24 Eylül 2010 Cuma

TREND RAPORU | Bi Çile Yün, 6 Numara Şiş, 2 Düz 1 Ters:)



Evim evim güzel evim yazları serin ve doğal klimalı, kışları sıcacık ve kupkuru olmasına rağmen
mevsim geçişlerinde buzdolabından farksız, o sebepten şu an anneanemin bana "Kızım hanımını çağır bakiim. evin hanımı nerede?" diye sorduğu(ki bu hikayeyi ayrı bir postta paylaşacağım) o korkunç görüntülerden biri içindeyim: üst üste ve kat kat, asimetrik diyerek şıklaştırmaya çalışmayayım yamru yumru bir halde:)) Ve yine o sebepten olacak size bu trend raporunu uygun gördüm hanımlar, içim ısınsın yafu:p


Chloe -- Derek Lam -- D&G -- Maxmara -- Prada
Salvatore Ferragamo -- Tory Burch -- Rag&Bone -- Micheal Kors

Kış sezonu bizi kocamaaaan, pufur pufur örgüler bekliyor! İçinizde ister dantelli elbiseler, çiçekli şifonlar gibi şık ve romantik parçalar, ister belinizi açıkta bırakan kolsuz beyaz tshirtler olsun, üzerinize mutlaka kalın yün örgü kazak, hırka, şal, panço, pelerin almadan çıkmıyorsunuz:)

Hatta o kocaman kazak ve hırkaları ince feminen kemerler, gösterişli broşlarla süslüyor, yetinmiyor saçınıza örgü saç bantları, elinize uzun örgü eldivenler takıyorsunuz, yeterki 6 numara şişle örülmüş olsun:)

Yukarıdan Chloe'nin pelerini, Derek Lam'ın kendisi dahil baştan ayağa hepsi, Micheal Kors'un monokrom şahaneleri ve D&G'nin geyik motifli örgü tulumları benim olsun!



Tabii podyumda 20 kiloluk kızlara koca yünleri giydirseler de bit kadar duruyor, o sebepten aynada yaşayacağımız ilk anlardan ürkmeyelim hanımlar, alışacağız.

Şahsen ben kalın örgüden hiç ama hiç hazzetmem çünkü beni hemen basar, çok da hızlı hareket ettiğimden hemen "ayyyhhh yandım" olurum, ayrıca Ankara'da yetişmiş ve (-) derecelere alışmış, tüm ama tümmm üniversiteler kar yüzünden tatil olurken kar altında inatla eğitime devam etmiş bir ODTÜ(!)lü olarak İstanbul'da kolay kolay da üşümem, moda uğruna bakalım bu küplerin altına girebilecek miyim yoksa yine triko inceliğinde yünlerle mi devam edeceğim, e artık onu Boom'Styleda göreceksiniz:)



Yukarıda size mağazaların yeni sezon kataloglarından bir kaç seçmece, ya da aşağıdaki gibi old school takılacağız sevgili "Ören Bayan"lar! Hadi bakalım ya mağazalara koşun, ya anneciğinizi arayın çay saatlerinde şiş power ortaya çıksın. Bu arada eş ve çocuklarınızı ihmal etmeyin, unutmayın 50lerde ne modaysa o moda:)



[Görseller:style,fashiongonerogue,ipekyol,herry,twist,koton,fabrika,zara,mango,google]

13 yorum:

Unknown dedi ki...

ayy ben başladım cnm örgülerimi örmeye kışa hazırlık yapıyorum. bayılırdım örgü örmeye bu sene bol bol giyeceğim birde o kadar çok model seçeneğim oldu ki bayıldım hepsine....

Onur Çiçek dedi ki...

anneanneme yolluymm bu tarifide banada bi tane örsn :) kış geldi valla

Serap dedi ki...

Bende akıllı yün aldım. İlk görseldeki ilk fotodankini örmeye başladım. Umarım söylendiği gibi akıllı yün çıkar beni zorlamaz :)

Bu yıl çok örgü örmek istiyorumm

pelininstyle dedi ki...

Canim tabii buraya kis onceden geldi:)o yuzden hirkalari giymeye basladik. Cok eglenceli,cok cici seyler var etrafta. hepsini alasim var.

BirSen dedi ki...

Kalin $i$lerle örmeside bir ba$ka zevkli...amacina daha cabuk ula$a biliyorsun.:)
Hemencicik 6 No.lu $i$lerimi cikariyorum ozaman.;)

miss orange dedi ki...

bende örücem bu sene için kendime bişyler karar verdim=)

Judy Abbott dedi ki...

podyumdaki 20 kiloluk kızlar dedin ya bittim o cümlede :)))))))

modafobik dedi ki...

Ahahah şu görselleri bulabilme yeteneğine bayılıyorum (:

*STYLEBOOM* dedi ki...

@modaci yoksa sen de orgu orerken keyiflennelerden misinn:))

@retromodda ah eksik olmasinlar:)

@serap akilli yun muu? o neymis yaa bi post:) ilk defa duydum

@pelininstyle ben de orgulweri bu kadar begenecegimi dusunmezdim ama evet baya cosmus cok gzuel

@birsen hop diye cabucak bitiyor dimi:)

@miss orange yaa bu yorumlar beni de cok gaza getirdi:)

@judy abbott ben d eyazarken bitmistim:)) ama gicikligimdan

@modafobik hayalgucuuu:)

Melis dedi ki...

yazın Çeşme'deyken kendime 6 nolu şişle hırka örmüştüm :) biran önce İzmir'e de kış gelsin,giymek istiyorum :))

K A T H L E E N dedi ki...

great sweaters!
come follow me xxo

*STYLEBOOM* dedi ki...

@melis biraz daha bekleyeceksin sanirim:))

@fashion ice :)) on ma way!

benimadımayşesoyadımgül dedi ki...

boom'cm benimde pc masaüstümde bu foto vardı bugünlerde,burada da görünce çok hoşuma gitti doğrusu.sevmiorum örgü kazak falan ben,yaz bırakmasın peşimizi : )