11 Mayıs 2012 Cuma

BOOMSTYLE | Bir Macaronun Yağmurla İmtihanı

Fotoğraf: Özberk Baz

Şimdi bu havanın problemi nedir acaba? Misal ben Şekil1.A'da görüldüğü gibi giyinmişken donduran bir soğukla karşılaşacağımı bilmiyordum, hava nasılsa açar sanmıştım, yanılmıştım! Yine de içime doğmuş gibi, anneannemin "kızım şöyle kollu bacaklı bir şeyler giy üşütme" tabirine uygun giyindiğime memnunum:)

Bluz: KOTON // Çanta: NINE WEST yeni sezon
Pantolon: Özel dikim // Ayakkabı: ZARA // Gözlük: FENDI // Küpe: KOTON eski sezon

Hava bozunca, durakta hiç taksi kalmayınca, yoldan çevirdiğim de biraz kaprisli  çıkınca keyfimin tümden kaçtığı bi gün oldu Çarşamba. Çook eskilerde Gianni Versace zamanlarında pek moda olan, bu sezon yeniden aramıza dönen eşarp desenli bluzumla ve pantolonumla bence makarona benziyorum:)) Demek ki keyifsiz olmak söz konusu bile olmamalı!

 

Yine de kendime çabuk geldim, iki tehditkar damlaya boyun eğmemeye karar verdim:) Sonrası malum hadi bi ne giydim fotoğrafı çekelim Özberk, daha çekime gideceğiz, bi de yemek yiyecek vakit bulsak ne güzeliz derken akşamı bulduk. Yemek yemek haricinde her işi de yetiştirdik:)


Bu arada belki bilmiyorsunuz belki benim gezi postlarımdan anımsıyorsunuz, kapılara ve kapı tokmaklarına pek düşkünümdür, o yüzden Pinterest 'imde onlara özel bir board açtım, daha istediğim kadar dolduramasam da yapılacaklar listeme aldım:) Ben bugün ne kafiyeli bir insanım:o


Ne demiştim:) Macaron:p

Dear rain,
what's wrong with you? Why you rain heavily on me and my macaronish outfit? You promised me to shine all day long:o Please call summer! Right now! Doesn't this scarf print trend reminds us all dear Gianni Versace? It was a great loss but he still effects fashion industry.

11 yorum:

moktay dedi ki...

"seni yiyebilir miyim??" sana sormak istediğim en önemli soru bu BOOM! sana bayılıyorum sen ne şukela ne zarif ne ince ne neşeli ne tatlı bişisin öle Booom! her postunu sanki ders notuymuş gibi okumam hoş mu? iktisat dersimide böyle dinliyorum 96 alıyorum senin postlarından da sınava tabi tutulsam yeridir :) bizi senden mahrum etme olur mu Boomcum ^^ bütün güzellikler senin herşey ama herşey gönlünce olsunn ^^

Melis dedi ki...

Sabah sabah gözüm gönlüm şenlendi Boom :) O bluz ne kadar güzel öyle. Gerçekten macaron gibisin, olsan da yesem :p

NİNO dedi ki...

Harikasın boomm macarona kombinine bayıldımmm şeker gibi...)

Sevgiler

http://ninostudio.blogspot.com

gulcekim dedi ki...

Kotona her gittiğimde su macaron tabir ettigin bluzu elime alırım dolaşırım dolaşırım bir türlü kombinleyemem onu bırakır başka birşey alır çıkarım boom birkaç defadir oluyor bu :o sen süper olmuşsun lakin ben kumaş pantolon pek giymiyorum kotla nasil durur kestiremiyorum neyseee macaron kıvamında çok seker bir post olmuş <3 macaron değişken canım çekti :P

Adsız dedi ki...

Çok güzeeel, renklere ve pantolonun duruşuna bayıldım:) Ve çanta da hani şeker gibi bi şey öyle çok tatlı, ama ben onun içine imkanı yok sığamammm! :)

Zelish dedi ki...

Yorum yapıcak laf bulamıyorum. Boomtastic Fantastic bi şey olmuş bu post, canım fena Macaroon çekti haa!

http://thetrendreportuk.blogspot.co.uk/

Ozan Alçın dedi ki...

Özellikle pantolon ve sendeki duruşu nu çok beğendim:)

Burcu Kolat dedi ki...

Bir insanın ruhu giydiği her şeyle mi bütünleşir. Bir şey de mi kötü durmaz. Gülümsemesi de bu kadar mı balı kaymağı olur. Boom yine çok güzel, yine çiçek. Yine içimi açtı! :) (Not: Cemil İpekçi söylemişti iltifat ettiğimiz kişiye nazar değmesin istiyorsak sadece "maşallah" yetmezmiş, "maşallah süpanallah" demek gerekirmiş. Nazar değmesin diye kocaman bir "maşallah süpanallah" diyorum bir de :) )

Junon dedi ki...

direk pantolonun markasına bakındım,özel dikim olması nasıl hayal kırıklığı yarattı...çok başarılı...

gamze dedi ki...

Merak ediyorum üzerinizde gerçekten marka olan bir parça olacak mı? Pantalonun dikişi de fena keşke ütüleseydin.

*STYLEBOOM* dedi ki...

herkese tesekkur ediyoruum:)) ben de yagmura inat renklendim;)

@gamze cok merak ediyorsaniz bir iki post oncesine ya da vaktiniz varsa butun boomstylelara bakin bakalim var miymiiiis. belki olur belki olmaz ne olmus ki? TRde milli gelir ve lüks tüketim yüzdesi ile ilgili bilginiz var mi? Pek cok defa soyledigim gibi ben bu blogda cok para ile stil sahibi olunuru degil odenebilir parcalarla da şık olunuru anlatmak istiyorum, yoksa herkes şık olmanın tek koşulu zengin olmak sanıp ya giyinmeyecek ya voliyi vurmanın yolunu arayacak olur. ha ama sizin gibi her şeyi bırakıp da sırf bunu çok merak edenler için arada bir tasarımcı parçalarımı da koyuyorum:) pantolonu da tüm gün giydim ama ofisten çıkarken asistanıma ütületmeyi unutmuşum çok pardon:)