16 Ocak 2011 Pazar

MISELA KAZANANI BELLİ OLDUUUUU!



Günaydııın! Herkese iyi Pazarlar diliyorum sevgili Styleboomerlar, sonundaa aşağıda ekran görüntüsünü görebileceğiniz üzere Random.Org'la belirlenen ismi MISELA gruplarındaki Like listesiyle kıyasladı ve ta ta ta taaa bu çantanın kazananı BİTTE olduuu!

Sevgili BİTTE, lütfen 3 gün içerisinde ad soyad, adres, telefon bilgilerini styleboomblog@gmail.com a yollamanı bekliyoruum. Hem MISELA hem ben çantana kavuşunca senden bir kombin fotosu bekliyoruz, merak etme iznin olmadan tabii ki yayınlanmayacak (özellikle ben ay çok merak ediyorum:))

(*) Görünümü bozmaması adına Random çekiliş sonucunu minicik ekledim hanımlar, ama tıklayınca büyütebilirsiniz. Çekiliş yarışma kurallarına uymayacak şekilde yorum bırakanlar, ve aynı isimle birden fazla yorum bırakanlar dikkate alınmayarak yapılmıştır. BİTTE zamanında bana ulaşamazsa yedek isimlerimiz GNR61 ve SANEMİKO.


9 yorum:

Melis dedi ki...

Tebrik ediyoruuuum :) BİTTE güle güle kullansın :)

bitte dedi ki...

ollleyyy :) çok sevindimmmm hemen mail atıyorum boom :)

Funny Me dedi ki...

bitte tebrik ediyorum ama seni çok kıskandığımı da söylemeden edemicem :) iyi günlerde kullan

Adsız dedi ki...

bende tebrik ederim.fesatlıktan zaten sevmemiştim çantayı dermişim:D

coffee latte dedi ki...

iyi günlerde kullan :)

zeynep78 dedi ki...

şanslı arkadaşı tebrik ederim güle güle kullansın...

bitte dedi ki...

çok teşekkür ediyorum arkadaşlar :)

Adsız dedi ki...

kazanan arkadaşı tebrik ediyorum yalnız ben kazanmak istiyordum:((((

Nazanca dedi ki...

Tebrıkller BITTEcım gule gule kullan :):):)Rengıde harıka valla