10 Nisan 2009 Cuma

COPY CAT: ZARA'yla Moda Gunlerinden Cikmis Gibi Olalim!


Yukarida ZARA elbisemle Roitfeld'in uzerindeki LANVIN elbise arasindaki benzerlik dikkatinizi cekmistir hanimlar, hatta LANVIN'in Ilkbahar-Yaz 2009 defilesinde kullandigi teknikolor leopar desenli elbiserden bir kaci daha benzerlik gosteriyor. Bunu farkedince acaba dedim baska neler var, asagidaki resimleri incelerseniz ve siz de benim gibi style.comcuysaniz cok hos bir "deja vu" yasayacaksiniz. ZARA sayesinde podyumdan inmiscesine takilabiliriz hanimlar:)) Ozellikle ilk setteki ikinci yani lila olan elbiseyi tavsiye ediyorum ben giydim ve enfess bisii! Bu arada beni Sally Spectra vs. Eric Forrester gunlerime yani gencligime donduren ZARAya bir kez daha tesekkur ediyorum:))


1 yorum:

Afush dedi ki...

Aynı elbiseden bende de var =)
Üstelik kendisini 30 ytl gibi bir fiyata aldığımda kendim de inanamamıştım =)