29 Haziran 2011 Çarşamba

FLASHION' NEWS | Kısa Kısa...


  • Miucca Prada markaya genç hatta fazla genç yeni bir yüz yaratmakta kararlı! Nitekim henüz 15 yaşındaki Hailee Steinfeld'in MIU MIU'nun yeni yüzü olması bunun enn büyük kanıtı. Steinfeld'li Sonbahar reklam kampanyasından ilk görüntü. Bruce Weber'in objektifinden.
  • Emmanuelle Alt, Pierre Berge, Hilary Alexander gibi birbirinden değerli 22 kişilik jüri bu yıl ANDAM ödülünü 31 yaşındaki Anthony Vaccarello'ya layık gördü. Vacharello 200bin Euroluk nakit ödülün yanında, 10bin Euro değerinde Swarovski ve Chloe eski CEOsu Ralph Toledano'nun danışmanlığını da kazanmış oldu. . Geçen yıl bu ödül Hakan Yıldırım'ın olmuştu.
  • Dedikoduuuu! Topshop'ın patronuya yemekte görülen Gywenth Paltrow'un marka için özel bir koleksiyon hazırlayacağı konuşuluyor. Ateş olmayan yerden duman çıkmazmış:p
  • Gururumuz, bir tanemiz Ümit Benan TRUSSARDI'nin kreatif direktörlüğüne getirildi, neredeyse koca bir asırlık markanın baş tasarımcısı olmak... Demek ki neymiş yetenekli, çalışkan, azimli ve kararlıysan Türk bile olsan olabiliyormuş:)
  • H&M, Lanvin'den sonra bu defa da VERSACE dedi ve tasarımcı işbirliklerinde çıtayı git gide yükselttiğinin altını çizdi. Acaba bu iş Hermes'e kadar uzar mıı:) ?
  • Kim Kardashian'ın gelinliğini VERA WANG hazırlayacakmış. WANG persğnelinin tamamına gizlilik sözleşmeleri imzalatılmış bile!
  • THIERRY MUGLER'in ikonik parfümü Angel'ın yeni yüzü bence hiç de uygun olmayan Eva Mendes oldu. Naomi Watts bayrağı devretti.
  • Christian Dior CEO'su Sidney Toledano elcagizlariyla secmis: Bill Gaytten JOHN GALLIANO'nun yeni kreatif direktörü oldu!
[Kaynak:cut, wwd, fashionologie]

5 yorum:

Lokum Hanim dedi ki...

KK'in gizlilik sozlesmesi yapmasina hic gerek yokmus zira nasil bir gelinlik giyecegi bence belli balik model! boyle iyice poposunu, vucut hatlarini meydana cikaran bir gelinlik!
Bir de dugun icin E ile anlasma yapmak yada yapmamak arasinda Kris ile dusunuyorlarmis. Milyon dolarlik sozlesme kacirmaz KK...

GP ve Topshop ile anlasirsa ki ben cok sevinirim. Sade ama sik modeller bizi bekler =) Keske Kate ile yollarini ayirmasalardi ben cok seviyordum!

backtoblack dedi ki...

zuzu sana katılıyorum bence de kesin öyle olacak gelinliği.yanlız gelinliğin totosu patlamadan nasıl durcak merak ediyorum.çok anormal derecede büyük.bi de röntgen falan çektirmiş popomda estetik yok diye hey allahım.

Guz dedi ki...

Kim Kardashian'ın gelinliğini merak ediyorum :) bakalim o popoyu nereye saklayacaklar.benim popomda boyle diyordum ama benim onun yaninda portakal :)

Melis dedi ki...

Ben de Zuzu gibi düşünüyorum. Gerçek olduğunu ıspatlamak için röntgen çektiren ve bir de üstüne ''Bakıın aslanlar gibi totom var.'' der gibi :p poz veren birinden nasıl bir gelinlik beklenebilinir ki? Kesin tototu öne çıkartan bir gelinlik olacaktır. Neyse :))

Naomi Watts sonrası Eva Mendes gerçekten hiç olmamış.

H&M'e küsüm ben. Şu güzel memleketime bir mağaza açmadı. Artık kesin ben gittiken sonra açılır.

Unknown dedi ki...

merhaba blogunuzu inceledim çok beğendim.Sizi bloguma bekliyorum yorum ve görüşleriniz benim için önemli:)
http://thevintagedresses.blogspot.com/