18 Kasım 2009 Çarşamba

PODYUMDAN DÜNYAYA | Heidi Montag'ın Miu Miu Çorapları



MIU MIU imzalı bu taşlı pullu çoraplara geçen sene podyumda gördüğüm anda bayılmıştım ve hatta yapmaya da çalıştım ama bayan Miucca kadar başarılı olamamıştım maalesef! Heidi Montag ve Spencer Pratt "çift ünlüsü" yeni kitaplarının tanıtımı için çıktıkları Live With Regis and Kelly programına konuktular ve Montag inanılmaz şık ve şeker bir kostüm seçmişti. Sweater dress dediğimiz yün örgü elbisesi, uzun inci kolyesi ve bal köpüğü kürkünü MIU MIU'nun bu harika çorapları ve CHRISTIAN LOUBOUTIN Mamimo botlarla tamamlamıştı.

Çoraplar 435$cık ve Net-a-Porter'da şimdilik tükenmiş durumda, botlar 995$ ve Barney's de satışta.



[Kaynak:zimbio,celebgossip,style.com,barneys]

4 yorum:

tuku dedi ki...

çok cicilerrr
coraplar esnek oldugu ıcın olmadı dimi bakar bakmaz belki yapılır dıye dusundum bende

*STYLEBOOM* dedi ki...

aynen:) bacakta yapmak lazim belki de, ama krem rengi file coraba yaptim bu pullardan kismen boyle, oyle de guzel oldu!

madammoda dedi ki...

Uff cok tatlilar yaa, ben de yazmistim blogumda Diy project olabilir diye ama henuz kendim el atamamistim..

*STYLEBOOM* dedi ki...

o zaman hepimiz için bir el atmanı bekliyoruz madammodacım!piliiz!