11 Ekim 2011 Salı

TREND RAPORU | Topuklu Loaferlar

Öyle sanıyorum ki trend raporlarını baya seviyorsunuz sevgili Styleboomerlar, bu seferkini daha da çok seveceksiniz çünkü yanında hediyesi ile geliyoor ♥

Sezonun en hit trendlerinden biri de bildiğimiz hatta bizim kuşağın çoğunun ortaokul, liseyi içinde tamamladığı loaferlar:) Ama bu defa darklı, bu defa platformlu yüksek ökçeli olanları makbul:) Tabii ki her trendy aksesuar gibi yanına yeni trendleri de katarak, mesela bebe yakaları, mesela preppy yani kolejli kız stilini, topuklu loaferlar yeni sezonun vazgeçilmezlerinden biri olmaya aday!


 

Yılanın başı Miu Miu'nun meşhur pudra rengi rugan loaferı ama pek çok marka binbir renkte modeliyle bu trendi koleksiyonlarına kattı. Bu ayakkabı stiline pek ısınamamış olanların bile kalbini kazandı. En revaçta olan renkler siyah, kahve, lacivert ve bordo, ama iş pembelere, pudralara, sarılara kadar uzanmış:) Yukarıda biiir dolu seçenek huzurlarınızda.


Peki topuklu loaferları nasıl kombinlemeli?

Yukarıda gördüğünüz çok Parizyen tarzın yanında aslında bu ayakkabılar sonbahar/kışımıza heyecan getirecek. Çünküü şortlarla, pileli eteklerle, bebe yaka üst ya da elbiselerle, kalem etekler ve fularlı gömleklerle, sigara pantolonlarla ve pek tabii ki kısalmış paçalarıyla boru paça (bootcut) ya da daracık(skinny) kot pantolonlarla şahane oluyorlar! Dahası renk renk mus çoraplara çook yakışıyorlar!


Yukarıda size tammmmmmmm 6 seti Polyvore'da emek emek elcağızlarımla hazırladım sevgili Styleboomerlar, nasıl olmuşlar, favoriniz hangisi? Dahası?

"Ya Boom bırak sen dee, daha güzel kombinleri ben yaparım" diyorsanız, hadi durmayın, çünkü daha güzeline NINE WEST'den hediye var:)


YARIŞMAMIZ BİTTİ, KATILANLARA TEŞEKKÜRLER. KAZANAN CUMARTESİ AÇIKLANACAK
  • Öncelikle PARK BRAVO GROUP Twitter sayfasını buraya tıklayarak "Takip Et"meye başlıyorsunuz.
  • Sonraa Boom'un boynu bükük kalmasın diye Styleboom Facebook sayfasını da "Beğen"iveriyorsunuz.
  • Yukarıdaki 3 farklı renkteki NINE WEST loaferdan birini seçerek başlıyor her şey.
  • Sonra buraya tıklayıp dooğru Polyvore'a gidiyorsunuz, seçtiğiniz NINE WEST loaferla içinde kıyafet, çanta ve aksesuar olan güzeel bir kombin hazırlıyorsunuz.Tıpkı yukarıda benimkiler gibi:)
  • Ayakkabılar için hardalın linki burada, kahvenin linki burada, siyahın linki ise burada
  • Sonra kombininizin görselini (ki ekran görüntüsü de olabilir) styleboomblog@gmail.com adresine şukela isminizi de ekleyerek mail atıyorsunuz.

Bu kombinlerle Styleboom Facebook sayfasında bir albüm oluşturuyor ve yarışma başlatıyoruz, eşe dosta haber salıyor, Styleboomerların zevkine güveniyoruz ve en çok ama en çok "like" yani "beğen" alan kombinin kapısını , içinde değiştirme kartı sürpriz bir yeni sezon pabuçla NINE WEST çalıyoor. Bu arada bu loaferlar Ekim sonunda NINE WEST'lerdee!(*)

  • Son olarak saatlerinizi kuruyor ve heyecanla 20.Ekim geceyarısı olmasını bekliyorsunuz:)
Hadi bakalım 1 Boomer kazanırken 1000 Boomer da yeni bir trend için ilhamlar alsın!



(*) Dikkat en çok Like alan 5 kombin içinden kazanan bendeniz tarafından bu kombinler arasında yapacağım çekilişle belirlenecek:)

20 yorum:

Lunapark Queen dedi ki...

Yaşasın süper Boom! :) En yakın zamanda hazırlayıp uçuruyorum sanaa :)


http://lunaparkqueen.blogspot.com

Aşk Meleği dedi ki...

95li yıllarda lisede giydiğim topuklu loafer larımla herkesi deli etmiş, ve topuklu furyasını başlatmıştım :) şimdi ben bu yarışmaya katılmayayım da kim katılsın :))) herkese bol şanslar !

essu dedi ki...

boom ben en cok miu miu pudra rengini ve seklini beğeniyorum ::)

Lunapark Queen dedi ki...

Bu arada o kadar emek harcamışsın, yazmayı unuttuğumu fark edip geri döndüm :) Favori kombinlerim 4. ve 6. :)

http://lunaparkqueen.blogspot.com

marléne the third dedi ki...

Kombinlere baaayıldım, şahanesin Boom! Yorulmana değmişler!

terspabuclar dedi ki...

6.kombin tam benlik ama yeşil ayakkabıyla:)eline sağlık

mamba dedi ki...

boom postun çok güzel ,postundaki pappiler çok güzel sen çok güzelsinn...ama kimse darılmasın NINE WEST papiler çokkk çirkiiinn:))keşke biras daha zevkli çalışslardı:) öptüm tatlımm

matissera dedi ki...

Ben de kombinimi hazırladım, çok zevkliydi :) umarım beğenilir ^^

fashiONözge dedi ki...

ooo harika bir hediye boom:)

blogumda çekiliş vaarr :GUESS ŞEFFAF ÇANTA İSTEYENLEEER:)

http://fashionozge.blogspot.com/2011/10/size-hediyemguess-marka-cantagiveaway.html

Shelby dedi ki...

6. kombin favorim oldu. Süpersin:)

http://colorante-bea.blogspot.com/

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Boomcum yine süpersin:) Hemen hazırladım ve az önce sana eposta ile gönderdim umarım eline geçer:) Sevgiler...

http://papis-style.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Bende kombinimle katıldım :)

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=222769254454578&set=a.222705827794254.58900.194748710589966&type=1&theater

www.tugbasatelier.com

Sevgiler

my lifebook dedi ki...

Yahu tam da ben 9westin bu loaferleri için ölüp biterken:))Hızır boom seni:)

Junkhead dedi ki...

Ben de katılıcam sırf eğlencesine :) Kazanamam büyük ihtimal ama olsun hehehh ... Buarada twitter kullanmıyorum o yüzden Park Bravo yu takip edemeyeceğim . Senin face sayfanı beğendim Boom ;)

yerdenuzak dedi ki...

Zevkle katıldım bile;)

SeLeN dedi ki...

Taa ortaokulda vardı benim tam da böle pabuçlarım :)
Kombinlerden 3. tam benlik Boom, wuu hu:))
Amma NineWest'ten de daha iyisini beklerdim doğrusu...
Ben de yaptım yolladım kombinimiii, hadi hayırlısı o zaman:))

zeys dedi ki...

Hepsi birbirinden guzel olmusss keske hepsi benim olsaaaa :) ama En guzel kombinler 1 ve 6 bence

Melis dedi ki...

Trend Raporlarını hediyeli, hediyesiz çok seviyorum! Favori kombinim 3. kombin. Ama bu ayakkabılar içinde Miu Miu'lar dışındakileri nedense beğenemedim ben Boom :/ Hediyeyi kazanacak olan şanslı Boomer şimdiden güle güle kullansın :)

Melis dedi ki...

Bir dk bir dk eksik yazmışım hediye edilen ve Miu Miu'lar dışındakileri beğenmmedim :)

bade dedi ki...

ben de bu ayakkabılara bayılıyorum ve enmoda com dan dün siparişimi verdim çok uygun bi fiyata hem de bugün bana ulaştı çok güzeller :)