15 Eylül 2010 Çarşamba

FASHION'S NIGHT OUT | O Gece Ne Giymeliiii ?!

GÜNCELLEME: İPEKYOL'dan haber geldi: FNO tshirtleri alamayanlar yarın sabah itibariyle Bağdat Cad., Nişantaşı, İstinye Park İPEKYOL, TWIST ve MACHKA'da satıştaymış(25 TL). Yuhii ben de yarın sabahtan alacağım!

Buraya kadar geldiyseniz sanıyorum sadece 50 adet üretilen özel tasarım BORA AKSU gömlek hediyesi için yorum da bıraktınız;), o gece sizlerle tanışacağım için çoook heyecanlıyım:)

FNO gecesi esasen herhangi bir alışveriş gününden farklı değil, ama daha renkli, daha uzun, daha neşeli, daha coşkulusu:) Odak alışveriş olunca, birbirinden cazip promosyonlar, indirimler, hediyeler, ikramlar sunan mağazalar arasında koşuşturmak, sizleri bekleyen moda editörleri, tasarımcılar, sanatçılar ile tanışabilmek için şık olduğunuz kadar rahat da olmalısınız, dile kolay saat 18:00'den 24:00'e kadar aralıksız etkinlik:)



Hazır bu geceye özel tshirtler yapılmışken, o tshirtleri kullanarak yapacağınız stylingle hem gecenin büyüsüne iyice kaptırabilir hem de büyük ihtimalle sürekli fotoğraflanabilirsiniz, VOGUE standlarına uğrayıp FNO hatıraları çektirmeyi unutmayın. İnanın o gece yukarıdaki kadar uçsanız bile göze batmazsınız, hatta bence muhteşem olmuş! Bu arada size yazıyorum ama daha benim tshirtüm gelmedi, olsun ne demişler terzi kendi söküğünü dikemezmiş:p

E normalde alışverişe giderken ne giyeceğinizi söyleyemem ama bu özel tshirtlerle New York'takiler neler yapmış bir kaç örnek verelim:)



Rock kombinler bizim tshirtlerle de çok güzel duracaktır. Skinny jean, jean şort ya da taytlar; siyah motor botlar, bootieler; deri kısa ceket ya da yelekler; bol bol zincir, kolye ve bilezikler. Siyah göz kaleminizi de çekin işte bu:)



Aklınıza gelmeyecek şıklıkta kıyafetlerinizi bu tshirtlerle kombinleyebilirsiniz, bırakınız Carrie ablanız OSCAR DE LA RENTA saten eteğiyle size yol göstersin. Daha yumuşak bir geçiş için Anna Wintour gibi renkleri birbirinin aynı seçebilirsiniz. Tabii tütüler, kuştüyleri ve dantellerle de harika kombinler yapabilirsiniz.







Yukarıda yine New York FNO tshirtleriyle yaptigim bir kac set var, renklerle oynayın, aksesuarlara ağırlık verin, tshirtler aynı olacağı için fark yaratacak şeyler detaylarda sevgili Styleboomerlar:)

[Görseller:justjared,vogue,polyvore,sartorialist]

8 yorum:

Adsız dedi ki...

ama ben blogger değilim FNO tshirtünü nerden bulucam ? illa o tshirtü giymem mi gerek o gece ? (aslı)

*STYLEBOOM* dedi ki...

Aslıcım tshirtler 6 Eylulden bu yana etkinlige katilan her magazada ve trendyolda satista, 25 TL. ve tabii ki giymek zorunda degilsin yazdigim gibi keyfine gore:)

Melis dedi ki...

süpersin post süper :) ben istanbula gelince alıcam tshirtü..ama tshirtün altına giyeceklerimi hazırladım koydum bavula :) bu arada bende çook heycanlıyım hepinizi görüceğim için :)

Adsız dedi ki...

boom trendyol'da 17'sinde telsim ediyor :/ tshirtüz kaldık :(

Adsız dedi ki...

Boom hediye degil de sırf seni gormeye gelmek istiyorum, pek bi seviyorum seni:) ipek

*STYLEBOOM* dedi ki...

@melis supersin meliiiis:))

@adsiz yok cnm yarin sabahtan heryerde satista olacak:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

İPEKciiiim ne kadar tatlisinn, mutlaka gel mutlakaa:)

Serap dedi ki...

FNO boom stili sondan 2 görsel bence :) Tabiki bende gap dan kaçıp sizin yanınıza gelicim...