4 Haziran 2011 Cumartesi

Bebek Senlik'te İlk Gün: Neler Gördüüm Neler Aldım:)



Bebek Şenliği ilk güne hızlı ve kalabalık başladııı! Ben de bool bol gezdim, twitledim, takip edenleri oraya gelmişten beter ettim:) Şimdi siz sevgili Styleboomerlara da hızlı bir tur attırayım mı ne dersiniz? Ya daa hiç okumakla vakit kaybetmeyin, koşun gelin benceee:) Yorulunca çimlere uzanır, leziz köfteler yuvarlar, güzel müzik de dinlersiniz hem:)



İlk durağım pek tabii ki cici mi cici goldie kulaklıklarımı da aldığım byWONDERLAND oldu:) Eşe dosta selam vermek üzere gittiğim stand şenliğin ennn tatlı standıydı! Yukarıda fotoda da göreceğiniz üzere sevimli maymunun eşlik ettiği birbirinden cici kalem kutusu, makyaj çantası favorilerimdenn.



Bebek Odası için enfes askılaar:) Taç olan favorim! Hık demiş burnumdan düşmüş bir Momiji bebeği! Ama aynı bana benzemiyor muu? Kendimi beğendim ve aldım:p



Ta taaa Türk toplumunu "bıyık"la barıştıran adam Sadi yani PICK ME DESIGN'ı takdim edeyim:) Sadi başlattı bıyık aldı yürüdü! . Hıçkıran kedi tshirtüne bayıldımmm:)



Koşa zıplaya ZERGER standına gittim, ondna size daha önce şu yazımda bahsetmiştim. ZERGER'in yaratıcısı Nesrin Dugan'ın düş dünyasına bayılıyorum, bir gün bu mükemmel kafanın içine girmek hayalim:) Yine öyle güzel şeyler kapmıştı kii, örnegin göğüs kafesi içinde kalp, yanmış kibrit çöpü biçiminde küpeler, Nuh'un gemisi, şömineden yüzük gibi:) Mutlaka ama mutlaka görün derim.



Bu cici bilekliklerden bir yıldız bir de saksıda papatya olanı edindim:) Koyun ve elmada ise aklım kaldı:)



Geçen şenlikte porselen kelebekleriyle beni benden alan HANDE BİLTEN, bu defa porselen üzerine kaneviçe harfler işli tasarımlarıyla beni bitirdi. Bravooo:) BUGGA ise bu yazın enn hit trendlerinden meyve desenini aksesuarlarına taşımış. O leziz karpuz benim oldu:)



Şapka konusunda pek coşkulu olduğumu ve özel, benzersiz şapkalar sevdiğimi biliyorsunuuuz. Şapkadaki iki adresimden biri ZEYNEP GÜÇLÜTEN'den Orhan Veli kokulu balıklı şapkamı hatırlarsınız belki şu yazımdan. Zeynep de buraya özel yeni ciciler yapmıış:)



Şöyle basic ama kaliteli üstünde baskı cart curt olmayan, yakası geniş, etek ucu düzgün "dama gibi" bir tshirt arıyorum hele beyazını hiç bulamıyorum feryatlarını dindirecek tek adresi vereyin: TRU. :)) Fazla söze gerek yok!



Bu yıl keşfettiğim, bu gecikmeden dolayı da hepinizdne özür dilediğim süpper bir ismi takdim edeyim: MUTLU MUTFAK ÖNLÜKLERİ. İsmi zaten özetliyor olayı:) Mutfağa pofurdamadan girmek, yemekleri homurdamadan yapmak için rengarenk ve çok neşelii:) Üstelik "kişiye özel" de çalışıyorlarmış, bence yeni evlenenler ya da yeni evlenen arkadaşına hediye almak isteyenler için güzel fikir:)



BİLUN ŞEN olmadan şenlik nasıl "şen" olsun di mi ama:) Bilun cicilerini toplamış gelmiş, bekarlığa veda partisi hazırlayanlar hele siz kessin uğrayın:)



Galatamoda ertelendi ama GALATAMODA tasarımcılarından pek çoğu Bebek'te sahil kısmında cicilerini denize nazır koymuşlardı. Özellikle mezuniyet ve düğün dernek hazırlığında olanlar huhuuu %70 indirimli enfes cicileriyle ZEYNEP TOSUN ve ÖZLEM SÜER'e gidip bakmazsanız çok şeyler kaçırırsınız! Yukarıda Zeynep Tosun'dan taptığım elbise huzurlarınızda ♥



Gamze Saraçoğlu, Simay Bülbül, Özlem Kaya, Özlem Ahıakın standları favorilerimdi. Hepsinde de en az 2 parçaya bayıldım, ve yukarıdaki maviş GAMZE SARACOĞLU'nu aldım ♥ Belki bugün giyerim:)



CEM LOKMANHEKİM'e buradan bağırmak istiyorum: "bu kadar da yetenekli olunmaaaaz!" Bu bilezik kalbimde kendisi gibi karmaşık duygular uyandırdı; aşk, heyecan, hayranlık hepsi:)



Moda Tutkusu blogunun sahibelerinin çiçeği burnunda markası MY BEST FRIENDS şenlik alanındaki tasarımcı standları içinde ennn ama ennn çok beğendiklerimden biriydi! Renkler, kumaşların şıklığı ve kalitesi, detaylarda farklılaşan minimal çizgisi ile tek kelimeyle bayıldım! Yukarıdaki pantolon ve etek favorim ve emin olun askıda durduğu gibi durmuyor, giyince daha bir coşuyor.



BIU FACTORY'nin bir çiftliği var, çiftliğine bonbonları var, bonbonlarında kuşları, kuzuları var: ) Düğün hazırlıklarındaki Off Ne Giysem Billur yine de offlamamış, sizin için cici camlar hazırlamış! Tabii ki Twitter kuşlusu favorim:) Biu'cuğuma bir de dilek ağacı hazırladık, bugün y ada uğrayıp bir kurdele de siz bağlayın olmaz mı:)



Şenlik sadece incik boncuk, kıyafet de değil tabii kii, çok ilginç şeyler, kitaplar, heykeller, resim hepsi bir arada:) Ben dün bir anda kostümlerini giyip harikulade bir müzik yapmaya başlayan kızılderili(!) gruba bayıldım. INKA SOL'dan hemmen bir CD edindim. NEOFİKİR kitap standı ise çok ilginç kitaplara sahipti, yukarıdaki devasa kitapta örneğin Eiffel kulesinin mimari çizimlerine kadar tüm ayrıntıları var.



Çok ince işçiliği ve zevkli tasarımlarıyla favorilerimden biri de ZARGUN oldu. Özellikle lale ve karanfil figürlü kol düğmeleri ve zamansız saatler koleksiyonu çok şıktı, yakından görüün.
Hemen yanında uçan kuşları kullanarak yapılan kaseler, mumluklara ise bayıldım, maalesef tasarımcısını hatırlayamıyorum:/



İçimdeki çocuktan olacak pek tabii ki şenliğin çocuk alanını da es geçmedim. Örgü bebeklerden kocca bir aile ZUZUCAN 'da beni bekliyordu:) Kımılnaz ve Kıpırcan baktım pek uslular, anneleri Yaprak'ı aldım, biraz birlikte gezdik:)



Dün ELİF ÇAĞLAR denen kadın bizi yine mest etti sesiyle, söylemiyor, şakıyor! Çekirdeğimiz, dondurmamız, içeceklerimiz çimlerde biz, hatta Yaprak keyifle müzik dinledik.



Vee ganimetler yuhiii ♥ Şenlik muhtarı olarak ikinci ve üçünc günler de oradayım, birbirimizi bulalıım:)

7 yorum:

Hepmoda dedi ki...

Dün ben de annemle gittim şenliğe. Koyunlu bilekliği ben de beğendim ama onu görene kadar başka şeyler aldığım için benim de aklım kaldı onda:((
Tru. tişörtler de gerçekten şahane. Bir de porselen broşları beğenmiştim senin gibi. Aklımın kaldığı bişey daha var, Özgür Şef et pişiriyodu kendi standında, çok güzel kokular geliyodu ordan:))

Melis dedi ki...

Kuzenim bir sürü şey almış bana şenlikten. Sabırsızlıkla bekliyorum :)) Ayy ama orada olmak çook isterdim :( İyi ki varsın Boom! Sayende kendimi orada hisettim postu okurken ve fotoğraflara bakarken :)

Ece dedi ki...

İkinci ve üçüncü gün nasıl geçti?

TrendKolik dedi ki...

istanbul da yaşamamak böyle güzel organızasyonlrı kaçırmak demek benim için ama boomcum sayende bebek şenliğine gitmiş kadar oldum her dakka twitterdan paylaşımların sayesinde mükemmelsin ;)) :)

Lumos Design dedi ki...

valla gidemeyenler için harika bir rehber olmuş bu post!
amelie'nin kör amcanın koluna girip sokakları anlattığı sahneyi hatırlattı bu durum bana:)))
teşekkürler bu ayrıntılı tanımlar ve güzel fotoğraflar için:)

Thrift Store dedi ki...

Ben de gelmek istiyodum çok! Amaaa bizim bebişimiz olduu tam bebek şenliği yani :) -tamam aslında bebek benim diil, teyze oldum. ama bnm de sayılır :P -

pelininstyle dedi ki...

Fotograflar cok seker:)
http://www.pelininstyle.com/