17 Kasım 2009 Salı

PODYUMDAN DÜNYAYA | Gossip Girl Setinde Palto Şıklığı!

Yukarı doğu yakasından bile olsanız soğuk soğuktur, ve New York da pek soğuk! Gossip Girl'ün çekimleri New York'un soğuğunda birbirinden güzel paltolar içinde hız kesmeden devam ediyor!



GOSSIP GIRL karekterlerinin mutlaka katılması gereken balolar olması ne güzel:)) Yukarıda Taylor Momsen'in canlandırdığı Jenny inanılmaz güzel transparan ağ yakalı payetlerle işli kuyruklu siyah bir ANDREW GN Sonbahar 2009 tasarımı tuvaletin içinde New York'un soğuğuna meydan okumak için bel ve gövde kısmı taş ve payet işli MOSCHINO paltoya sığınmış! Paltocuk bugün İstanbul da soğuk, ben de üşüyorum! Aşağıda podyum hallerini görebilirsiniz.



Biricik kraliçemiz Quuen B fildişi rengi geniş yakalı inci düğmeli paltosu ve Chuck Bass'i ile yine çok şık! Yani Blair sen olduğun için sesimi çıkarmıyorum ama Chuck'ı başka kimselere bırakmazdım:) Serena ise sezonun trendlerini sıralamış: 1) Dizüstü çizme 2) ekoseli yani desenli çoraplar 3) Gri bir kaban! Woow!



[Kaynak:justjared,zimbio,style.com]

4 yorum:

bokbocesii dedi ki...

Jenny muthis gorunuyor.Queen B niye babaannem gibi giyinmis onu anlamadim iste.

y. dedi ki...

MOSCHINO paltoya aşık oldum, gerçekten oldum, çok zarifmiş...

*STYLEBOOM* dedi ki...

kesinlikleee "aşk" doğru kelime:))sevgili bokbocesii Quuen B'ye gelince kesinlikle çevirdiği bir dolap vardır, belki de bu defa babaannesinin dolabında:)))

bokbocesii dedi ki...

Valla hiç şaşırmam Boomcum , Queen B bu,her an herşey beklenir :)