24 Şubat 2009 Salı

2009 OSCARS: On Stage

Bu defa da kirmizi halida yuruyemeyen fakat odul sunmak uzere sahnede olan siklara goz atalim. Daha onceki yazimda gozlerim Halle Berry ve Nicole Kidman'i aradi demistim, hakliligim odul sunmak uzere sectikleri kiyafetlerle ortada.

Nicole Kidman her zamanki gibi zarif ve sık, sanki daha once buna benzer cok giymisti hissi uyandirsa da detaylariyla cok guzel olan bu tuvaleti 2009 ilkbahar koleksiyonundan L'WREN SCOTT imzali, kendisi Avusturalya filminin neredeyse tum galalarinda bu modaciyi secmisti. Halle Berry ise ilkbahar-yaz 2009 koleksiyonundan MARCHESA secmis, Berry Oscar torenlerinde isiltili islemeleri seviyor. Tuvaleti cok guzel, benim favorilerimden oldu.

Reese Witherspoon RODARTE 2009 koleksiyonundan bir tuvalet giymis, ben cok begenmedim, fakat bu tuvaletle Witherspoon tarzinda koklu bir degisiklik yaptigini soyluyor gibi. Simdiye kadar hemen hep nostaljik ve zarif stiliyle goz doldururdu.

Kariyerinin altin yillarini yasayan ve benim sahsen bayildigim televizyonculardan Tina Fey kariyeri kadar parlak bir ZAC POSEN secmis: cok sık cok guzel!

0 yorum: