16 Ağustos 2010 Pazartesi

IFW | Özgür Masur'dan TEN DÖKÜMÜ...



IFW'de İlkbahar 2011 koleksiyonunu sunacak olan Özgür Masur'un kimbilir nasıl muhteşem olan tasarımları defileden önce 3 şanslı kadın tarafından giyildi ve Mehmet Turgut tarafından fotoğraflandı. Sedef Avcı, Özge Ulusoy ve Bade İşçil; Özgür Masur'un arkasında büyük sürprizi saklamışlar yukarıda ama şu satırlar bile yine kadını kadın hissettirecek, özel bir koleksiyonun habercisi:

TEN DÖKÜMÜ…
İsyankar Kadınlarım verdikleri savaş sonrası, yaşamlarında tecrübe edindikleri her şeyden sıyrılma noktasındalar. Bazen yaşanmış saydığımız hayat tecrübelerimiz bizi olgunlaştırır ve zaman zaman her şeye verebilecek bir cevabımızın olduğunu fark ederiz. Bu benim kadınlarımda artık doygunluk anıdır. Artık kendilerine sunulmuş hayatın dışında, yeni bambaşka bir yaşam için Ten Dökümü zamanıdır. Kadınlarım,bu zamana kadar birikmiş ruhunu yoran her şeyden arınmak için, ruhlarını kendi bedenlerinden daha fazla sevmek adına gözle görünenden çok hissedilenin peşine düştüler…


Ağırlıkla ipek krep ve tülün hakimiyetindeki koleksiyonun daha sadece teması ve Masur'un düşündeki yansısı belliyken konuşmuş, heyecandan küçük dilimi ve kalbimi atölyede bırakıp çıkmıştım. Bir hafta daha içimde tutup, üstümde hayal ederek geçirecegim düşler haftaya gerçek olacak; su yeşili, bebe mavisi, ekru, ten rengi, fuşya ve somon renkler podyumda salınacak.

Bu çok özel defile için çok özel davetiye şansı da yakında Styleboom'da... Takipte kalın:)


11 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Sen de olmasan bu kadar güzel kim tanıtım yapacak bebek

Koray Caner dedi ki...

Çekimler çok iyi! :) Merakım giderek artıyor valla ne yalan söyleyeyim :)))

Esra dedi ki...

malsef izleme şansım sıfır zaten,amaa çekimler styleBomb!

Ecenur Dogan dedi ki...

İFW in programına baktığımda boom'cuum özgür masur için davetiye verse diye geçirmiştim içimden :))

canDirekli dedi ki...

çekimler insanı uçuruyor evet :)

ben de meraklandım :)

hadi bakalım ;)

bitte dedi ki...

gerçekten çok güzel renkler varmış artık buradan paylaşımlarını merakla bekliyoruzz :)

bitte dedi ki...

gerçekten çok güzel renkler varmış artık buradan paylaşımlarını merakla bekliyoruzz :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@stil direktoru moda neferi:))

@koraycaner o ilk fotoya bitiim bayildimmmm

@esracious :)) literature girdim olley

@ecenur ozgur masur styleboomerlari pek seviyor ondan:))

@bitte ben de ben de:))

Junon dedi ki...

twitterda görünce ister istemez "oha" çıktı ağzımdan...çok güzel görünüyor renkler çekim...devamını bekliyoruz

hayat güzel dedi ki...

fotoğraflar süper, 3bayan da muhteşem, ee Özgür Masur'un tasarımları malum... gerçekten izlenesi bir defile olacak... tasarımların fotolarını da İFW sonrası bekliyoruz:)sayende biz de öğreniyoruz, teşekkürler styleboom:)

nihal dedi ki...

istiyorum o davetiyeyi busalardan kalkıp gelicem gerçekteen:)