8 Ekim 2011 Cumartesi

MODA HAFTASI | Beğediklerim Bayıldıklarım -II-

Moda haftalarından benim olsa dediğim parçalarla devam ediyorum:)



Cynthia Rowley'yi normalde koleksiyonu getirin diyecek kadar severm, hem girly hem feminen harmanını iyi tutturur ama bu defa biraz sönük buldum. Yine de kısa kollu, ince belli, bol volanlı elbiseleri hoşuma gitti, en çok da verdiği DIY fikri. Tıpkı yukarıdaki bluzda olduğu gibi siyah bir trikonun omuzları üzerine altın renkli bir dantel aplik hoş ve farklı olacaktır.



Matador esinli MOSCHINO'nun bolerolardan ilham alan ceketlerine hele üzerinde "Make Love Not War" yazan deri ceketine bayıldım! Gömlek yakasında siyah kurdeleyi ne kadar severim o da ayrı!

Her daim favorilerimden GILES koleksiyonun ilhamını kuğu fotoğrafları ile ünlü Cecil Beaton'dan almış ve koleksiyonu gümüşün en metalik haliyle donatmış. Pırıl pırıl gümüş rengi ve muazzam lazer cut işçilikli elbise ve etekleri beğendim.

[Görseller:style]

0 yorum: