26 Kasım 2009 Perşembe

TREND RAPORU | Tost !

80'ler geri döner de sadece tayt, vatka, omzu düşmüş resimli t-shirtler olarak mı döner:)) Tabii ki hayır! 80'ler etkisiyle yeniden aramıza dönen diğer bir stil de tostlu saçlar; ama öyle döndü ki Sonbahar-Kış'ta 80lerden parçalara eşlik  ederken  İlkbahar-Yaz 2010 defilelerinde de bu defa en romantik, en bohem, en yumuşak tasarımları bile tostlar süsledi!

 

Karl Lagerfeld, Diane von Furstenberg, Mullberry gibi bir çok tasarımcı tost saçları kullandı, yukarıda podyumdan aşağıda da podyum arkasından hazırlıkları görüyorsunuz.

Hem klasik hem çılgın ünlüler saçlarında tamamen ya da kısmen tost kullandı. 

Bu aşağıdaki de benim eskilerden bir resmim:) Ama yo yoo ta 80'lerden de kalmış kadar eski değil:)))


[Kaynak:vogueUK, harper's bazaar, justjared]

4 yorum:

tuku dedi ki...

i like it:P

Drama Queen dedi ki...

Ama daha 6 ay önce 80'ler bir daha dönmesin aman demiyor muydu herkes, şimdi bu ne ama ya! beetlejuice gibi çok bahsedince gelesi mi gelmiş 80'lerin:)

Gerçi tayt falan iyiydi ama tost dönmese çok daha güzel olurdu sanki:p

Dominika dedi ki...

sizin saçları beğendim ben:))

*STYLEBOOM* dedi ki...

ben DVF defilesindeki yumuşacık tostları pek beğendim ama bu tosy saçı feci yıpratıyor o ayrı!

@dominika:cok tesekkur ederim sac biraz cok bende:)