17 Ocak 2011 Pazartesi

AKSESUAR | Zincirleme Şıklık İçin CHAIN REACTION

İnsan kendini zincirlere vurmak ister mi sevgili hanımlar? İstermiş:))



CHAIN REACTION adından da anlaşılacağı üzere zincirin farklı farklı materyallerle tepkimeye girdiği ve gösterişli ve daha önemlisi "özgün" aksesuarlara dönüştüğü yepyeni bir marka. Tamamı özel olarak tasarlanmış ve hepsi elde üretilmiş!

Hem giyim hem aksesuarda işin içine sana sıradan gelen bir materyali katıp harikalar yaratan insanlara bayılıyorum, o yüzden markanın yaratıcısı Cenk Enüstün'ü tebrik ediyorum!



CHAIN REACTION ile ilgili detayları burada blogunda, muhteşem koleksiyona ait tüm fotoğrafları Facebook grubunda bulabilirsiniz. Satın almak için AKMERKEZ Fashion Up'ta ve Galata BUILDING'de sizi bekliyorlaaar:)

Ayrıca katalog ve sipariş için cenkenustun@gmail.com a mail atabilirsiniz:)

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Bir gune nasil baslarsan oyle gidermis derler ya artik tecrube ile sabitlendi:) gunumu altin kure odulleriyle actim :) sonra eski okuyamadigim yazilara baktim :) sonra dedim ki tam keske boom bi post daha yapsa simdi ahaha chain reaction geldi :) simdi bu tembelligimden dolayi kendimi zincirlere vurmak istiyorum :)

Onur Çiçek dedi ki...

bunları gören bir cok bayan zincirlere vurulmak isteyecektir.

Melis dedi ki...

Kendime bir tane bileklik beğendim :) Paylaştığın için teşekkürler Boom :)

b'locked dedi ki...

dün küçük sırlar'da sinem kobal'in üzerinde gördüm araştırmaya fırsatım olmadı bugün burada vuvv çok hızlı :)