6 Nisan 2013 Cumartesi

SUNDAY | Pazar Atıştırması


Pazar serisinde neler neler yapabilirim diye düşünürken, bu haftayı atıştırmalık bir şeylere ayırayım dedim. Hazır annem de buradayken onu işin başına, kendimi kameranın başına koydum. Evet hamileye her tür şımarıklık mübah:p Yine de katkım yok değil, çörek otlarını ben serptim meselaaa:)


Malzemeler:
  • 250gr peynir
  • 2 yumurta+1 yumurta sarısı
  • 1 paket margarin
  • 2 yemek kaşığı yoğurt
  • 1 paket kabartma tozu
  • Hamuru yumuşak kıvamda tutmak kaydı ile aldığınca un
 

Yapılışı:
Peyniri ufalıyoruz. Ufalanmış peyniri, yoğurt, yumurta ve margarinle karıştırıyoruz. Unu ve kabartma tozunu ilave ederek yoğuruyoruz. Sonraa hamuru top top yapıp kağıtlı tepsiye diziyoruz. Üstüne yumurta sarısı ve çörek otu. 180 derecede 35-40 dk arası pişiyor. Ta taaa:) Afiyet olsun

18 yorum:

Lunapark Queen dedi ki...

Ay çok leziz :) Canım istedi Boom, teşekkürler bu tarif için.. Ben genelde peyniri içine doldurarak yapıyorum, bütün hamurla karıştırınca nasıl oluyor çok merak ettim, en kısa sürede denemeli :) Öptümmm

Adsız dedi ki...

Pregnancy brain :)) Boom kac dakika pisiriyoruz haha

Bir rimel bir ruj dedi ki...

Ahaha çörek otu olmadan tamamlanmış sayılmazki en önemli iş sana kalmış boom :) elinize sağlık harika görünüyor bebişide yarasın :) ben bu postta kullandığın fotoğraf makinasını sormadan edemeyeceğim boom kızıl kızın mı :)

Adsız dedi ki...

Herşey çok şık, çok zevkli ammaa sağlıklı beslenmeye o kadar özen gösteriyorsun, şu margarini niye eve sokuyorsun :( Tereyağ ile yap poğaçaları hem mis gibi olur, hem karıncaların bile yemediği sentetik şeyi yememiş olursun Boom.

NAR dedi ki...

StyleBoom blogunda herşey var:) peynirli kurabiye tarifi bile vaaaar:)) dün bu kurabiyeden yaptım ben deee!
ellerinize sağlık nefis görünüyor:)

bûya dedi ki...

mmmhhh...afiyet olsun;) nefis görünüyor

Unknown dedi ki...

Çok güzel görünüyorlarr :)
Denenecek tarifler listeme güzel fotoğrafların ile beraber eklendiler.

Annişe, bebişe ve sana sevgilerr :D

MadamB Fashion dedi ki...

Boom hamile olman bize yaradı nefis olmuş bu post :)

Adsız dedi ki...

margarine ben de takıldım. sizin ve babyboom'un sağlığı için yane : )
ayşe

insomnia_dd dedi ki...

Boomcuum, annem de pratik olsun diye iç malzemeyi hamura karıştırır, çok da güzel olur, İzmirlilik var mı annende :D afiyet bal şeker olsun Boomcuuma :)

insomnia_dd dedi ki...

Margarine de o kadar takılmamak gerek, bizlerin bebeklik ve çocukluk dönemlerinde başka bir şey yoktu, ama görece sağlıklı bir nesiliz bence ;)

Adsız dedi ki...

tereyağ hayvansal, margarin bitkisel yağ fark bu yani, sentetik olması değil

Adsız dedi ki...

ay bir kesin ya, pasta börek yapmayı bilseniz, bazı şeylerin sadece margarinle olduğunu bilirsiniz.

Mehtap dedi ki...

Buna var ya vericen dereotunu vericen dereotunu.... Hohhh....

zeytin dedi ki...

hala margarin yediğinize inanamıyorum...margarin bir gıda değildir ve molekül olarak plastikten bir molekül farklıdır..size ve bebeğize büyük zararları olabilir..

Adsız dedi ki...

kaç derece kaç dakika boom?


tarif için teşekkürler!

*STYLEBOOM* dedi ki...

@lunapark queen :)) simdiden afiyet olsun sekerim:)

@adsız :)) aynen öyle! 35-40 dk imiş

@makeyourmakeup bence de öyleeee:) ne kadar ruhsu zolurdu bak onlar olmadan:p
yok kızıl kıızm değil canon600D denemesi

@adsız aman 40 yılda bir bişi olmaz ben zaten pek hamur işi ile aram yoktur, çok tüketmiyorum. mesela bunu yapmak için aldık margarini, yaptık gitti:)

@nar evet bu noktaya geldim can sıkıntısından olacak:)

@buya tesekkurler:))

@aysun tesekkurler, bunlar baya sıradan tabii, kimbilir kimlerd ene tarifler vardır:)

MadamB Fashion ahaha:)) ne mutlu!

@ayşe :)) tesekkurler ama 40 yılda bir bişi olmaz zaten pek hamur işi ile aram yoktur, çok tüketmiyorum.

@insomnia_dd aynen öyle anne tarafı bizim girit göçmeni, bi kısmı izmirde,bi kısmı aydında:)

@mehtap ay hiç aram yoktur dereotu ilee, annem de koysak bi kısmına dedi ama ı-ııııh:)

@zeytin 40 yılda bir bişi olmaz ben zaten pek hamur işi ile aram yoktur, çok tüketmiyorum. mesela bunu yapmak için aldık margarini, yaptık gitti:)

@adsız ekledim:) bilmedigim nasıl belli:) 180derece 35-40 dk imiş:)

Buse Ece dedi ki...

Bu güzel tarif için çok teşekkürler.