bir erkek hazır giyim koleksiyonu olan eşaşk "giyilebilirlik" sorusunu da bir kez daha sorduruyor. Formlar, özellikle kollarda yaratılan kesik ve pencereler, sürekliliğin anlık bitişleri ve bambaşka bir renge geçişi en çok hoşuma giden detaylar. Koleksiyon kesinlikle androjen. Minimali futurustikle harmanlamış, parlak renklerle gülen bir yüzün yanında alternatif izler de cabası. Çizgisini oldukça farklı, materyalleri ve renkleri harmanlamasını da oldukça cesur bulduğum KADİR KILIÇ'ın ismini ilerleyen yıllarda eminim daha sık duyacağız.

6 yorum:

sonerboyraz dedi ki...

çekimlerimde tasarımlarını kullanmak istiyorum.
nasıl ulaşırım kendisine?

Melis dedi ki...

Kendisini tebrik ediyorum. Tasarımları süper!

irem dedi ki...

çok ilginç çok yaratıcı ;) harika bir koleksiyon olmuş !!

Adsız dedi ki...

afedersiniz ama fazlasıyla " ucube"

efegeozden dedi ki...

İrem'e katılıyorum. Çok yaratıcı. Kendi kendime dediğin gibi boom giyilebilirlik konusunda muhakeme yaptım. Giyilebilir diyorum ben. efegeozden.

Burcu SezeR dedi ki...

Komik