7 Ekim 2011 Cuma

MODA HAFTASI | Beğediklerim Bayıldıklarım -I-

Eminim bu defa moda haftalarını siz benden daha iyi takip ettiniz hanımlar! Ben de ara ara baktım, beğendiklerimi dosyaya attım, masaüstünde az dosya vardı ya, bir de bu eklendi:) Şu anda bilgisayarın neresinde ne var hakikaten hiç fikrim yok:o Neyse çeneyi boşa yormamayım, ilk grup beğendiklerime buyrun bakalım!



Raf Simons nasıl yapıyor bilmiyorum ama bir şekilde JIL SANDER'i her sezon en arzu edilen koleksiyonlardan biri haline getiriyor, çabasız ama şık olmanın adresini veriyor. Soluksuz devam eden 50ler akımından JIL SANDER de nasiplenmiş ama işin güzeli onu minimalize ederek, hatta poplin ve keten gibi çok hafif dokular kullanarak 50leri epey hafifleterek. Açıkçası poplin kumaşla böyle couture havasında bir elbise mi olurmuş diyenler, mutlaka şuradan koleksiyona göz atsınlar! Benim koleksiyondaki favorilerim şal deseni ve pötikare yüksek bel kalem etek+beyaz gömlek kombinasyonları. Yıllarca babamın şal deseni kravatlarından boyk gelmiş, hele bir ara hatırlıyorum 80lerde tüm konu komşu ve dahi annemin vatkalı saten şal deseni gömlekleri yüzünden bu desene iyice triplenmiş biri olarak bu adam beni resmen şal deseni sever etti! Özellikle pembe-saks mavi-yeşil kullanılarak oluşturulmuş şal desen parçaların hepsi diğerinden güzel!



Uzan zamandır keyifle takip ettiğim ANTONIO BERARDI bu defa farklı bir çizgiye kaymış ve genel olarak hep keskin formlarda çalışırken bu defa işin içine biraz daha akışkanlık katmış, hafif Jenny Packham'a kaysa da çok da güzel olmuş. BERARDI'nin bana kaburga/iskelet hissi veren gövdede taş ya da nakış panelli elbiselerine bayıldım! Koleksiyonun tamamı burada.



Sanırım uzun zamandan sonra ilk defa Oscar de la Renta ile epey ayrışan bir koleksiyon yapan CAROLINA HERRERA'nın yeşil ve sarı ağırlıklı koleksiyonundaki dinamik, rahat, şık şehirli kadın imajı çok hoşuma gitti. Grafik modernizmin buram buram feminenleştiği koleksiyonda favorilerim "bıldırcın:)" baskılı elbiseler ve grafik desen incecik triko üstler. Bıldırcın gibi kadınım diyenlere gelsin:) Koleksiyonun tamamı burada.

[Görseller: style]

6 yorum:

SeLeN dedi ki...

Carolina Herrera ' ya ben de bayıldım gitti. Kumaşları desenleri süpper olmamış da ne?! :))
Bi de o şerit şerit kemer beni aldı götürdü, gittimm:))

zeliss dedi ki...

Hepsi çok güzel ama bende en çok Carolina Herrera grafik desenli triko üstü beğendim.O tip bişi bulmam lazım çok güzel.Fovarini bizle paylaşarak bize de ilham veriyorsun Boom'cum teşekkürler :)

Fikriye Filtresiz dedi ki...

Sevgili Boom, acaba Jil Sander'ın o mavi pötikareli yüksek belli pantolonu için bir hediye çekilişi yapmayı düşünür müydün?:)

Melis dedi ki...

ANTONIO BERARDI ve CAROLINA HERRERA muhteşem!

Lunapark Queen dedi ki...

Bıldırcın gibi kadınım! :)) Süpersin..

http://lunaparkqueen.blogspot.com

*STYLEBOOM* dedi ki...

@selen evet kemeri de istiyoruuum

@zeliss ne demek:)) bpyle bi triko pesindeyim goren digerine de haber versin:)

@alisveris danismani dusunurdim ama kendime:)

@melis :))

@lunapark haha komigiz:)