22 Nisan 2009 Çarşamba

COUTURE | GECE ELBİSELERİ PRONOVIAS'TAN FIESTA


Yaklasan nisan, dugun ve mezuniyetler icin elbise fikirleri ve arayislari yogunlasmistir, bu yaz benim de katilmam gereken bir dolu dugun ve bir de mezuniyet balosu var. Hepimizin cogunlukla muhtesem gelinliklerinden(ki ben de inanilmaz guzel gelinligim icin kendilerine tesekkur ediyorum:)) tanidigimiz PRONOVIAS'in aslinda bir de abiyelerin yer aldigi FIESTA koleksiyonu cikar her sene. Gelinliklerindeki kalite ve isin bu kiyafetlerde de devam ettigini belirtmeliyim, tek dezavantaj Turkiye'ye bu koleksiyonun tamamini getirmiyor olmalari.
Ben de hosuma giden bazi kiyafetlerden ornekler koydum, uzun olanlardan 1, midilerden de 6 ve 10 favorim. Tum modelleri gormek icin PRONOVIAS sitesini ziyaret etmeniz yeterli.


2 yorum:

Deniz dedi ki...

Efendim... Dugun-nisan bize de uzak degil ya... Gecen gun ben de Pronovias'in sayfasinda gezinirken, 6 numarali elbiseyi gormus ve size cok yakisacagini dusunmustum!!! Vallahi de billahi de cok yakisir o elbise size!!! :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

sekerim cok mersi ama sen beni birak da gelinin kizkardesi olarak calismalara basla derim:)