28 Temmuz 2009 Salı

KEYİF | Kızkardeşe İmaj Danışmanlığı:)

Blogumdaki enrty girme hızından da anlaşılacağı üzere geçen hafta kısa bir süreliğine şehir dışındaydım hanımlar, bu arayı mecburi hizmet sebebiyle taşrada çile dolduran kız kardeşimle genişçe bir şekilde değerlendirdim. Orada alışverişe ve butiğe aç kalmış bacıma bir de küçük imaj danışmanlığı yaptım, yorumlarınızı beklemekle beraber, benim çalışmamın ikoncan(ay lütfen artık bu şekilde de anılmaktan hiç hoşlanmıyor) Eda Hanim'in programında fiziğine, yaşına, karakterine bakmadan balona çevirdiği hanımlardan çok daha iyi olduğu düşüncesindeyim!


İlk karedeki
  • Fuşya pembesi bolero ceket MANGO
  • Beyaz slim fit gömlek NETWORK
  • Koyu lacivert geniş paça jean MANGO
  • Fuşya saten dolgu topuk ayakkabılar NINE WEST

İkinci karedeki
  • Beyaz üzeri desenli ve boncuklu keten mini elbise MANGO
  • Bej dolgu topuk gladyatörler NINE WEST


Yukarıda sağ ve sol karelerdeki

  • Siyah-beyaz desenli, yakası püsküllü mini elbise KOTON
  • Kırmızı stilettolar ELLE
  • (ve fakat benim kardeşim bir dolgu topuk ve babet insanı olduğundan:p)Taşlı metalik babetler YKM



Yukarıda sol karedeki
  • oranj(somon) saten yakası büzgülü bluz H&M
  • haki bermuda NETWORK
  • dolgu topuk gladyatörler NINE WEST
  • çiçekli saç aksesuarı MACBOUCHE A LA MODE(daha önce kendisini size bir postla tanıtmıştım:))

Yukarıda sağ karedeki
  • sarı fırfır yakalı şifon bluz MISS SELFRIDGE
  • beyaz keten pantolon IPEKYOL
  • Dore metalik babetler CALVIN KLEIN
Esasen bir kaç parça daha vardı aldığımız ama o giyinip durmaktan ben de VOGUE editörlerini kıskandıracak uçuklukta mekan aramaktan yorulduğumuz için burada bitirdik:)

3 yorum:

madammoda dedi ki...

Şekerim süper olmuş hem çekimler hem de kombinler, çok zevkli geçmiştir eminim hepsi de. Ben de böyle bir kız kardeş istiyorum giydiirip giydirp fotolayabileceğim. ;))

*STYLEBOOM* dedi ki...

evet madammodacim pek zevkliydi ustelik 2de bir eve cik, giyin, yeniden bahceye in foto cek, form da tuttuk yani haha:)isallah zamani gelince bi de kizim olursa degmeyin keyfime:p

Melis dedi ki...

Kombinlere bayıldım. Kardeş Boom harika görünüyor. Çok yakışmış tüm kıyafetler :)

Ayy keşke benim de böyle bir ablam olsa beni giydirse ya da kız kardeşim olsa ben giydirsem :) Ama yok :(