14 Eylül 2010 Salı

TREND RAPORU | Kızgın Damdaki Kiremit



Sezon kahve, camel ve karamele boğulunca onları cilalayacak, parlatacak turuncu tonlarına da gün doğdu:) Bu tonların içinde en öne çıkan da kiremit! Mango'da görüp bayıldığım ipekli, kol uçları büzgülü yarasa kol kiremit bluz bu raporun hızlanmasına yardımcı olmuştur:)


Stella McCartney -- Richard Nicoll -- Nanette Lepore -- Charlotte Ronson
Stella McCartney -- Charlotte Ronson -- Richard Nicoll -- Isaac Mizrahi -- JMendel -- Erdem

5 kuruş fazla bile olsa kırmızıya bayılan Türk kadını turuncuya nedense hiç bir zaman sevgiyle kucak açamadı, işte o zaman ikisinin arası, üstelik sonbahar yaprakları kadar tatlısı kiremit emrinize amade:) Kahveyle, derin yeşillerle, devetüyüyle kombinlenerek kullanabilirsiniz.


Beymen Cllub -- İpekyol -- Mango -- Zara

İPEKYOL'un triko ve hırkalarında kiremitler yerini almış, Zara ve Mango'da da podyumlardan esinlenilmiş kiremit modeller mevcut, Pull&Bear'de de puantiyeler içinde:)



Ve dergiler... Bakınız ne güzel fotolar topladım bir "çatı" altında :p Eylül sayısı kahvelere eşlik eden kiremitler, turuncular ve sarılarla dolu:)



Ahh kiremit deyince çatı.. Çatı deyince "Kızgın Damdaki Kedi"(ya da ben Paul Newman'a gitmek için biraz zorladım eheheh)... Her tür dramın itinayla ilmek ilmek işlendiği filmi milletin içini şişirmeden izletebilmenin tek yolu ancak şu yukarıdaki iki tanrısal güzelliği bir kareye sığdırmak olabilirdi, ağlama medilim elimde bir sahne olsun yeniden izlemek üzere huzurlarınızdan ayrılıyorum...böhhüüü!

[Görseller:style,fashiongonerogue,imdb,corbis,ipekyol,mango,zara,beymenclub]

8 yorum:

Adsız dedi ki...

hardal sarısı bir boğazlı kazak, kloş kiremit bir etek; şahane! severim kiremit rengi :) ipek

Adsız dedi ki...

boom senın bu gorsel hazırlamadakı tıtızlıgıne bayılıyorum :)

modafobik dedi ki...

Görseller içine kiremit resmi koymana bayıldım! :D

*STYLEBOOM* dedi ki...

@adsiz oh ne guzel bir kombin lal laaa:)

@pelinuygun tesekkur ederiim, farkediliyor demek ne mutlu:)

@modafobik hehe komik oldu di mi:) bir cati altinda topladim editoryalleri:p

Adsız dedi ki...

"ağlama mendili" hahahahhahahahha :))))))))))))
koparttın Booom! :)))))))

*STYLEBOOM* dedi ki...

@adsiz ah ben aglayayim sen gul:p

casey23 dedi ki...

bu sezon kiremit rengine beni de mango aşık etti, dediğim bluzu/gömleği biliyorum ama bana bir türlü yakıştıramadım onun yerine hevesimi almak için mangonun turuncu keten elbisesini aldım :P

casey23 dedi ki...

bu sezon kiremit rengine beni de mango aşık etti, dediğim bluzu/gömleği biliyorum ama bana bir türlü yakıştıramadım onun yerine hevesimi almak için mangonun turuncu keten elbisesini aldım :P