27 Eylül 2010 Pazartesi

İPEKYOL'UN YARATICI KOMBİNLERİ BELLİ OLDUUU:)

Öncelikle sizin de keyif aldığınızı düşündüğüm bu mini oyuna katılımınız için teşekkürler hanımlar, birbirinden güzel kombinler yaptınız, bir ara ben de seçeyim diyecek oldum ama bir türlü 15'in altına inemedim ne güzel coşmuşsunuz:)

Dün İPEKYOL kombinleri değerlendirdi veee CANSU SERTKAYA ve ÖZGE ALTAY'ın kombinleri birinci seçildi:)) Hanımlar güle güle giyinmeden önce maillerinize bakın lütfeeen:) Bu güzel kombinler aynı zamanda İpekyol Look Facebook sayfasında da tüm İpekyolseverlerle paylaşılacak! Ünlü oldunuz hanımlar huu:))



İPEKYOL kombinleri seçerken renk, doku, materyal bütünlüğü, kombinlerde aksesuar kullanımı ve bu aksesuarların birbiriyle uyumu kriterlerini göz önünde bulundurmuş. Detaylari şık bir şekilde vurgulayan sade kombinler tercih edilmiş. Aşağıda bana yollanan tüm kombinlerin mozaiklerini görebilirsiniz, ayrıca unutmayın burada kazanamamış olsanız da Lookbook'u kullanarak yarattığınız kombinlerin bir çıktısıyla İPEKYOL'a gittiğinizde %15 indirim kazanıyorsunuz. Yeni sürprizlerde görüşmek üzereee:)




6 yorum:

bi şey! dedi ki...

yehuuuu birincilerden biri olduumm :)) Teşekkürler Boom bu fırsatı verdigin için ve teşekkürler İpekyol birinci sectigin için :)) Cansu'ya da tebrikler :))

bi şey! dedi ki...

yehuuuu birincilerden biri olduumm :)) Teşekkürler Boom bu fırsatı verdigin için ve teşekkürler İpekyol birinci sectigin için :)) Cansu'ya da tebrikler :))

Unknown dedi ki...

tebrikler arkadaşlar...Kutluyorum

Unknown dedi ki...

tebrikler kızlar :)

cansu dedi ki...

Blogumuzun sevimli takipçilerinden canım arakdaşım çisomdan aldım haberi maleseff ancak şmdi bakabiliyorum ama günün enn ama enn güzeeeell haberi olduu bu:))))'STYLEBOOM' ve 'İPEKYOL' sizi seviyorummmmmmm:))Çok teşekkür ederim..özgecim ben de seni tebrik ediyorum

Stardust Memories dedi ki...

özge altayla nerdeyse kombinim aynymış sanırm trençkot yüzünden gitti :(