10 Ocak 2011 Pazartesi

AKSESUAR | Bilun "Şen"lenmiş Styleboom



Yeni "takıntım" :) BİLUN ŞEN pop art broşlarımı takmaya takıştırmaya doyamıyorum hanımlar! Renk renk, boy boy aldım, neye taksam renk veriyor, beni çizgi kahramanların o renkli ve güçlü dünyasında bir kahramana dönüştürüveriyor:) Aşağıda bir tanesi annemin bana ördüğü kırmızı bereyle pek güzel oldu!

Kadrajlara zor sığan bu yeni ciciler yan yana, bir arada daha da güzel! WRANGLER lansmanına giderken ne giymişim postu, Bilun'larımı nerelere takmışımla birlikte BOOM'STYLE'da:)


12 yorum:

nazo dedi ki...

Eş zamanlı yayınlandı yazılar. Pop art pop art :)

Boomcum burada seni anımsatan bişey var ;)
http://nazoyla.blogspot.com/2011/01/crafts-by-nazo-pop-art-series.html

Bilun'un yaptığı herşey güzeldir. Kırmızı bereye de çok çok yakışmış :)

Melis dedi ki...

Çook tatlılar :) Güle güle kullan Boom! :)

STYLE M dedi ki...

süper ya nasil yakismis ;))

GAZınTAKIntıları dedi ki...

bende bayılıyordum bunlara İstanbul'a gittiğimde mutlaka alıcam bunlardan. kolyesi de süper.

Adsız dedi ki...

Çok güzelleeeer. Bilun'un emeğine sağlık, sanki bereye özel yapılmış gibi olmuş çok yakışmış boom:)

http://mervedoger.blogspot.com/

Bilun Şen dedi ki...

Boom boom boom, hep şans getirsinler sana :D

Sihem Tachouli / Yaşam Stil dedi ki...

Bilun'un yeteneği zaten artık tecsilli... Bu arada ben sana kırmızıyı çok yakıştırıyorum...

Adsız dedi ki...

bugün resmen odtüde bu şapkadan tanıdım sizi:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@adsiz aaa niye gelmediin:) gerci berbat durumdayim bu bere olmasa taniman imkansizdi:)

Adsız dedi ki...

yoo olur mu hiç öyle şey:)sadece topuklu ayakkabı eksikti sanırım:P

*STYLEBOOM* dedi ki...

@nazo evet harika bu taclar da!!

@melis sana da alaliim:)

@style m cok tesekkurler

@sinem evet bilunumun masallahi var:) cok tesekkur ederim ben de kirmizi ve maviye bayilirim:)

@adsiz ay yok yok insanlik eksikti valla:)

rabia sarı dedi ki...

bilun şen yaptıysa 'güzel olmuş' demek yetmezzz...mükemmel,şahane olmuşş!ayrıca boom sanada çok yakışmış,çok güzel taşımışsın üstünde...hemen bi kırmızı bere alıp takasım geldi:))
rabia sarı