5 Ekim 2011 Çarşamba

HEDİYE | Forum Fashion Week'e Davetiye!

1 Ekim'de MARMARA FORUM'da başlayan Forum Fashion Week'i sanıyorum duymuşsunuzdur. Bu organizasyon pek çok keyifli etkinliğe ev sahipliği yapıyor ve yapmaya devam edecek. Bazılarını biliyorsunuz, bazıları sürpriz:)
  • Öncelikle asla kaçmaması gereken bir şapka sergisi var, Sarah Jessica Parker'dan, Cambridge Düşesi Kate'e ünlü isimlerin taktığı çok ünlü tasarım şapkalar sizi bekliyor
  • Central Saint Martins, Instituto Marangoni gibi Avrupa'nın en iyi moda okullarından mezun genç tasarımcıların fark yaratan koleksiyonlarını ve Forum bünyesindeki mağazaların koleksiyonlarını 7-8-9 Ekim'deki defilelerde izleyebileceksiniz
  • Üstelik bu defilelerden birinde , 7 Ekim'dekinde, ünlü top model Dree Hemingway podyuma çıkıyor!
  • 8-9 Ekim ise ELLE Shopping Fest kapsamında orası iyice coşuyor
  • Maalesef ben yine yokum ama bence ennn güzel etkinlik moda bloggerı arkadaşlarımın size hazırladığı bir sürpriz, ben de heyecanla bekliyorum:)
  • Bu arada Cindrella Under The Umbrella Forum Fashion Week defilelerinin resmi bloggerı, onu takip edin ve kendinizi defilelerde gibi hissedin.

Peki ben ne yapıyorum? Benim gibi gidemiyorum işte demeyin, siz de hepimiz yerine orada bulunun diye 3 şanslı Styleboomera Dree Hemingway'in de podyumda olacağı ve Avrupalı genç tasarımcıların kreasyonlarını izleyebileceği 7 Ekim Cuma defilesine davetiye hediye ediyorum!

Nasıl mıı?
Çok basit bu akşam saat 20:00 itibariyle Twitterınızın başına geçiyor ve pek tabii ki benim sorumu bekliyorsunuz. Hala takip etmeyenler için Styleboom Twitter tam da burada!


1 yorum:

Adsız dedi ki...

boom şapka sergisinide görmek için davetiye gerekiyo muu acaba??