31 Ağustos 2010 Salı

IFW | Gamze Saraçoğlu Backstage

Fotoğraflar: Tolga Günay Fotographia



Her koleksiyonu heyecanla beklenen tasarımcılarımızdan biri de GAMZE SARAÇOĞLU, onu da backstagede yalnız bırakmadık ve parmak izlerinden esinlenmiş koleksiyonun arkasına geçtik. Geçen hafta tam da IFW hazırlıkları sırasında pek hastalanan SARAÇOĞLU sesini kaybetmişti ama neşesi, heyecanı ve güleryüzü aynen yerinde duruyordu:) Herkesin çok beğendiği koleksiyonun podyum öncesine buyrunuz...



Saçlar önce maşalandı, daha sonra açılarak vaglı bir görünüm verilecek; makyaj yne M.A.C uzmanlarının elinden: pastel farlar ve rujlar, kopkoyu siyah, uzun kuyruklu eyeliner. Hollywood glam hazır! Duygu IFW boyunca en profesyonel modellerdendi, ki onlardan pek yok:/



Bakınız GAMZE SARAÇOĞLU sağolsun 2 elbiseyi benim için ayırmış, onları orada gördüğümden beri seviyorum, podyumda gördüm iyice bayıldım! Nar çiçeği ve yağ yeşili: renkler bile Egeli:) Modeller giydiricilerini beklemekteler. Yeşil ayakkabılar modele küçük geldi, ben hemen sulandım ama maalesef 39 numaraydılar:)



Bir diğer favorim de yukarıdaki tarçın renkli elbise, nakışına, rengine, modeline, her şeyine vurgunum:) Anlaşılan geceler artık eldivenleri de aksesuar olarak görecek seneye!



Yeşil pabuçlar kutusuna geri döndü, bu arada bir kaç podyum ipucu aldık, meğer plasterle neler neler yapılıyormuş! Modeller araların çok az olduğu defileleri genelde Red Bull'la geçiştirmek durumunda kalıyor, yiyebilirlerse işte ancak önlerindeki kadarını yiyorlar. Makyaj detayını veriyorumki bu yıl kuyruklar bol bol çekilecek, bakıp pratik yapınız hanımlar:)

1 yorum:

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

backstage fotoğraflarını seviyoruzz