10 Nisan 2009 Cuma

HEP MODA: Leopar


"Love It or Hate It"... Leopar deseni icin arasi yok hanimlar, ama ozellikle son senelerde hemen her sezon yine yine yeniden gordugumuz leopar deseni her zaman moda, hep moda!!
Bu sezon leopar desenine sadik kalinip uzerinde yeni parlak renkler yani technicolor denen tarz cesitli tasarimcilar tarafindan sikca denenmis ve leopar cok ama cok modernize hale gelmis durumda.


Unlulere gelince seksiligi, vahsiligi ve kendine guveni garantileyen leopar deseni elbiseler kirmizi halinin vazgecilmezlerinden, resimlerde leopar desenini farkli renklerle ne kadar hoslasip farklilastigina bir bakiin, ben ozellikle Scarlett Johanson ve Demi Moore'un sectigi gri tonlardaki leopar desenli elbiseleri cok begendim!!


Ayrica asla bu deseni bu kadar yogun kullanamam diyorsaniz yine unlulerin aksesuar tercihlerinden ilam alabilirsiniz. Fular, cuzdan, kemer, canta ve tabii ki pabuclarla bu deseni kiyafetimizde farklilik yaratmak icin kullanabiliriz.


Asagida da aksesuar hatta Versace tasarimi olan mayoda leopar etkisini goruyoruz.

3 yorum:

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Ben aksesuar diyorum. Baştan aşağı leopar desenli bir kıyafet giymem ama aksesuarlarda çok hoş duruyor bence :)

Shoopshoop dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum.
Ben bu haftasonu leopar desenli babet giyip aynı desenli bir kemer taktım, hayatımda ilk defa leopar desenli bir şey giyindim ama çok sevdim:)

Adsız dedi ki...

Baştan aşağı leopar desenin hakim olduğu bir kıyafet sanırım bende giymem.Amma madem leopar desen bu senede moda gardrobumda tek leopar desini olan topuklu pabuçlarımı giysem fena olmaz:)