26 Eylül 2010 Pazar

DEMET ve GİZEM'DEN STYLEBOOM'U HAVALARA UÇURAN ŞAHANELER:)

Bir blog ya da kendi adıma konuşayım, bu blog okuyucularından bir tanecik yorum aldığında, bir soru sorulduğunda, onlar da bir ucundan bu bloga dahil olduğunda ne kadar mutlu oluyor tahmin bile edemezsiniz sevgili Styleboomerlar! Hele bu paylaşım bir de aşağıdakiler gibi emek dolu bir sürpriz içerince siz beni direk atmosferin üst katmanlarında, bulutların arasında arayın, ööööyle uçmuş oluyorum:)



DEMET VARLI 11 Eylül'de bana yukarıdaki resimleri göndermişti "Sanal Boom" başlığı altında:) Boomstyle kombinlerini Stardoll sitesini kullanarak yeniden yaratmış ve inanılmaz da güzel olmuşlar! Bu sitede bir bebeğiniz oluyormuş, Demet'in bebeği de benim hihooo:)) Bu bebeği yaratıyor, ev sahibi yapıyor, ona şahane kıyafetler alıyorsunuz ve kendi albümünüzü yaratabiliyorsunuz:) Bence siz de deneyin! Beni sanal bir bebek yaptığın ve bir güzel süslediğin için teşekkürler Demet'cim:)



PANOYA TAKILANLAR blogunun sahibesi Gizem Kazancıgil ise biz bloggerları çizgi karakterlere dönüştürmüş! Bir çizgi film ve çizgi roman hastası olan Styleboom da çıldırmış! Bir dolumuz karikatürize hallerimizle PANOYA TAKILANLAR'dayız:) Nasıl olmuşuuuz:))

Yetmemiş Gizem bir de hepiciğimize güzel birer kapak yapmış! En sevdiğim elbiselerimden biriyle kapaktayım hohhoyyt, ve kapakta "Boom'dan Yine Bir İlk" manşetine ba-yıl-dımm! Teşekkürler Gizem, bir Pazar günü ancak böyle renklenebilir, neşelenebilirdi:) Zaten bir Styleboom dergisi üzerinde çalışıyordum, iyice gaza geldim şimdi kapak filan:)



Vallahi sanal halim Simone'yle, çizgi halim Bianca'yla yarışır:p

7 yorum:

Panoya takılanlar dedi ki...

siz ne süper bi ekipmişsiniz:)) sizin hallerinizi çizgiromana mı dönüştürsem napsam:))
Blogunda yer verdiğin için çok teşekkürler boom:)

Melis dedi ki...

süper çizmiş Gizem ellerine sağlık :) bayıldım :)

Demet'in de ellerine sağlık :)

bu arada ufukta Styleboom dergisi mi görülüyor ? yanlış okumadım dimi Boom ? ay süper olur :)

BuRçİn dedi ki...

türkiye buna hazır değil :D koptum resmen..harika olmuş

Demet :) dedi ki...

su an ne kadar mutluyum anlatamam cook tesekkurler boom :)

canDirekli dedi ki...

Hşşşt simone benim :D IFW'ye kadar kimse gerçekten var olduğuma inanmıyordu :P

şaka bi yana harika şeylerr :)

Gizem olayında ben de varım ne kadar söylesem az fakat şu yukarıdaki Stardoll'a bayıldım :D

*STYLEBOOM* dedi ki...

@a.gi hahah canim yikilir o cizgi roman sana dizi ve film teklifleriyle gelirler bak:))

@melis evet ya muthislerrr! dergiye gelince dijital bisiler cok vakit ve emek istiyor ama ugrasiyorum iste kendi capimda:)

@buRçin ay evet yaa ben de coook bayildim cok guldum hahaha:))

@demet asil ben, asil ben:))

@candirekli ee ortaya ciktin artik simone olmadigin gun gibi ortada:p

Fashionlicious Girl dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.