15 Kasım 2009 Pazar

KOLEKSİYON | H&M İlkbahar 2010 Lookbook



Biten moda haftalarının ardından markalar da yavaş yavaş İlkbahar/Yaz koleksiyonlarının sunumuna başlıyor. H&M yeni sezonda SONIA RYKIEL ile triko ve iç çamaşırı yelpazesi çıkaracağını açıklamıştı, markanın hazır giyim koleksiyonundan ilk görüntüler çoğunlukla yine 80'lere devam diyor. Tulumlar hala çok gözde, drapeler, hippi parçalar ve harem pantolonlar göze çarpıyor. Bu defa daha minik çiçek desenlerle hazırlanmış yaz elbiseleri de var. Toprak tonları, bronz ve altın parlak renklerle kombinlenmiş.



[Görseller: wwd]

1 yorum:

BASHAK. dedi ki...

Jimmy Choo nun H&M icin yaptigi ayakkabilara bir sözüm olacak. Burda merakla bekledim gunlerce,vitrine koydular canta,ayakabi ve birkac giyecek modelini.Gittim geldim baktim gözüme kestirdim.H&M e göre pahali ama Jimmy Choo ya göre ucuz olan bu ayakkabilari elime alinca butun keyfim kacti.Cunku ayakabilar resmen parcalanmisti.Parcalanmak denmez de tabani kalkmisti bazilarinda yanlarindan iplikler cikmisti.Bir tanesi oyle sandim tumunde bir problem vardi.Malesef baka baka ciktim disari.Sırf adi Jimmy Choo diye en ucuzu 250 chf olan ayakabilari alamicaktim.Bu seride bir problem oldugunu dusunuyorum.H&M de unlu modacilarin designlari gorucuye ciktigi gun bittigi halde bu ayakabilarin cogu hala duruyor.