24 Mart 2009 Salı

HEP MODA: Kırmızı


Sezon renkleri her sene nasil degisirse degissin, PANTONE her sezon icin moda renkleri aciklayadursun, hatun milletinin icindeki bu cosku surdukce, ask bitmedikce "kirmizi" her devrin rengi olacaktir. VALENTINO'nun da hem fikir olacagi uzere kirmizi her zaman moda, hep moda!
Hem yaz hem kis rengi olabilen, hem koyu tenli hem acik tenli hanimlara esit derecede yakisan ve hep aski, tutkuyu cagristiran kirmizdan orneklere bakalim.
Kırmızı "kırmızı halı"nın da vazgecilmezi, bazen bir tuvalete gosteris katmanin en basit yolu onu kirmizi yapmak.



Kokteyl ya da eventlerde kirmizi bir elbise hem kurtarici hem carpiciligin garantisi.

Soguk havalara sicaklik katmak icin kirmizi ceket ve paltolar gibisi yok.

Ben "kirmizi"yi sezonun trendleriyle soyle kombinledim:


1. Ekose ve Kalin Kemer trendini V2K DESIGNERS elbisede kullandim, canta FORNARINA, ayakkabilar JOAN&DAVIS
2. Modasi hic gecmeyen leopar deseninin kirmizi formunun kullanildigi meshur LANVIN'in benzeri elbise ZARAdan, yeni sezon trendlerinden Balon Etek modelinde
3. Yine sezonun gozdesi Boyfriend Ceketi kollarini kivirip siyirarak kirmizi renkte kullandim, ceket MANGO, Captain America tshirt kocacimin MEXX, kot TALLY WEIJL, portfoy canta INCI, ayakkabilar STEVE MADDEN
4. Sezonun trendi Bol Paca ZARA kot pantolonu kirmizi MANGO triko kemerli hirka ve GUESS hasir topuk ayakkabilarla
5. TWIST kirmizi pantolonu, OYSHOdan beyaz tshirt, AGATHA elmali bros ve sezonun trendlerinden Neon renkli ayakkabi ve merserizeyle kombinledim, seker oldu.
6. Yine trend Bol Pacali MANGO beyaz pantolonu PARK BRAVO kirmizi beyaz puantiye gomlek, ACCESSORIZE kirmizi Sac Bandi ve kirmizi STEVE MADDEN ayakkabilarla
7. IPEKYOL tafta elbise sezonun Clash trendine bir ornek, parlak kirmizi ve parlak fusyayla Colorblock calisilmis.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

sitenizi takip ediyorumda yaptığınız kombinasyonlar gerçekten çok güzel. benim en çok sıkıntı çektiğim bir durum bu. ne diyeyim bazı kombinasyonlarınızı çalıp giyiyorum:)

Unknown dedi ki...

oooffff kırmızı ama yaaa:)) hani derler ya üç kuruş fazla olsun kırmızı olsun ben o tiplerdenim işte:)) özellikle ayakkabılar konusunda bir kırmızı takıntım var ve eklediğin ayakkabılar benim de özel dosyamda:) zevklerimiz de aynı sanırım:) bir de Valentino var tabi şüphesiz asrın en yaratıcı haute-couture sanatçısı..ben bir de Elie Saab hayranı olsam da o Valentino kadar kırmızı çalışmıyor..bu arada senin kombinasyonlar da çok giyilesi olmuş;)

*STYLEBOOM* dedi ki...

aynen sakazencim ne güzel:) 3 kuruş 5 kuruş demem acımam kırmızı için:))Valentino'nun kırmızısının tonu bile bambaşka aah ah!