1 Mart 2010 Pazartesi

TREND RAPORU | Nokta Nokta....

For English, please click here...



Bugün 1 Mart hanımlaaaar!! Yani “resmi “olarak bahar, o zaman moda haftalarından özetlere biraz ara verelim, ilkbahar-yaz trendlerine devam edelimm!!

Bu sezon çizgiler kadar moda bir diğer şey de puanlar!! Bana hep baharı, eski zamanları, nostaljik reklamları hatırlatan puantiyeye moda olsun olmasın ben hiç karşı koyamadım. Bu yaz elbiseler, ayakkabılar, fularlar nokta nokta...



DIOR gibi 40’lara gönderme yapın, KINDER AGUINNI gibi egzajere vintage takılın, LUELLA gibi çıtı pıtı olun...Yok baştan aşağı puantiye bana çok diyorsanız daha minik puanlı kıyafetleri, ya da aksesuarlarda puantiyeyi kullanın!




İlkokulda ellerimizle hazırladığımız panolarla filan bünyeye yerleşen “Aralık-Ocak-Şubat kış”; “Mart-Nisan-Mayıs bahar” konsepti beni bugün için çocuklar gibi şen yapsa, bantlı ayakkabıları çıkarma zamanı geldi dedirtse de eskilere kulak vermeyi de ihmal etmemek gerek tabii: Mart kapıdan baktırır, kazma kürek yaktırır.... O yüzden polka havasına girmek için azıcık daha beklemekte yarar var :)


John Galliano-Tabitha Simmons-Christian Louboutin-Manolo Blahnik
Charlotte Olympia-Brian Atwood-John Galliano




[Kaynak:style,justjared,vogue,www,aldo]

7 yorum:

DB JUNK dedi ki...

Daniella Scutt elbise ve John Galliano ayakkabı benim olabilir mi? :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

olur olur:)) benim ETRO pantolonla VERSACE pbuçlrın yanına ayırıyoruum:))

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

1) Sayfanın beyaz fonlu olmasına ne çok sevindim anlatamam! Bu hali çok daha güzel ve okunası olmuş canım, ellerine sağlık.

2) Style-boom in English gelmiş, hoşgelmiş. Bir göz attım da o da süper olmuş.

3) Puantiyeleri çook seviyorum, moda olmasına çok sevindim oley!! :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

sen de begendiysen tamamdir sevgili cin, cin benim ugurum:))

vintage peony dedi ki...

puantiyeleri ben de çok seviyorum.
Ama bu puantiyeler çok farklı geldi gözüme.
Retro görünümlü olanlar benim favorim. en üstteki fotoda bir de moschino kızlarındakiler.

*STYLEBOOM* dedi ki...

bence dee @peony'cim:)) ben de en çok bana MAD MEN hatırlatanlara bayılıyorummm:))

vintage peony dedi ki...

eveet
www.madmenhastasıyız.com :)