20 Eylül 2010 Pazartesi

BASINDA | StyleBoom ve Ekibi ŞAMDAN'da; Styleboom'un FNO Gecesi SABAH Pazar'da; Styleboom Ne Okur Ne İzler Altbilgi'de:)

Günaydıııııııııın ve de iyi haftalar:) Haftaya başlamadan Styleboom'dan haberleri sizinle de paylaşayım istedim:)



Size burada da anlattığım workshop gününde PUMA PUMA BOOM ekibi neler yapmış geçen hafta ŞAMDAN'daydı.



Dün sabahki SABAH Pazar ekinde ise FNO gecesine blogların desteği ve kimlerin nerede takipçileriyle buluştuğunu sevgili Deniz Berdan kaleme almıştı. Scan edip yollayan sevgili Kanka Nerdeyim Ben'e teşekkürler:)



Veee beni en çok keyiflendiren, içinde bulunduğum için pek çok sevindiren bir diğer payaşım: ALTBİLGİ(MY CHOICES) blogunun sahibesi Yasemen bana sordu ben de ne okurum, ne izlerim anlattım. Bir edebiyat ve sinema düşkünü olan bendeniz şarkılar söyleye söyleye cevapladım, merak edenler buraya tık tık:)

3 yorum:

Nimo dedi ki...

zupppiieeeee =)

yasemen k. dedi ki...

:)) Asıl benim için bir zevkti ve bir kez daha teşekkür ederimmm..Blogumu güzel cevaplarınla renklendirdiğin için (: öpücük kocaman..

*STYLEBOOM* dedi ki...

@nimo @yasemenk :)) tesekkurler hanimlar