12 Mart 2012 Pazartesi

BOOM'STYLE | Benim Stilimle Bir Hafta OXXO


Dışarıda yağmur mu olsam yağsam, kar mı olsam dondursam bilemeyen şu havanın, geçen hafta yukarıdaki karenin çekilebileceği kadar günlük güneşlik olması, bir kez daha "Mart kapıdan baktırır"ı haklı çıkarması neden hanımlar beyler! Kovaladıkça kaçan ateşböceği misin bahar?! Bu hafta geri dönen kara kışı, tüm hafta boyunca devam edecek olan "BOOM OXXO'da" nın 7 güne 7 ayrı yeni sezon kombiniyle sanki baharmış gibi yaşayalım mı?

Bugün itibariyle tüm hafta yeni sezondan seçtiğim cicilerle yaptığım kombinler OXXO web sitesinde, Facebook sayfasında ve  #boomoxxoda hashtagi ile Twitter'da olacak. Pek tabii ki sevgili Boomerları da unutmadım, bu hafta ara ara sürprizler kapınızı çalacak ♥ Kombinlerimi merak ediyorsunuz sizi şöyle alalımm:

18 yorum:

Lunapark Queen dedi ki...

Waoow çarşamba kombinine bayıldım Boom :)

AysBaby... dedi ki...

hergün ayrı güzel valla bayıldım çok da yakışmış herbiri:) bahar gelsin artıkkk:)

Seda Maç dedi ki...

Superler boomcugum /:)

joyvemoda dedi ki...

bende bayıldım hepsine.vallahi hepsi yakışmış yahuuu.yalnız yüzündeki fondöteni merak ettim.hangisini kullanıyorsunn ve hangi gözaltı kapatıcısını.çok öptüüüm :)

Adsız dedi ki...

pazartesiyi çok sevdim boom:)
http://stylishwho.blogspot.com/

ae dedi ki...

Kombinler harika olmuş Boom, ellerine sağlık :))

my lifebook dedi ki...

seni sempati güzeli seçtim gitti bu pembe etekle:)

elipsworld dedi ki...

hepsi birbirinden güzel boom,bayıldım bayıldıııım !

elipsworld-elipsworld.blogspot.com

. dedi ki...

çok yakışmış boom :)

http://fashionisable.blogspot.com/

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

İŞTE BOOM FARKI DİYORUM, STYLİNG HERKESİN İŞİ DEĞİL GORDUK Kİ..

♥ willdone ♥ dedi ki...

hepsi birbirinden muhteşem stylingler boomcumm.. pazartesi-cumartesi-pazar looklarında kendimi gördüm, mesai bitiminde kendimi en yakın oxxo'ya atacağım:)

Trendsum dedi ki...

Ayakkabılar şahane!

http://trendsum.blogspot.com/

=/=// =/= dedi ki...

cumartesinin rahatlığına ve renklere bayıldım.

gulcekim dedi ki...

yorum kardeşliği diye buna derim boom :) seninle aynı zevki paylaşıyor olmak mutlu etti beni :P

Rainbow Gatherer dedi ki...

cıvıl cıvıl,bahar gelsin!

http://rainbowgatherer.blogspot.com

Melis dedi ki...

Çarşamba ve cumartesiye bayıldım, bittim. Ayy yok yok hepsine bayıldım, bittim :))

Missipipi dedi ki...

boomcuuummm
o altın sandaletler nerden? oxxodan değil sanırım :(
geçen yazdan beri öyle birşey arıyorum ben

*STYLEBOOM* dedi ki...

herkese tesekkurleeer:) bu oxxo cekimi sirasinda hava o kadar guzeldi ki artik hakikaten gelsin su yaaaaz!

@joy bu aralar dior nudeskin kullaniyorum. normalde hep shiseido kullanirdim. yine ona donecegim sanirim:) goz alti kapaticim
en buyuk silahim YSL touche eclat:))

@missisippi evet onlar da OXXO:)