29 Nisan 2013 Pazartesi

AKSESUAR | Kendi Takını Kendin Tasarla!



Tam da bir şey beğendiğinde ya keşke mavisi olsaydı, ay keşke biraz daha parlak taşlısı olsaydı, tüh keşke kaşının üstünde gözü olsaydı diyenler elime mum diksin. Mesela ben hem takılara meraklı hem kendime özel bir şeyler yaptırmaya hevesli biri olarak yukarıdaki videoda da görebileceğiniz üzere Mortaki.com'un "Kendi Takını Tasarla" konseptini sevdim. Instagram'dan takip edenler çoktan görmüştür, kendime güzel bir yeni anne bilekliği yaptım:) Bebek ayak izlerinden ♥

İşlem çok basit: Mortaki.com 'a giriyorsunuz, hemen sizi karşılayan Kendi Takını Tasarla sekmesine tıklayıp, yüzük, küpe, kolye yetmedi hepsine tık tık bakarak, binbir model arasından seçtiğiniz modelin taşından altın mı gümüş müsüne kadar tek tek seçerek ve bir yandan da tasarımınızı ekranda görerek ilerliyorsunuz. Kendime bu bilekliği yaparken bir de anneme hediye edeceğim bir yüzük  tasarladım!


Ve işte aşağıda ben, acilden girip doktorun doğum başlamış dediği anın az sonrasında...



Mortakı'dan sürprizler, ipuçları ve haberler için de twitter.com/mortaki hesabını takipte kalın:)Ayrıca yakında yenilenecek yüzüyle yeni yeni sürprizleri de olacağından eminim:)

Video: Özgür Turhan
Mekan için Hardal Nişantaşı'na kocaman teşekkürler:)

4 yorum:

NAR dedi ki...

bir insan lohusayken bile mi boş durmaz yahu! Maaşallah senin çalışkanlığına:) ınstagram'dan görmüştüm bu bilekliğini ve inanılmaz sempatik bulmuştum. Video süper yine.yine insanın içini ısıtan kocaman bir gülümseme:)Bu arada o kadar çok merak ediyorum ki babyboom'un geldiği gün neler yaşadığını.çoğu takipçin benimle hemfikirdir sanırım. en kısa zamanda bizimle paylaşman ümidiyle:) seni seviyoruuuum <3

Adsız dedi ki...

Mortakı'nın bu konsepti ve anne bilekliğin çok güzel olmuş Boom, güzel günlerle kullan :)

Bilge Çavuş dedi ki...

Hem akademik anlamda bu kadar başarılı olup hem hayatın tadını böylesine çıkarabilen kadın, idolümsün!

Adsız dedi ki...

Boom neden saçlarını boyamıyorsun?