20 Haziran 2011 Pazartesi

BOYNER'de Sıcak Yaz



Geçen Pazartesi deniz tatiline çıkma hayalimi de yanıma alıp İstinye Park Boyner'e bavulumu hazırlamaya gittim, bana yardıma gelen Styleboomerlarla hem tanışmış olduk, hem çok eğlendik, hem de bir güzel hediyelendik:)



Havaya girmek için işe önce bikini seçmekle başladım:) Bu kırmızı-beyaz bikini beni dümeniyle vurdu! Pareo niyetine uzun şifon pantolonları seviyorum.





Yukarıdaki ikisi de diğer favorilerim!






Yukarıdaki sandaletin altın kelebek detayını pek sevdim...



Yaz makyajımda eyeliner, rimel, ışıltı veren bir pudra ve parlak, canlı renkli allık-parlatıcı ruj benim için yeterli! Güzel kokulu bir duş jeli vee en önemlisi saçlar için ekstra nem ve bakım sağlayan bir yardımcı ürün omazsa olmazım.



Yukarıda hazırladığım kombini kendi kendime çoook sevdim. Akşam yemeğinden havanın biraz serinleyeceği yaz gecesine uzanacak ve bronz tende harika duracak.





Jean şort ve cici beyaz bluzlar yaz bavulumun olmazsa olmazı, bol takı ve şapkayla hem rahat, hem fresh, hem şık! Yukarıdaki sandalet tam Truvalı Helen, bayıldım ♥





Şöyle üstüne hop diye çekebileceğin, ıslandı mı hemen kuruyacak keyifli bir şort, hasır şapka ve tabii plaj çantası "olmazsa olmaz"lardan





Bavul dolsu taştı, daha pek çok eksiğim var,bakalım nasıl kapanacaak:)


Veee sonunda hazırız! Yardıma gelen herkese çook teşekkür ederiiim! Keşke bavulu yaptığım gibi koşa koşa tatile de gidebilseydim:)

Fotoğraflar: Zeynep Güçlüten

11 yorum:

bitte dedi ki...

ne kadar güzel bir gün olmuş boom :) ah çok özendim hemen koşup tatil bavulu yapasım geldi :)sen o kadar küçük bavula sığmazdın ama hadi bu göstermelik olsun boom =)ayrıca yaptığın etekli kombine bayıldım <3

Adsız dedi ki...

boomcum pek tabii çok güzel olmuş post :))) ellerine sağlık boynere ve sana hediye çekleri için teşekkürler :)))

Adsız dedi ki...

boom, kombinler super! steve madden sandalet ile kombinledigin urunlerin markasi nedir acaba (krem - turuncu cizgili etek ve ustu)?

Melis dedi ki...

Boom bu bavulla koşa koşa tatile değil eve giderdin. Evde de 3 tane daha bavul hazırladıktan sonra tatile giderdin :))

Bu yaz benim de tatile çok ihtiyacım var. Bir an önce 27 Haziran gelse de hem tatilime hem de uykuma kavuşsam :(

Yine çok eğlenceli bir gün geçirmişsiniz. Kıskanmamak elde değil :p Hazırladığın kombinler harika! O eteğe bayıldım.

funda dedi ki...

boomcum ne kadar güzel bir post olmuş çok eğlenceli olmuş resimler aldıkların harika :)

PAPİŞ STYLE dedi ki...

BOOM BOOM BOOOMMM:-)
CANDY GIRL BOOM. UMARIM EN KISA SÜREDE GÜZEEELLLL BİR TATİL YAPARSIN.VE BU POSTTAKİ SAÇIN ABAYILDIM YAAA.HER HALİYLE GÜZEL KADIN.KUCAK DOLUSU SEVGİLER......

zeliss dedi ki...

Boom Kocaeli de yaşadığım için yardıma gelemedim ama post süper gelmiş kadar oldum! ben en çok altın kelebekli sandaletlere bayıldım ve senin şeker mi şeker tatil bavullarına...Bişey farkettim bide sen git gide güzelleşiyorsun boom! Şarap gibisin :)

cansu dedi ki...

kazandığım hediye çekinin bi kısmını kociş için harcadık bile.tekrar herşey için teşekkürler boom.

Adsız dedi ki...

Boom kombinde kullandığın kalpli triko hangi markanın??? Bayıldım, süper olmuş

*STYLEBOOM* dedi ki...

@bitte hihihi yakalandimm:)) gercekten pek eglenceli bi aksam gecirdik vee bit gun seninle de tanisiciiz ben eminim:)

@portakal cicegi asil ben cook tesekkur ederim yalniz degil alabalikken dah aguzeliz:))

@adsiz tesekkurler ama maalesef ben hic marka fiyat vs bakmadan hosuma gidenleri topladim topladim geldim. ama o triko twistmis cikti alip gitmis bi kurum satin almaya
ayni kombini:))cok super

@melisooom ay cok az kaldi heyecannnnnn. isallah hepimiz cok calismalarimizin karsiligini aliriiz:)

@funda tesekkurlee:)hicbirini satin almadim henuz ama o sandaletlerde gözüm

@papicim ya sen beni hep utandiriyorsun amaaa

@zeliss eheuehu ayy cok tesekkur ederiim. ya o sandaletlere ben de vuruldum ama 37si yoktu, 38i de aslinda cok buyuk durmadi alsammii bilmedim

@cansu oooow süpeer:)) güle güle kullansı

@esraimrn bir styleboomer gitmis bulmus ogrenmis twistmis:) ben de alicammm

@

Taurus Skywalker dedi ki...

:) bende kazandığım hediye çekiyle gen buzmavisi gömlek edindim kendime. teşekkürler styleboom. tanıştığımıza da çok memnun oldum tekrardan. :) serdar...