1 Şubat 2011 Salı

YUPİİİ | STYLEBOOM 2 YAŞINDA!



Tam 2 yıl önce Şubat ayının 21'inde ilk post burada yayınlandığında, burası henüz ıssız, kimsesiz, sessizdi:) Sadece sahibesinin sesi konuktu buraya.

Ama bu 2 yıl içinde burası sizlerle, paylaşımlarla, keyiflerle, kahkahalarla doldu! Özel günleri kutladık, birbirimize yazdık, tatillerde bile çok ayrı kalamadık, ilk randevulardan konuştuk, düğünlere gittik, moda haftalarından bahsettik, kırmızı halıdan geçtik, birbirimize gardroplarımızı açtık, ayakkabılar için birlikte iç geçirdik:) Modacıları bile kıskandırdık, onları da en güzel fotoğraflarla aramıza kattık, büyüdük, büyüdük ama içimizdeki çoçuğu hep buraya sakladık.

Bunların hepsi için siz Styleboomerlara çok çok çok teşekkür ederim.

Madem buraya birlikte geldik, o halde en tatlı yaş olan 2. yaşı da bu ay boyunca "birlikte" kutlayalım istedim:) Evet bu ay boyunca sizlere hediyelerim var, ama birlikte olabileceğimiz, birlikte eğlenebileceğimiz, "anı" defterimize, fotoğraf albümümüze ekleyebileceğimiz, eskitemeyeceğimiz hediyeler bunlar.

Sizlerle makyaj atölyesi gerçekleştirecek, birlikte konserlere gidecek, yemek kurslarına katılacak, saçlarımızı güzelleştirecek, kurabiyeler pişirecek, pilates yapacak, tiyatroya uğrayacağız; sevgililer gününüz enfes bir yemekle taçlanacak, düğününüz fotoğraflanacak, dünyanın en güzel çikolataları kapınızı çalacak, tasarımcılar ve markalar sizi şımartacak. Ama hep beraber olacağız!

Ne dersiniz? Bana katılır mısınız?
Evetse saatlerinizi 20:00'a ayarlayın ve o zamana kadar Styleboom'a olan hislerinizi, eleştirilerinizi, önerilerinizi, tavsiyelerinizi buraya yorum olarak yazın:)

104 yorum:

Stardust Memories dedi ki...

Öyle güzel hazırlıyorsun ki herşeyi insan sadece imrenerek bakıyor. Yeri geliyor eğleniyoruz sayende, yeri geldiğinde öğreniyoruz... Bu blogun nice güzel yılları olacağına eminim ama böyle de kalmayacak çok güzel yerlerde de olacak :)
Styleboom iyi ki doğmuş :)

Elif UYSAL dedi ki...

Benim için o kadar önemli bir blog ki burası...Ankara'dan yola çıkmış ve çok büyük başarılar imza atmış en güzel örneksin şu an...Mutlu yıllar Boom...Bloğun için de senin için de harika bir yıl olsun:)Kocaman sevgiler

Onur Çiçek dedi ki...

Bu blogun yerini hiç birşey dolduramıyağını bil(yani senin)
2 yıl içinde buraya gelmen tabiki de senin eserin, eğer sıcaklığını, dostluğunu, samimiyetini, insan severliğini yansıtmasaydın böyle olmazdı.
İtiraf ediyorum :)) her sabah ilk baktığım blog sensin ;D
Eminim ki blogunla ilgili daha çok planların var ve eminim ki de bu planladıklarından çok çok daha iyi olacak.
Nice 2 yıllara...
Daha 22. yılınıda buradan kutlayacaz... o zaman çöp şiş(anladın sen onu )

Details Of Fashion dedi ki...

Çok değil 6-7 ay kadar önce keşfettim seni ve blogger dünyasını daha önce aklım nerdeyse vakit ayırmıyordum böyle şeylere pek.. Maalesef bu 2 yılında benim katkım yok ama umarım bundan sonraki yıllarında bol bol olacak birde tanışırsam senle tadından yenmez (:
Yeni styleboomer olarak yazılarından çok şey öğreniyorum gerçekten,farkına varmadığım pencereleri açıyosun çok mutlu ediyosun herkes gibi beni de =)
Sabahları işime seni ziyaret etmeden başlamıyorum çok keyifli geçiyor günüm (:
İyiki varsın nice keyifli postlara =)

Unknown dedi ki...

boom seni okumaya başladığımdan beri daha pozitif düşünmeye çalışıyorum. az uyunabileceğini de senden öğrendim ama henüz uygulayabilmiş değilim :)

MERVE dedi ki...

Boom bu bloğu yaklaşık 3 aydır takip ediyorum ve senden öyle güzel şeyler öğrendim ki!Saçlarımı dalgalandırmayı, indirimleri,markaları...Geç de olsa iyiki tanışmışım seninle ve blogunla. Herkesin umduğu gibi bu blog özünü kaybetmeden hep büyüsün nice yaşlara...

BeRo dedi ki...

2005 yılı itibariyle global blogları izleyen ve bunların arasından yıllar süresince eliyerek en iyilerini takip eden biri olarak ilk sevincim Türkiye deKİ blog yazarlarının çoğalması olmuştu.
Tabii zamanla iyi/kaliteli/özgün/doğru ve takip edilmesi gerekenler kendini belli etti.
Her sabah muhakkak göz attığım bir blog hazırladığın için teşekkürler.
2. yılın kutlu olsun STYLEBOOM. Daha güzel ve özgün içeriklerle yola devam etmen dileğiyle :)

Diwonderland dedi ki...

Bugün bir kere daha anladım ki iyiki blog hayatıma girmiş çok güzel insanlar tanıdım bunlardan biri de sensin, daha doğru dürüst karşılıklı görüşmedik bile ama sanki yıllardır arkadaşımmış gibi hissediyorum seni o samimiyeti veriyorsun davranışlarınla nezaketinle, ve blogunla ilgili herşeyi o kadar titizlikle ve düzenli hazırlıyorsun ki hergün mutlaka uğruyorum bloguna, heyecanının her zaman ilk günkü gibi olması dileğiyle nice yıllara boomcum:*

empress dedi ki...

boom iyi ki varsın... iyi ki doğdu bu blog.. tek dileğim var daha fazla post =)) evet en çok post hazırlayan blogger belki sensin ama doyamıyoruzzzzz!!..

fashiONözge dedi ki...

iyiki eşin zamanında seni zorla bilgisayar başına oturtup,blogu acmana vesile olmuş :))hikaye bana o kadar tanıdık ki:))
nice bol postlu,yorumlu,tıklamalı,ödüllü yıllaraaa STYLEBOOM.
sevgileeeerrr.....

SHN GraphicART dedi ki...

Merhaba, kısa bir süredir takip ediyorum ama gerçekten çooook keyifli, şeker tadında bi blok:) Bundan sonra sıkı takipçinim. Daha nice senelere...

ZET Fashion dedi ki...

Bir moda bloggerı olarak, bunu herkese söylüyorum ki, Styleboom çok çok daha farklı bir moda blogu...
Bir dergi, bir emek blogu...
Bizle bu denli güzel postlar paylaştığın için teşekkür ederiz Boomcum!
Seni hem bloggerlar olarak hemde hayranların olarak çook seviyoruz!

yerdenuzak dedi ki...

Boom, kısaca şöyle demek isterim, ben seni seviyorum, her sabah bir kahvem, bir sen, bu kadar yani♥İyi ki varsın♥

Adsız dedi ki...

yaklaşık 1 aydır takip ediyorum blogunu gerçekten müptela etme özelliğine sahip bir blog, gün içinde pek çok kez girip tüyolar alıyorum, böyle devam et, seni seviyoruz boom..

pelininstyle dedi ki...

Styleboom iyi ki varsin sekercim:)

Adsız dedi ki...

Nicee mutlu yıllaraa Boom. Bol başarıylaa boool izleyiciii boool yorumlarla :)

Sevgilerr

tipsythefrozen dedi ki...

boom boom, iyi ki açmışsın bu blogu, seni çok yeni keşfetsem de çok sıkı takipçin oldum :)stilin, anlatımın süper, nice senelere..

KELEBEK dedi ki...

iyiki doğmuş styleboom izlemeye aldığım günden bu yana bana verdiğin enerji ve güzel bilgiler zaten çok güzel bir hediye çok keyifli bir insansın bu keyif bize oldukça yansıyo başarılarının devamını dilerim boomm:)

burcu dedi ki...

Evet bütün yazılanlara katılıyorum. Aynı temennilerde bulunuyorum. Ama benm dikkat ettiğim Bloğu ilk takip ettiğim günkü samimiyetin ve içtenliğin hala kaybolmaşış olması. Çok sevimli modadan anlayan söylecek sözü olan düşünen bi kız blog yapabilir,bir sürü takipçisi olabilir, bloğu ödül alabilir ama o saatten sonra biraz ukalaşabilir. Yüreğinin güzelliğince yazdığın yazıların, sıkı takipçilerin ve blogger dostlarınla daha nice nice yıl dönümlerine.. Işığın hiç sönmesin
buurjuva :)

bitte dedi ki...

sen başka bişeysin boom :) artık dergi almayı bıraktım diyebilirim. gerçek dergi burada:) hemde bize daha yakın birşeylerin paylaşıldığı sıcacık biryer burası. nasılda özenerek, herşeyin en iyisi olsun diyerek, çook severek yazıyorsun. bizde çok büyük zevkle okuyoruz, görsellerle gözlerimiz bayram ediyor.umarım daha uzun yıllar hep burada olursun daha nice 2. yıllara boomcum:)

Unknown dedi ki...

okurken bile duygulandım yazını heyecanın enerjin direk bizee geçiyor haberin olsun tebrik ediyorum ve blogunun yeni yaşı kutlu olsun diyorum :)

C-belll dedi ki...

"PUMA PUMA BOOM" BAŞLIĞINI GÖRÜNCE NEYMİŞ BİR OKUYALIM DİYEREK GİRDİM BU BLOĞA VE YAKLAŞIK 5-6 AYDIR HER GÜN MUTLAKA ZİYARET EDİP ACABA BUGÜN NELER PAYLAŞMIŞ BİZİMLE DEDİĞİM ENDER BLOGLARDAN BİRİDİR STYLEBOOM. BİR AKADEMİSYEN OLMASINA RAĞMEN DEĞME MODACILARA TAŞ ÇIKARTACAK KADAR STİL SAHİBİ VE BİR O KADAR GÜZEL...NE DENİR Kİ İYİ Kİ DOĞDUN VE İYİ Kİ İKİ YIL ÖNCE BU BLOĞU KURDUN. SEVGİLER:)

Hande dedi ki...

İş yerimde nette fazla vakit harcamam yasak :) Ama senin bloguna bakmadan duramıyorum patron başımda olursa ona sinirleniyorum bir an önce gitsin de bloga bakayım diye :))
İyi ki varsıın STYLEBOOM :)) Nice yıllara hep beraber uzun postlara :)

morpink dedi ki...

Ben style-boomu keşfedeli çok olmadı ama özellikle son zamanlarda gerek Türkiye gerekse dünya çapında bilinen blogları takip etmeye başlamış biri olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki gördüğüm en özenli, tutkuyla yapıldığı belli olan, bilgilendiren, keyifle okunan bloglardan biri o yüzden sizi gerçekten tebrik ediyorum blogunuz ve okuyucularınızı bu kadar ciddiye aldığınız ve böyle güzel bir işe imza attığınız için. Nice çok güzel style dolu yaşlara boom!

Unknown dedi ki...

1 senelik takipteyim ve ufak tefek bişiler söylemek gerekirse;
Öncelikle boom, sen sadece bir moda bloğu değilsin yani sınıflandırmak bloğunu basite indirgemek olur!
Sürekli eklediğin gadget,başlıklar benim ilk başlarda çok hoşuma gitmişti "güncel" kelimesinin hakkını veriyorsun çünkü..
Ve bir post oluştururken kullandığın dil yarattığın hikayeler yaptığın röportajlar vs... senin bir başka örneğin yok!
formspring'den gayet aktif bir şekilde soruları yanıtlaman boomstyle görselleri, twitter'dan yaptığın duyurular ve tabii ki "her gün bir yeni pabuç" bunlar zaman,özen,ilgi gerektiren şeyler ve sen bu istikrarı hiç bozmadın!
kısaca iyi ki varsın BOOM!
nice nice yaşlara, hep beraber!

zui dedi ki...

BOOM iyki doğdu!aslında baya geç farkettim sanırım 6 ay falan oldu, bloglarda gezinirken rastlıyordum ama takibe almayı hep atlıyordum. şimdiyse gün içinde ilk tıkladığım blog oldun. hem çok sık güncelliyorsun hem de en sevdiğim yanı yazdıklarını hikaye gibi anlatıyorsun ekonomist değil edebiyatçı olmalıydın yahu!:]
Hele o fotoğraflarla beraber hikayeler super duper!
eleştirim falan yok valla. bizi hediyelerle şımartıyorsun. ah bir de istanbulda olsam da tüm etkinliklerine katılsam.
öperim çok nice yıllara!

yasemen k. dedi ki...

Blogsferi öğrendikten çok kısa zaman sonra Boomsferi keşfettim!Keşfettim diyorum çünkü gerçekten sürprizlerle dolu her yazıda başka bir yenilik olan birbiriyle hiç bir bağlantısı olmayan, aynı büyük başlık farklı alt başlıklar ve kesinlikle bambaşka yaklaşımlar(!), bir o kadar uyum içinde olan, her kelimenin nasıl bir şevk yazıldığını şu camekanın arkasından hissettiren, enerjisinin bir an bile inmediği severek takip ettiğim, her gün bloguma bile bakmadan gazetemi bile okumadan ilk baktığım site! - Aslında site demek istemem çok resmi, Boomsfer - Boom'n Dünyası , Boom Harikalar Diyarından- Pamuk Boom ve Styleboomerları... - Her yeni postunda çocuklar gibi sevindiim, yoğun temposu nedeniyle yazı yazamadı zaman da tweetleriyle avunduğum kesinlikle ikisini de bıraktığı bir an görmedim:)) Boom, iyi ki Styleboom'u yaratmışsın!!

İyi ki varsın Styleboom, çok şanslıyım ki ben bir Styleboomer'mm! (:

Unknown dedi ki...

Canım benim iyi ki yapmışsın bu blogu:) eline attığın herşeyde yaptığın gibi bu da mükemmel oluyor! En bunaldığım zamanlarda seni arayiordum görüşüp kendime geliyodum; malum buaralar pek görüşemiyoruz bende bol bol bloguna girip icimi ferahlatıyorum :) söylenecek çok birşey yok bu blog senin kıpır kıpır enerjini yansıtıyor :) ılgın

yasemin dedi ki...

yazılarını okumak çok büyük keyif. gerek anlatımın, gerek tarzın, gerek eğlenceli ve renkli lişiliğinle gerçekten de bir ömür boyu hiiç sıkılmadan okurum yazdıklarını =)
iyiki varsın, çok çok sevildiğini bilesin =)

Unknown dedi ki...

Nice senelere boomcum. Umarım daha başarılı ve bol kazançlı bir yıl seni bekler...

burcu dedi ki...

Bu arada söylemeyi unuttuğum bir şey daha varki iki yılda bloğunun çizgisini bozmayan bi blogger için büyük bir adım atıldı bu yıl.Özene bözene sakladığı yüzünü gördük. Ki hala iddia ediorum Katy Perry'ye ne zaman baksam seni görüyorum. Öpüyorum canım
buurjuva

Adsız dedi ki...

Boommmm. Seninle tanışalı 4-5 ay oldu ilk okuduğum blog Yüksek Ökçelerin Renkli Tarihi'ydi. İlk görüşte aşk gibi bişeydi, bir ayakkabı hastası olarak. O gün bloga bir göz gezdirdim, o gün bugündür kopamıyorum, isteyen kim :)
Hergün işe başlamadan acaba bugün ne var diye merakla baktığım blog oldun. Kadına, modaya, güzelliğin ve şıklığın püf noktalarına dair her zaman yeni bişeyler buluyorum.
Hediyelerin,özel yazıların, içtenliğin bayılıyorum sana...
Güzel postların ve o gülüşünle daha 2,12,22'inci yılı kutlayalım, çoğalarak :)

tipsythefrozen dedi ki...

boom boom, öneri olarak da çoraplara özel bir post yapma fikrini sunuyorum..renk renk, desen desen çoraplar, bunların farklı pabuç ve kıyafetlerle kombinleri :) ya da tek bir çorap, farklı kıyafet ve pabuçlarla farklı stiller gibi..

Pınar dedi ki...

Boomcum yaklaşık 1 yıldır seni okuyorum ve hiç sektirmeden her sabah ilk açtığım sayfa sensin:)) iyiki bu bloğu yazmaya karar vermişsin,iyiki bizde seni tanımışız,kalitenle bilgi birikiminle neşenle hep farklı bir yerdesin:)

Unknown dedi ki...

sevgili styleboom...ofiste geçen sıkıntılı günlerimin kurtarıcısı :) ufkumu genişleten nacizane blog...sayenizde heryeri gezip dolaşıyor mağzalardan çıkıp cafe lere oradan atölyelere gidiyoruz gün boyunca..enerjiniz ve merakınızın hiç solmaması dileğiyle ..daha nice 2 yıllara :):) tabiiki beraber :)

binnaz..

Unknown dedi ki...

2-3 aydır moda bloglarını kesfedip okumaya basladım. Styleboom da favorilerim'deki hergün okumadan gecmedigim bir blog. Sahibesi olarak enerjik, pozitif etki yarattıgın,yazıların ise kaliteli ve hos oldugu için okumayı seviyorum.
2. yılın icinde tebrikler :)

giss dedi ki...

blogunu başka bi blog sayesinde keşfetmiştim iyikide bulmuşum diyorum şimdi işim olmadğı zamanlarda işim olsada :) bloga bakmadan geçmiyorum nice yaşlara diliyorum boommmm :))

Ceren Öksüz dedi ki...

neden seni okumak ço zevkli biliyormusun?
çünkü okadar içten okadar sanki 40 yıllık arkadaşım gibi yazıyorsun ki, insan her dakika yazsa da ben hep yeni bir post okusam diye bekliyor.
yazıların arasından fırlayıpta kendini bu kadar sewdirmek gerçekten büyük meziyet!
nice yıllara!! ya heyy yaaa ;)

STYLEISTICO dedi ki...

Bloglarımızın doğum ayı aynı, benimde kendi blogumla birlikte blogları okumaya başladığım zamanlar onlar...ve ben o günlerden beri seni severek okuyorm izliyorum...:
Çok güzel işler yaptın, çok emekler harcadın, emeklerinin karşılığınıda alıyorsun..
Daha nice nice senelerini kutlıyacağız Styleboom'un ve inşallah her seferinde daha büyük başarılara imzasını atacak :) ....

Hande dedi ki...

Severek takip ettiğim ve yazılarından büyük keyif aldığım bir kaç blog var. Sende bunlardan birisin Boomcum :)))
Ama şunu özellikle belirtmeliyim ki; postlarına, editoryallerine ve burada yazdığı 1 tek kelimeye dahi en çok önem verenin, özenle hazırlananın ve emek harcayanın sen olduğunu düşünüyorum. Blog aşkın hiç bitmesin, uzun yıllar yine böyle takipte kalalım...

ae dedi ki...

bu kadar özenle hazırlanmış ve güncel haberleri sürekli yayınlamak hakikaten takdiri hak ediyor. hele yazarın çok yoğun olması ve bunu bir engel olarak görmemesi... ilham verici :)

pinksatellite dedi ki...

Türkiye'nin en güzel akademisyenine sevgiler! keyifle okuyorum yazılarını, okumaya da devam edeceğim :)

Selcen dedi ki...

düğün fotoğrafları aradığım sırada buldum blog'unu ve o andan itibaren takipteyim,düğn fotoğrafçısı buldum mu?,hala hayır!ama iyi bir blog buldum mu? kesinlikle!nice yıllara :)

modafobik dedi ki...

Yoruma başlayayım dedim sığmadı buraya yahu! (:

http://modafobik.blogspot.com/2011/02/iyiki-dogdun-tanrca-boom.html

Bence bir göz at derim (:

gulcekim dedi ki...

senden önce makyajını temizlemeden yatan hatta ayda yılda bir makyaj yapan değişik bir tiptim ama şimdi kendimi pamuk prenses gibi hissediyorum yuppii :)boomcum daha öncede söyledim bin defa daha söylerim iyi ki varsın bundan sonra hiçbir yere gidemezsin :)bloğumuzun yeni yaşı kutlu olsun öptümmm.

nalan dedi ki...

öncelikle tebrikler! inş. çokkkk uzun uzun yıllarr bu blogu devam ettirirsn biz de seve seve, büyük bir keyifle seni takip ederiz...

beence senin blogunun en önemli yanı çok içten olması.Günlük tutarmış gibi anlatıyorsun her şeyi, samimi,içten,güler yüzlü,mutlu, en yakın arkadaşınla paylaşırmış gibi ama mükemmel bir Türkçe kullanarak.Sadece giydiğini, yediğini,içtiğini değil yaşamı paylaşıyorsun bizlerle... Tüm bunların yanında başarılı, ayaklarının üstünde duran bir kadın profili oluşturuyosun bu da takipçilerinin sana özenmesini, taktir etmesini, idol kabul etmesini sağlıyor.

Başarılarının devamı diliyorum, nice güzel, mutlu,sağlıklı, aşk dolu, sevgi dolu Styleboom'lu yıllara...=)

Nalan Akın

fenizma dedi ki...

merhaba benim bloğunla tanışmam daha yeni yaklaşık 1 ay falan oldu.ama severek ve tat alarak okuyorum postlarını.umarım nice nice güzel yıllara hepbirlikte...

morkebelek dedi ki...

blog açmakla ne güzel bişey yapmışsıın senn!
bi çok blog takip ediyorum ama style-boom'un yeri benim için apayrıı:) arı gibi çalışıyosun emeğinin karşılığını fazlasıyla alırsın umarım!
boomerların seni çok seviyooor:) kalp kalp :)

makeupfile dedi ki...

styleboom iyiki doğmuş, iyiki bu blogu kurmuş:) severek takip ettiğim ve rastladığım en güzel blog...

bubu dedi ki...

büyük bir titizlikle hazırlıyorsun blogunu tebrik ederim (: nice yıllaraaaaa

cozdemir dedi ki...

senin bloğunu nerede nasıl gördüm hatırlamıyorum
ama iyi ki seni tanımışım.
ben "2. yıl ödülü olarak" seninle kahve içmek istiyorum.
lütfen not alınız boom boom :)))))

Unknown dedi ki...

Blogun 2. yılı kutlu olsun Boom, çok özenli hazırlanmış ve keyifli bir bloga sahipsin...

SoaP dedi ki...

nice yıllara styleboom :)
şimdi bakıyorum da bir zamanlar beni de neşelendren arkadaşlarla doluydu blogum ama ondan vazgeçip yeni bir blog açınca ve esası tanınmamak olunca bir anda kimsesiz kalıvermiş gibiyim :(
bi blogu blog yapan paylaşılan şeyler işte
sende bunu çok güzel başarıyorsun
tebrikler :)

Ayşegül Çilekrenkli dedi ki...

Tamam şimdi bulduumm! Bu blogla nasıl bu kadar iyi anlaşıyoruz :) yahu aynı günde dogmusuz =D tek etken sahibesi değilmiş yani :)

Boom seni Temmuzdan beri takip ediyorum ve su an icinde oldugum degisim sürecinde en büyük etkensin. Seni tanıyana kadar paspal denebilecek kadar kıyafetleriyle anlasamayan biriydim. Annem babam giyimimle daha igili olmamı söyleyip dururdu. :) gerçi icimde bir yetenek yok degildi :P cevremdekileri sunu sunla giy bu böyle olmamış tarzında uyarip dururdum ve özellikle özel günlerinde kendilerini iyi hissetmelerini sağlayacak kombinler uydururdum. Ama artık giyinmenin ve giydirmenin bir sanat olduğunu biliyorum. Senden öğrendim bunu!

Kısacası idolumsun! İdolüm dediysem yine senden öğrendiğim için birebir taklitçi degil kendi tarzını yaratmış biriyim.

Neyse daha fazla duysallasmayacagim :') derse geç kalıyorum :) seni seviyorum....

Ayşegül Çilekrenkli

iremik dedi ki...

siz bir sürü blogger bize o kadar güzel bir dünya yarattınız ki.. sanal alemden bu kadar gerçek dostluklar ,sevgiler çıkacağına inandırdınız. biz de sizi göz kırpmadan izledik,izliyoruz (:
ama tabi styleboom'umuzun yeri bambaşka ((: üstelikte ben, acaba bir yandan akademik kariyer yapıp bir yandan da modayla ilgilenebilmem mümkün müdür sorusuna cevap ararken, önümde bir boom örneği oldu ((:
naparım ne ederim bilmiyorum ama, sen hep böyle renkli, cıvıl cıvıl, mutlu kal boom ! nice yıllara .. ((:

Unknown dedi ki...

Boomun benim için yeri çok ayrı çünkü bundan 2 sene önce fashion week daha fashion days iken bana ilk davetiyemi göndermişti:) Sonrasında yıllar içinde o kadar büyüdü güzelleşti ki bu blog hergün binlerce kişi takipte. Bu süre zarfında değişmeyen tek şey boomun güzelliği ve zerafeti:) İyiki Styleboom var!!!!!

pubthipu dedi ki...

ben geçtiğimiz yaz tanıştım bloğunla- herşey twittera girmemle başladı aynı anda birçok moda bloğuyla tanıştım ama içlerinden bikaçı kaldı takip ettiğim en başta da bu blog...farklı yazıların,harika fotoların..Queen B. lakabı tam sana göre yani...iyi ki bu bloğu açmışsın ve ben de -geç de olsa-iyi ki bulmuşum...nice harika postlu yıllara:)))
ayşe akyol

mermaid dedi ki...

iki yılı geride bırakmışsınız, daha nice yepisyeni yıllar dilerim, Ankara dan da pozitif insan çıkarmışa örneksiniz benim için, hep renkli olun, okuyanınız bol olsun :)

ZeynCo dedi ki...

Ben yeni keşfettim bu blogu ama hemen hemen tüm postları okudum şöyle bir gözden geçirdim. Çok emek verilmiş harika. Bu blog çok şey hakediyor ve aynı zamanda sürekli izleyicileri de öyle. Bende takipteyim artık. Nice güzel dolu dolu yaşlaraa!!=)

matilda dedi ki...

Styleboom'la 11 ay önce tanıştım.ama geçmişte kaçırıdığım ne kadar sey varsa okumadağım ne kadar post varsa hepsini bi gün içinde okudum,yuttum:)
Styleboom'um benim hayatımda olan etkisi ise rengarenk bi yaşam!!
Eskiden siyah, gri dışında renk giymeyen, desenlerden kaçınan ben;
şimdi ise renklere,desenlere,puantiyelere, çiçeklere böceklere bayılan ben:)
Styleboom'a naçizane tek bir önerim daha doğrusu ondan bir isteğim var..Daha fazla BoomStyle görmek istiyoruz..
İyi ki varsın Styleboom..
İyi ki hayatıma renk kattın..
Seni seviyoruz:)
Feyza Genç

tipsythefrozen dedi ki...

saatlerimizi 13:30 a ayarlamıştık :) 20:00 mi oldu :) bak şimdii :))

canDirekli dedi ki...

şuraya yazacağım yorum ne kadar çok uzayabilir ben tahmin bile edemiyorum.


yukarıda benden önce davranan 57 kişiye söylüyorum; ben ona Queen B diyorum. Var mı daha ötesi?

Canım benim, nice yıllara. sayfanı okumak keyifli, seni tanıyor olmak keyifli :)

iyki var Styleboom! :)

Rouge dedi ki...

Bu blogla tanışalı çok değil 2 ay oldu ama eskiye dönük her postu inceledim.Okudukça tanıdık StyleBoom'u ve tanıdıkça da çok sevdik.Sokakta görsek tanıyamazdık belki ama ne giydiğini ne yaptığını merak ettik.İyiki doğmuş nice yaşlara...

buuby. dedi ki...

iyi ki doğmuş bu blog ve bu sayede hepimiz senin ışığınla tanışmışız. seni çok seviyorum boom! :))

Adsız dedi ki...

netten dugun fotografcisi araken tesaduf ettim, sonra cok guzel kombinler, cok sicak tavsiyeler okudum, okudukca ogrendim, kimi zaman sasirdim, aa bu da mi varmis oldum, bunu da burdan bulur musum, boyle etegin ustune soyle bi bluz da giyilirmis dedim, yeni bir post var mi ki yeni bir kombin eklenmis mi acep diye her gunun belli araliklari tiklayip birde sayfa yenile dedim, roportajlarini okudum tekrar tekrar, stylingi ayri bi hos, mankenleri ayri bi hos fotolarina baktim da icim gitti kiskandim benim niye bole fotolarim yok diye, IFW postlarinda hediye cekilisi icin sansimi denedim..
son 4 ayim budur boom'la:) son 4 aydir internet ile olan bagim samimilesti onun samimiyeti ile,sicakligi ile, dusunceliligi ve nezaketi ile...nice yillara, coook uzun yillara diyorum.

dedi ki...

Blog sadece seni tanımamız için bi fırsattı..Sen benim idolümsün Boom! Hayata bakışını neşeni azmini çok seviyorum..Seni izlemek çok keyifli iyi ki varsın !

anonimyazıcı dedi ki...

İnternette daha güzel nasıl vakit geçiririm diye düşünürken rastladım aslında sana. Diğer moda bloglarına olan yolu da sen açmış oldun böylece benim için. Yazdıklarını okumak sadece güzel vakit geçirmek anlamına gelmiyor tabii ki. Senin pozitif enerjinden bir yudum almak, güne güzel başlamak, her türlü kıyafeti büyük bir özgüvenle taşımayı öğrenmek demek; seni takip etmek. Evde dolap bekleyen kıyafetlerim bile senin sayende gün yüzü görmüş oldular:)Bir de şu var ki; blogun ve sen birbirini tanımayan insanların bile birbirine güzellikler katabileceğini gösterdiniz bana. Bu nedenle sık kullanılanlarımın baş köşesinde, bir tık kadar yakınımda duruyorsun her zaman. Hep orda kalmanı ve güzel gülüşünle günümü aydınlatmanı diliyorum.
Nice yeni ve birlikte geçicek yıllara :)))

duygucan yazıcı

cherryrouge dedi ki...

bloggerların kraliçesi :)
burası sıradan bir blog değil benim için, ayrı bir sıcak, buranın Boom un sevgisiyle büyüdüğünü hissetmek zor değil :) Boom'un o güzel anlatı styleboom a özel fotoğraflar, konuklar .. burda herşeyin işini severek yapan ellerden oluştuğu okadar belli ki ... Boom'un herzaman bize olan yakınlığı içtenliği buraya bağlanmamızın temel sebebi :) seni seviyoruz Boom nice yıllar burda bizimle olman dileğiyle ! :)

Sanemiko dedi ki...

başarının sırrı, içten,doğal ve yaptığın işi aşkla yapman bence...birde yaptıkların zekan ve güzelliğinle birleşince ortaya senin gibi cevher çıkıyor işte!biz bunca başarının yanında mütevaziliğini hep koruyan seni sevmeyelimde napalım!!Nice yıllara bizi hiç bırakamamn dileğiyle..

♥ willdone ♥ dedi ki...

Gerçekten Queen B olmayı hak eden ve Türkiye’nin en süpper blogu ve bloggerısın.. Koccaman bir moda dergisinin yaptığı her şeyi hatta daha da fazlasını tek başına üstlenen, bunu kendisine has zarif ve kaliteli üslubu ile yapan, blogosfere samimiyeti, çalışkanlığı, dostluğu hatta mükemmel olunabileceğini öğreten bunun yanında bi o kadar da mütevazi,sevgi dolu olan, cıvıl cıvıl, pozitif olan styleboom’un ve sahibesinin doğum günü kutlu olsuuuuun=)

Dennis Satıyor dedi ki...

Katılmaz mıyız!! :) İyi ki varsın ve bu sayede bloğun da var.. Enerjisini karşıtarafa yansıtabilen insan sayısı azdır; hele bir de internette yazılarınla bunu yapmak... Dünyanın en zor işlerinden biri yahu!

Lütfen enerjinden hiçbirşey kaybetme! Bizi de bu şahane blog yazılarından öksüz bırakma :)

ocugul dedi ki...

Uyanıyorum. bilgisayarımı açıyorum. su ısıtıyorum, yeşil çayım hazır. styleboom'umu açıyorum, mutlu oluyorum. günüm böyle hep gülen bir yüzle başlayınca kötü geçer mi? geçmez tabi!

esoteric dedi ki...

arkadaşlarına,kocasına,odtüye,kendisine,bloguna,alışverişe,tatile,doktoraya,spora ve daha bir sürü bir sürü bir şeye zaman ayırabilen hepsinde de oldukça başarılı birisinin elinden çıkan bir blog bu blog =) o yüzden sevmemek, boom bugün ne yeniliklerin peşinde diye ilgilenmemek elde mi?? :)

elvan_u28 dedi ki...

nice yıllara şekerim :)

ışılay. dedi ki...

tebrik ederim. nice senelere ***

çiğdem sinoğlu dedi ki...

1 yıl kadar oldu birçok blogger gibi takip ediyodum styleboom'u. moda hakkında herşeyi çok iyi bilen biriydi aklımdaki styleboom önce. bizlere iyi fikirler veriyordu ve herseyden haberim oluyordu. 4,5 ay oldu! işte o gün fashion night out'ta gördüm ben onu :) siuyla birlikteydi:D çok çekinmiş olmama rağmen gittim onlara sarıldım,öptüm ve konustum:D işte o gün hiç böyle bir şey beklemiyordum! yani onu bu kadar seviceğimi. ve nefes alır gibi onu takip ediceğimi! tatlılığının başarısının yanında birde çok yakın bir boom var. işte yakınmı başka bir şeymi denir bilmiyorum. bunu adını koyamıyorum ama onu herkes çok seviyor. her zaman yanımızda olman dileğiyle boom! bizi hiçbir zaman sensiz bırakma:) ilerde ideallerimi gerçekleştirdiğim zaman ilhamım boomdan geliyor diyiceğim seni çook seviyoruz. iyiki doğdun iyiki varsın :))) çiğdem sinoğlu :)

mrtha dedi ki...

Boom enerjin ve neşeni bize yansıttığın blogunun nice yaşlarını görürüz inşallah :)

Melis dedi ki...

Öncelikle Boom seni ve blogunu çok ama çok seviyorum! Çok samimi, sıcak, neşeli, pozitif ve içi dışı birsin! Bu özelliklerin bu güzel bloguna da yansıyor.Benim ilk takip ettiğim moda blogu Styleboom’dur. Aslında blogtan daha fazlası! Aralarında en farklısı, en mükemmeli! O hiç bitmeyen enerjin önce yazılarına ve fotoğraflarına sonra da ekrandan bizlere yansıdı. Senden ve blogundan çok şey öğrendim.Pazartesi sendromumum vardı ama ortadan kaldırdın.Pazartesi günlerini iple çeker oldum :)) Bağımlılık yaptın Boom! Okulda bile acaba Boom bugün bloga ne koydu diye öğretmenlerimin bilgisayarlarından girdiğimi bilirim bloguna :)) İyi ki sen ve blogun var.İyi ki Styleboom’u yaratmışsın! :)

Adsız dedi ki...

yeşim ben.....

bir kadının en güzel yaşı olan 40 ımdayım.....ama biliyorum ki moda her yaş her dönem her an her yerde var...yaşım büyük ama sizlerden çok şey öğreniyorum.....teşekkürler herşey icin tüm öğretileriniz için.....boomlarınızın devam etmesi dileğimle......

SvGLove dedi ki...

StyleBoom hep dolu dolu! Bu sayfadaki her bir cümle özenli, her fotoğraf güzel. Yapılan, yazılan her şey sadece emek sarf edilmiş bir şey değil, sevgi ve keyif ürünü her biri...

Şu an İstanbul'da olsan da benim için hep Ankaralı, ODTÜlü bir blogger'sın.
İyi ki StyleBoom var!
Doğum günün kutlu olsun, hep burada ol, hep mutlu et bizi;)

Okyanus dedi ki...

Booooooooooooooomcuum iyi ki varsın,, bizim için hayatı daha da eğlenceli kıldığın ,hep burda olduğun içiiinn ,, iyi ki bizimlesin! Doktoranı alman dileğiyle öpüyorum çok :))

nar çiçeği dedi ki...

Yeni üye olmama rağmen çok eğlenceli, çok bilgilendirici, çok moda ve çok şeker bir Styleboom'la karşılaştım. Bende iyiki bir boomer olmuşum diye düşünüyorum artık :) Bundan sonra sıkı takipçisiyim. 2 yıl gecikmelide olsa tanıştığımıza memnun oldum. Mutlu yıllar Styleboom :)

nar çiçeği dedi ki...

Yeni üye olmama rağmen çok eğlenceli, çok bilgilendirici, çok moda ve çok şeker bir Styleboom'la karşılaştım. Bende iyiki bir boomer olmuşum diye düşünüyorum artık :) Bundan sonra sıkı takipçisiyim. 2 yıl gecikmelide olsa tanıştığımıza memnun oldum. Mutlu yıllar Styleboom :)

ilknur dedi ki...

boom seni neredeyse 1 yıldır takip ediyorum ve çok beğeniyorum.işini ne kadar sevdiğin ve özen gösterdiğin çok belli.hele o tatlı,enerjik,neşeli ve akıcı anlatımın bence herşey mükemmel.kendin gibi blogunda çok güzel,harikasın.styleboom nice mutlu,sağlıklı ve başarılı yıllara hep bizimle olsun.iyiki varsın:)

ilknur ay:)

Hesionka dedi ki...

Whoooohoooo tebrikler boomcum! Nice nice yıllara!
Blogunun da her satırına yansıttığın kibarlığın, zarifliğin ve içtenliğinle en takdir ettiğim bloggerlardan birisin. Seni daha çoook uzun yıllar okumak istiyorum!

Aklıma geldi de... İkimizin de blogu itsy bitsyken tanışmıştık, ne çok vakit geçmiş aslında...

Sevgiler ve kocaman öpücükler ve kocamaaan <3 <3 <3 <3
Hesi

ANNEMİNELİ dedi ki...

Merhaba;Gelişmiş toplumlarda insanlar aydınları takip eder. Blog Dünyasındada gelişmiş bloglar takip edilir.Sizler benim hem kızım,hem kızımın arkadaşı hemde blog arkadaşımsınız.Blog yıllarınızın sayamıyacağınız kadar çok olması dileklerimle, kocaman sevgimle öpüyorum...Nice yıllarrrr....

aşgaane dedi ki...

özene bözene hazırladığın her bir postu ilgiyle okuyorum, iyki açmışsın blogunu:) nice nice yıllara:)

demet dedi ki...

Boom senin için mazilere gitmek çok güzel birşey olsa gerek.Hayal ettim de 2 sene sonrasını çok heyecanlandım.Darısı başıma.Bloğuma beklerim =)

Adsız dedi ki...

Boom boom boom ! Seni maalesef 2 yıldır tanımıyorum geçen yaz tanıştım seninle ama iyiki de tanışmışıııım :) Aslında 2 yıl olduğunu bilmiyodum ve öğrenince şaşırdım neden mi ? Çünkü o kadar çok şey yaptın ki sırf bu tanıdığım 6 ayda bile bide bunun üstüne diğer zamanları ekle çünkü bütün postlarını geriye doğru okudum :) yani bence 2 yıla sığmayacak kocaman işler yapmışsınnn :) veee birde sanki blogun arkasında yetişkin biri değilde gerçekten 2 yaşında biri var gibi hep renkli, hep cıvıl cıvıl, hep sevecen, güleryüzlü devamlı bişeyler yapmaya hazır enerjisini hiç kaybetmeyen bir Boom :) Umarım bu hep böyle gider...
Nice yıllaraaaaa <3

keLemek dedi ki...

bi kere okumak fotograflarina bakmak inanilmaz keifli bu blogun..
ben son bi kac aydir yogun bir sekilde takipteyim..
cok emek cok cok emek var.her ince ayrintisi dusunulmus sekilde sabirla nakis gibi isleniyor..titizlikle..
okumak burda bulunmak cok keyifli..
sadece bazen arada sanki birazdan fazla reklam oluyor gibi ama onlarda da biz boom severelere hediye dagitiyorsun..
ayrica fazlaca zayif ve sekersin..tam kiskanilasi bi bayansin..gibta ile bakmamak mumkun degil..nice senelere canim!

nazo dedi ki...

Styleboom'u farklı yapan tek şey; gerçekten farklı olması bence.. Sadece moda blogları ile sınırladığımda hiçbirine benzemiyorsun. Modaya bakış açın, bize aktarışın, giyimin, duruşun çok özgün..
Tanımıyorum ama sıcakkanlı ve çok neşeli olduğunu düşünüyorum.. Yazılarına akademisyen kişiliğini yansıtıyorsun ve okumaktan çok zevk alıyorum ben..
İşte böyle..
İyi ki doğmuş Styleboom ♥!

Unknown dedi ki...

Nice yillara boomcugum. Her postunu ayri bir ozenle hazirliyorsun her postunu zevkle okuyorum. İyi ki varsin.

PinkyLoLa dedi ki...

Az önce yazinin basini okurken dedim ki benim yeni actigim blogda boyle olacak sanirim.sonra bir an pinkylola.com u pinkylola'nin dogusu geldi aklima hersey beklemeden gerceklesiyor sadece icindeki başarma hırsıni kaybetme ve kaybettirme!!basarilarin devamini diliyorum zaten herkes yaninda zaten sen yeter ki hep kendin ol!!!
Benim sözum şu hep: hayal ettigim surece yasarim.hayallerim gozumun onundedir.onlarsiz var olamam

Eces dedi ki...

http://www.ecesacar.com/sevdiklerim/styleboom-2-yasinda.html

:)

BuRçİn dedi ki...

Boom İstanbul Üniversitesi'nden mezunum ve o kadar çok kitap okumama rağmen blogunu keşfetmeden önce yavaş okuyordum, okurken kekeliyordum ama senin blogun sayesinde okumam düzeldi :) bunun için sana çoook teşekkür ederim. iyi ki doğmuş Stylebboom :)

used-look dedi ki...

styleboom öwülmeye ihtiyacın bile yok senin,bu bloga werdiğin emek ortada...

zaten birçok bloggerın seni kısmanmak yerine takrir etmesi kolay kazanılcak birşey değildir.

iyiki doğdun iyiki yazıyosun :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@stardust tesekkur ederiim, ozenii gormeniz beni coook mutlu ediyor:)

@pride cook tesekkur ederiim pridecim hep cok zarifsin, benim icin ne guzel bir noktayi belirtmissin:)

@retromoda heyy cok tesekkur ederiim, bir beyefendiyi bile sabahlari buraya alabilmek ne guzel:) cp sise hazirim:)

@didem gununuze keyif katabiliyorsam ne mutlu bana:) sizlerle bir syeler paylasmak d abenim gunlerime keyif katiyor tesekkur ederiim,

@serin yerde ahahha:)) nickine bayildim yoruma daha da bayildim:) tesekkur ederiim,

@merve ben de sizlerden bi dolu sey ogrendim, samimiyetin hala yeryuzunde olduguna inancimi sayenizde kaybetmiyorum, co cok tesekkur ederiim

@bero oww sizin gibi bir moda elitinden bunlari duymak ne guzel, beni onurlandridiniz yupii. tesekkur ederiim,

@dimple bizler cok sansliyiz gercekten, bir iluzyonunucundan tutup onu sahici yaptik, mutlu olduk ne guzel:) tesekkur ederiim,

@the :)) cok tesekkur ederiim, calisacagimm

@fashionozge iyi ki seni de beni de:) cok tesekkur ederiim

@aysegul heyy tanistigimiza sevindim o halde. cok cok tesekkur ederiim

@zet cok tesekkurler, siz zaten bu yil bana hayatimin en oenmli engzuel hediyelerinden birini verdiniz, cok cook tesekkur ederiim,

@yerdenuzak :))) kahveye krema olduysam ne mutlu bana:) tesekkur ederiim cok cok

@adsiz tesekkur ederiim, iyi ki geldin:)

@pelininstyle sen de sen dee:) cok tesekkur ederiim

@tesettur asktir tesekkur ederiim hep beraber umarim:)

@tipsythefrozen heyy hosgeldin o halde, cook tesekkur ederiim, sevgiler

@kelebekcim cok tesekkur ederim, sayenizde hep paylasmayi daha sever oldum, bir tanesiniz

@burcu bunlari soylemen beni o kadar mutlu etti ki, cok tesekkur ederiim, ne mutlu boyle hissettirdiysem:)

@bitte biz baska bir seyiz o zaman:) ne guzel ne guzel, cok tesekkur ederiim,

@bonbon aglatirim:p cok tesekkur ederiim,hep berabetr nic eyillara

*****************
ŞİMDİ BİRAZ DERS, AMA DEVAM EDECEĞİMM, GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞKKÜRLER:))

denizzkizi dedi ki...

daha nice yillara boomcum seni coooook severek takip ediyorum :)))))

*STYLEBOOM* dedi ki...

@c-bell heyy demek ki guzel isim secmisiz o eventte:) guzel sozler icin cok ama cook tesekkurler

@hande ihihooo cok ama cook tesekkurler :)) hieeyt rahat birakin okurlari patronlar, styleboom okusunlar keyiflensinlerki dah aguzel calissinlar:)

@morpink heyy cook tesekkurler, ne guzel bu kadar ozeniyorum ve boyle guzel anlasiliyorum, bir tanesiniz:)

@beyaz buyucumm beni ne guzel anlatmissin, cok ama cook tesekkurler:)) vee yasasin gunaydin pabucuu:)

@zuicim cok tesekkur ederiim:) ne guzel olmusuz:9

@yasemenk canim bana hep destek, hep pozitif enerji yolladin, yetmedi beni en nn guzel isimlerle tanimladin:) boomsfer, noelboom, pamuk boom:)
cok ama cook tesekkur ediyorum

@ilginooooom seni seviyorum yahuuuu, bana once ogrenci, sonra arkadas hep sirdas oldun! Kocamansin hayatimda kocamaaaan

@yasemin cok ama cook tesekkurler bu sevgiyi hep yasamak icin hep daha fazlasini yapmaya soz veririm:9

@modaccı tesekkur ederiim:)

@burcu aa evet senenin surprizi olmustu haklisin.:) katy perry cok guzel amaaa cok cok ama cook tesekkurler

@esraimrn ooh aminn:)) demek o postla basladin yupii, ennn sevdigim yazim:) tesekkurler

@tipsythefrozen not edildii:) her ne kadar cok fazla corap giymesem de bu konuya odaklanacagimdir:)

@pinar cok tesekkur ederim:) sabahlara, gunlere guzellikler katabiiyorsam ne mutlu bana, siz de benim sabahlarimin keyfisiniz:)

@binnazcim tabii ki beraber:)) hep gorelim, duyalm, paylasalim:) cok ama cook tesekkurler

@limonludondurma coook ama cok tesekkur ederim:) iyi ki burayi kesfettin:)

@giss cok ama cook tesekkurler, yupii byaramazliklarin adresi styleboom:)

@cerryy ah iste ayni hisleri ben yorumlarinizla aliyorum sanki dudaklar oynuyor, konusuyorsunuz gibi:)) cok tesekkurler cerryycimm

@styleistico cnm tesekkurler, evet biz seninle birlikte bazen yan yana olamasak da bir cok ilkleri, guzellikleri yasadik, ne guzel, hep daha da artsin ikmiz icin de umarim:9

@hande hii en hassas oldugum seyleri sialamsiisn cooook cok ama cook tesekkurler. umarim hic bitmeyelim:)

@ae cok tesekkurler:)) her ne kadar blog icin de yorulsam da su keyif paha bicilecek gibi degil:)

@pinksatellite tesekkurleeeR:))) ben de yazmaya:)

@SeLcEn-lasoledad hii oncelikle tebrikleer, eminim ki bulacaksin, sana bulacagiz:) ben de iyi bir okur bulmusum ne mutlu:)

DEVAM EDECEGİM AY COK MUTLUYUM BI DOLU TEBRİK:))

*********************************

Unknown dedi ki...

Nice yazılara, yıllara inşallah :))

zep_bilgen dedi ki...

canım hastalık fln derken nete yeni yeni girebiliyorum,geç oldu ama tebrik ederim bu güzel blogun 2.yılını:) nice başarılı iş ve gü<el yazılarına canım!

zeynep/ütopikprenses

*STYLEBOOM* dedi ki...

@modafobik inanamiyoruum sen ne yapmissin oyle:) ayy mitolojik kahraman olmusum:) cok tesekkurler
ama beni cok utandirdiiin:)

@gulcekim sen hep pamuk prenses kal, pamuklara sarsinlar seni. ben tesekkur ederim cok cok:)

@nalancim guzel sozlerin icin tesekkurler, samimiyet benim icin hep en onemlisi, en guzeli, sizlere bunu hissettirebildigim icin cook ama cok mutluyum. siz de ayni
sekilde benim gunlerimi dolduruyorsunuz. kisses

@fenizma hosgeldiin:) cok cok tesekkurler, nic eguzel postlarda beraber olalim o zaman:)

@morkelebekcimm sizin de yeriniz ayrii:) sana da binnlerce kalp:)

@dr. fashion cok tesekkurleer, ben de iyi ki sizi bulmusuum:)

@bubu cok tesekkur ederiim:) hep beraber

@cozdemir :)) ne guzel olur, belki bu ayki etkinliklerden birinde birlikte oluruz, olmazsa sana kahve soz:) cok tesekkurler

@the daughter of god&alexandre duma cok tesekkur ederim, sizin yorumlariniz keyif verdikce hep daha guzel olalim

@soap opera evet seni cok iyi anliyoruum bu his cok degisik bir his. cok tesekkur ederim:)

@sanane-babanecim ne guzel seyler anlatmissiiiin, boyle bir etkim olabildi mi gercekten, cok mutlu olduuum:))
dogumgunudasim olarak beni cok sevindirdin, tesekkurler:)

@iremik cok tesekurler, biz hep birlikte bunu yansitabiliyorsak ne mutlu. ve istedigin zaman tamam belki ck fedakarlik gerekiyor ama her seyi yapabiliyorsun:)

@cindrella :)) evet ne kadar eskide kaldi dusununce degil mi:) seni cok seviyorum, iyi ki cindrealla da var:)

@pubthipu ben d eiyi ki seni bulmusuum, avatarina bayildim:) guzel sozlerin icin binlerce tesekkur

@dream cook tesekkur ederim, ankaranin yeri ayri:))

@verabox hosgeldiiin o halde:) cok tesekkurler, sz olmasaniz Boom yalniz:)

@matilda puantiye miiiiiiiii:) yasasin! cok tesekur ederim cok, bu guzel sozler, dilekler icin:)

@tipsythefrozen ayy ihihihi af dilerim:9

@can direkli purnesem cok tesekkur ederiim:) seni de tanimak cook ama cok keyifli, renksin sen renklisin:)

@rogue :)) cok tesekkurler hep birlikte nice yillara:)

**********************
GERİ GELECEGİİİİİM:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@buuby. iyi ki bu sayede ben de sizleri animisiim:) tesekkurler

@ezo cook tesekkur ederim, ne guzel sozleeeer:)) hepsi icin tek tek tesekkur:)

@mö :)) tesekkur ederiiim sizlerle olmak da cook keyifli:)

@dc. yaşasınnnnnnnnnnn çok tesekkur ederiim:) bunlara vesile olduysam ne mutlu bana

@cherryrogue bu icten sozler ve guzel dilekler icin cok tesekkur ederim, paylasmayi daha guel hale getirdiginiz icin de

@sanemikocummmmm <3

@willdone yuhuu havalandim ucuyorum, cok simardiiim:) cok tesekkurler cok cok mutlu ettin beni

@dennis satiyor sizi birakmak ne demeeek, siz buyuk mutluluksunuz. tesekkurler

@ocugul :)) ayni ben:) cok cook tesekkurler

@esoteric :)) tatile 1 haftadan fazla ayirmak istiyorum amaaaa:) cok tesekkurler coook

@elvan_u28 tesekkur ederiiim:)

@ışılay tesekkur ederiim hep beraber:)

@cigdem sinioglu ah ne guzel geceydii, ne guzel fotolarimiz da var:) cok tatliydin, hala cook tatlisin, cok tesekkur ederim

@gok isallah:)) cook tesekkurler

@meliscimm hocalar seni yakalayacak!:)) beni buna deger gordugun icin cook ama cok tesekkur ederim. ilk goz agrin oldugum icin ayrica cok mutluyum:)

@yesim cok tesekkurler, ne kadar guzel bir seyi paylasmissiniz, hepimiz hepimizden ilhamlar alalim, ogrenelim dilerim

@svglove bir tarafiml zaten hep oradayim:) cok tesekkur ederim bu guzel, ozel sozler icin

@okyanusss ayy o ne guzel dilek yupiiii:) ben de cok cok tesekkur ediyorum

@nar cicegi en sevdigim renklerden biri:) aramiza hosgeldiiin. cok tesekkur ederim:)

@ilknur cok tesekkur ederim cok zarifsin, her kelimen ne guzel:)

@hesionka tesekkurleeer:) evet hesicim senin blogunu ilk gordugumde, o grafikleri, Dita'yi, cicileri woow demistim:) e cok vakit gecmis hakikaten
kalpler birikmis <3<3<3<3 :)

@anneminelicim siz bambaskasiniiiiiz:) cok tesekkurler cok. siz bana hem guzel yemekler hem leziz bir arkadas hediye ettiniz

@hayat guzel cok tesekkur ederim,hep beraber hayat guzel:)

@demet darisi basinaa:) evet evet arada bir donup bakiyorum gercekten garip:) ve guzel:)

@melisasu_akar icimizdeki cocuk kalsin burada oyle degil mi, seninki d ebenimki de:)) cok tesekkurler

@kelemek :)) tek tek her satir icin cook tesekkur ederim. nice senelere hep beraber

@nazo tesekkur ederiim, koca bir kalp de benden sana:) guzel sozlerin icin

@ebru tesekkur ederim, okudugun icin, guzel sozlerin icin:) iyi ki varsiniz

@pinkylola hayalsiz var olmaya hayir:)) cok tesekkur edeim

@eces cok tesekkur ederm canim, okudum, duygulandim,mutlu oldum:))

@burçin inanamiyorum gercekten mii, o kadar sevindim ki:) asil ben sana tesekkur ederim, ne kadar cesur, ne kadar tatliisn:)

@used look cok tesekkur ederiim, siz de iyi ki varsini, iyi ki okuyorsunuz:)

@denizzkizi cok tesekkur ederiiim:) denizkizlarina inanirim demek sen de onlardansin:)


@moda cadisi cadicim cook tesekkurler:))

@zep-bilgen utopik prensensim sen hasta mi oldun, ben kacirmisim:( cook gecmis olsun, gzuel sozlarin icin cok cok tesekkur ederiiim:)

inanirsakolurbence dedi ki...

Gerçekten okuduğum sayılı moda bloglarından biri burası daha ilk gördüğüm anda ilgimi çekmişti kombinlerini seviyorum , eteklerine bayılıyorum vee saçlarını kıskanıyorum:) Günaydın pabuçların da sabah şekeri oluyor:)