9 Mart 2009 Pazartesi

Kendiniz Icin Bir Gun!!

Bu haftasonu blogumla fazlaca ilgilenemeyip son hiz size haberleri yetistirmeye calisiyorum hanimlar. Bloga bakamama sebebim ise haftasonunu kendime, bedenime ve ruhuma ayirmamdi. Bana hediye olan bir spa-masaj gunu icin HILLSIDE CITY CLUB Istinye Park'taki SANDA SPAdaydim(http://www.sandaspa.com/).

Bizim gibi buyuk sehirde yasayan, bilgisayar basinda oturan, kosusturanlarin mutlaka arada sirada hatta imkanlari varsa duzenli sekilde ugramasi gerekir diye dusunuyorum. Cok guzel karsilandim, agirlandim ve cok guzel bir gun gecirdim.

Gorsellikten baslayalim: ambiyans ve mimari mukemmeldi. Daha kapidan girerken muzik, inanilmaz guzel kokular, hafif hafif gelen su sesiyle huzura adim atiyorsunuz. Konfor ve rahatlik on planda. Masajinizi harem-binbir gece tarzi koselerde beklerken ilgili kisiniz size ozel bir icecek getiriyor, buhar, sauna veya hamam sonrasi ister partneriznizle ciftli ister tekli aromatik bir masaja aliniyorsunuz.

Ustelik ozel gunleriniz icin de hizmetinizde: dogumgunu, kina gecesi vs gibi. Ornegin biz oaradayken boyle ozel bir kutlama vardi dansoz esliginde fakat onlarin gurultusu siz kafayi uzatip bakmadikca size gelmiyor.


Ayrica dedigim gibi bu "guzel gun" hediye seklinde de satin alinabiliyor ve bence mukemmel bir hediye. Kocacimin kizkardesi ona dugunumuzden bir gun oncesi icin boyle hediye masaj almisti SANDA SPAdan ve kocacim da hala anlata anlata bitiremiyor:)




Deneyin hanimlaaar, ama en yeni ve en modern haliyle ozellikle Istinye Park'taki Sanda Spa'yi deneyin!!

0 yorum: