11 Mart 2010 Perşembe

TREND RAPORU | Açık Ayakkabı İçine Çorap

For English, please click...



Eskiden Bodrum'da, Marmaris'te sandaletlerinin içine çorap giyen İngilizleri görüp de hahaha diye güldüğünüz zamanlar geride kaldı hanımlar!! "Gülme komşuna" trendiyle karşınızdayız. Geçen yıl ilkbahar-yaz-sonbahar-kış boyunca mini mini başlayan bu trend bu sezon ilk 5 arasında!! Açık ayakkabınızla giymek için burunsuz, topuksuz, dikişsiz çorap avına son, ne kadar çorap gibi çorap, o kadar trendy!!



Dior-Dior-Dior-Wang
Burberry-Burberry-Burberry-Hermes

Özellikle soket ya da diz altı çoraplarla yaz defilelerinin hemen hepsinde yer alan SS yani socks with sandals olayı daha trend olmadan çok yıllar önce ben çok sevdiğim açık bir ayakkabımı illa ki kışın giyeceğim diye uygulamış, kapıdan çıkarken annem tarafından "ayyy sen benim kızım olamazsın, çingen çadırından mı aldık ayol seni ayyy" diye eyvahlandığı için reddedilme korkusuyla aynen kapının önünde kalakalmıştı, o yüzden ben bu trendden hoşnutum:))

Benim şahsi fikrim yine de cici ve incecik mümkünse de oldukça açık renkte soket çorapların dolgu topuklu ya da çift platformlu açık ayakkabılarla giyilmesi. DIOR ve BURRBERRY bu anlamda gözüme en hoş gelenler. Yine BURRBERRY ve GIVENCHY çorabı kendinden alternatifler de sunmuşlar, sizi match etme derdinden kurtararak.


Louise Goldin-Louise Goldin-Marni-Givenchy-Rochas

Ünlülere bakarsak bu trendin ilk uygulayıcılarının hatta "ilham verici"lerinin yine İngilizler olduğunu görüyoruz, Alexa Chung, Kate Moss ve Chloe Sevigny, ama ben hala Leighton Meester'ın geçen sezonki LV defilesindeki görüntüsünün en iyisi olduğunu düşünüyorum.



Yine de ben dergiler arası gezinirken ayakkabı içi değil de şu ayakkabı üstü görüntüye bayıldım!! İşte bunu üç vakte kadar deneyeceğim!!



Podyumlar kadar sokaklar ve editöryaller de socks with sandals trendine kucak açmış durumda!



Tabii bu trende şiddetle karşı olanlar hala var:))



[Görseller:style,fashiongonerogue,style]

11 yorum:

Itır dedi ki...

aslında çok sevimli duruyor,özellikle de dolgu topuklarla..başkasında özellikle de yakışanda çok sevdiğim ama kendimde uygulayamadığım bi şey..hala yani :)))

Itır dedi ki...

aslında çok sevimli duruyor,özellikle de dolgu topuklarla..başkasında özellikle de yakışanda çok sevdiğim ama kendimde uygulayamadığım bi şey..hala yani :)))

*STYLEBOOM* dedi ki...

bu bahar ygulayalim itiim o zaman, hatta bole bi bulusma ayarlayalim voltrani olusturalim!

bumchika dedi ki...

ben en çok alexa chung a ve burberry kombinlerine yakıştırıorum bunu..ama bana da yakışır yaaa =)

MODA CADISI dedi ki...

Ben mümkün oldukça kullanıyorum hatta zamanında giydiğimde bana Almancı diyenlere ithaf ediyorum bu postu :))Çorap üstte olanı sevemedim ben ama şu son levha çok komik :))

*STYLEBOOM* dedi ki...

@moda cadisi: evet cadıcım ben de bi kaç bahardır wedgelerimle giyiyorum, her seferinde daha az yadırganıyorum:)) bence de çok cici ve çok parizyen duruyor:)ama ayakkabı üstü çorabı da sevdim ben, eskiden paten yaptigim cocukluguma dondum belki ondan!

böyle uyarı levhalarından en dumur olduğum bir tanesini de buradan paylaşayım bari:))

http://picasaweb.google.com/lh/photo/ii0O71uUHsYVRGZc0Ccx9g?feat=directlink

canDirekli dedi ki...

valla benim sonuna kadar desteklediim bi trend gerçekten :D

çok hoşuma gidio bi hayli de sevimli duruo :)

nilü dedi ki...

daha önce aldın mı bilmiyorum ama ödül yolladım sana..

http://nilunapiyo.blogspot.com/2010/03/odul-aldim.html

MODA CADISI dedi ki...

Ayy feciymiş öbür levha!

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Bence de süper bir trend. Çok güzel böyle bol bol stil kokuyor. Havalar biraz ısınsın ben de giyicem :)

Style Tricks by Ully dedi ki...

Ben severek uyguluyorum bu trendi, zıt renklerle daha da hos duruyor bence :)