12 Mart 2010 Cuma

PARIS MODA HAFTASI | Çiçekler, Fiyonklar, Volanlar, Edie ve Twiggy

For English, please click...




Geçen sezon kuşlara,kedilere ve tavşanlara adanmış MIU MIU bu sefer de çiçeklerle donanmıştı. Yenilik: etek altına pantolon! Kare burun pabuçlar!

Minik fiyonklarla süslü ayakkabılar ve yakalar, mini, puf, volanmlı etekler, peplum, paçalı güvercin modeli:) streç pantolonlar ve kumaş, tüy, payet ve hatta metalden yapılmış çiçek aplikler, U şeklinde dekolteleriyle çiçek bahçesini andıran romantic elbiseler, pencereler. Sıcak sarı ve mor renklerle neşeli, yine olağandan farklı, yine oyuncu MIU MIU koleksiyonu Twigy ve Eddie Sedgwick’e sevgilerini yolluyor.




[Görseller:style]

4 yorum:

aysun dedi ki...

ay şu pembe topukluya bayıldım.. çok şekermiş pembe pembe... ben de bu tarz bi şeyler denemeliyim. teşekkür ederim başlık için canım. mavi'nin bi yarışmasına katılıcam bi de. güzel görünebilir. isteyenler yarışmaya da buradan göz atabilirler; http://www.mavipeople.com/

simla dedi ki...

o lila açık pastel bir renk var ya işte o renk bitirdi beni:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@simla: cok pastel cok guzel gercekten. ben de gunes gibi sarilara bayildim!

*STYLEBOOM* dedi ki...

@aysun: super haber hemen bakiyorum maviye:)