5 Mart 2010 Cuma

KREATİF BLOGGER OLDUM ANNE:)

Güncelleme: Bu ödülü bir de yılların blogcusu, sevgili cin'im ALIŞVERİŞ CİNİ'nden, bizim celebritymiz, VOGUE tarihine geçen KORAYCANER ve keyifli bloğuyla sürgünden bildiren:p KANKANERDEYİMBEN Can'dan aldım. Sizi çok seviyoruum, teşekkürler!



Sevgili FASHISTANBULLER Zeynep, STYLEBOOM'u "creative blogger" ödülüne layık görmüş, kendisine hem çoook teşekkür ediyorum hem de bir kez de buradan ELELE dergisindeki yeni pozisyonu için tebrik ediyorum, yenilenen ELELE'deki stil önerilerini o yapıyor!

Ödül konuşmama geçmeden önce ben de gerçekten severek takip ettiğim şu süper yaratıcı bloglara "creative blogger" ödülünü yolluyorum!

1)DIY projeleri ve günüme neşe katan nev-i şahsına münhasır uslübuyla HESIONKA

2)Okumaya doyulmayan PUCCA

3)Bu şehre gelmeden önce bir yandan güzel hikayelerini dinleyerek yine bu şehre çalıştığım URBAN CONFESSIONS

4)Hep farklı hep dopdolu TROFOLO

5)Muhteşem oje tavsiyeleri ve tırnak süslemeleriyle ÇANTAMIN İÇİNDEKİLER

6)"Tanrı Kraliçeyi Korusun" STİL DİREKTÖRÜ

7)Baktığı pencereyi pek sevdiğim FASHION BOOST

Süper keşifleri ve DIY projeleri ile Cindrella Under The Umbrella ve Fashion By Siu, farklı bakış açısı, kişisel editöryalleri ve sanat aşkıyla DB Junk, yeni keşfettiğim Fashion4u ve Koray Caner, fwd.lamaya doyamadığım Kim Lan Bu Hayatımın Erkeği ise bu ödülü vermeden geçemeyeceğim, günde bir doz mutlaka aldığım diğer bloglar!

Ödül konuşması "kendimle ilgili sevdiğim/ilginç bulduğum" 7 şey olmalıymış:)

Sevdiklerim
1)Kocacimin sevgilisi olmam -Pepe ve Penelope -
2)Güleryüzüm ve enerjim - Herkesin Sevgilisi; Türkan Şoray&Tanju Gürsü;1970-
3)İşimi yaparken mutluluktan uçmam - öğrencilerimle -
4)Blogum - STYLEBOOOOOOOM-

İlginç bulduklarım
1)Doktoru tarafından maç izlemesi yasaklanacak derecede Galatasaray çılgını olmam-Dk.5 Pasiflora "Aç ağzını kızım aaa"; Devre Arası-Bitki Çayı hepsinden - Dk. 50 -"şişeyi ver şişeyi"; 90+5-duruma göre bahçeli olur, florya olur,acil olur, karakol olur,kocaya hakşamı zehir etmek de olabilir-
2)Normal bir insan için dünyanın en küçük serçe parmakları -Franky Four Fingers bir, ben iki!-
3)Ses Tonum:) -ananemin de tabiriyle Tavuskuşu gibi kız -

8 yorum:

Koray Caner dedi ki...

Mwhaha bana böyle bir ödül verilse benim de başlığım "Anne ben Yaratıcı Blogger Oldum" olabilirmiş, gerçi ödülle çelişirdi o zaman, nerede kaldı yaratıcılık?! :P

Şaka bir yana çok teşekkür ederim :) Ve ayrıca sana bu ödülü veren Fashistanbuller'ı da tebrik etmek lazım doğru bir karar :)

Eğlenceye, çalışmaya, paylaşmaya devam :)

Sevgiler

Unknown dedi ki...

canım nolduysa basiretim bağlanmış seni koymayı unutmuşum listeme. kafama mıçayım emi..sorry sorry sorry.. yoksa hergün ilk baktığım sen olursun hep :( canım burçinim yaa affedemiyorum kendimi :(

*STYLEBOOM* dedi ki...

@pelin: ayy askolsun sekercim, lafi olmaz, hem daha iyi, ben de odullenmeyen ama gercekten cok kreatif olan arkadaslarimdan secmeye calistim yine de ortaklar cikmis:)) i love you!

@koraycaner:haha canim yaratıcılık anneden mirassa kabul edilebilir:)) sevgiler

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

iyi ki aylar önce sevgili Daqueen'in bana yolladığı ödül mim'ini hortlatmışım dan sana da gelmiş. çok tebrikler:)

Fashistanbuller dedi ki...

Yahu kadının ödül görseli bile çatlatıyor insanı :))

*STYLEBOOM* dedi ki...

hohohooo tesekkur ederiiim:))

DB JUNK dedi ki...

Hediye, ödül ve iltifat almaktan müthiş utanır, sevinir, sever ve duygulanırım:) Sevildiğimi bilmek çok iyi geldi ve moral oldu:) Gerçekten çok teşekkür ederim. Sevgiler, öpücükler...

Stil Direktoru dedi ki...

Hay ben senin o tatlı dilini yerim ya :) canımsın sağol balım