25 Mart 2009 Çarşamba

TREND RAPORU: Zincir Sac Aksesuarlari


Daha onceki trend raporlarindan birinde bu sene tuylu, tullu, kabaremsi ve gosterisli sac aksesuarlarinin cok moda oldugunu yazmistik, ayrica GOSSIP GIRL ruzgariyla taclar ve sac bantlari da bu sezon inanilmaz moda. Sirada son haftalarda unlulerde gordugumuz baska bir sac aksesuari var: sac zincirleri! Ozellikle bir kac siradan olusan altin-gumus renklerde ve sac uzerinde hafif bolca sanki uzerinden kayacakmis gibi duran bu sac zincirleri cok guzel!! Ustelik kendi kolyelerinizle bile saclarinizi bu sekilde susleyebilirsiniz, ben dun kendi kolyelerimden birini bu is icin gorevlendirdim bile ve super oldu!

3 yorum:

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Zincir bu dönem moda zaten çanta saplarında da olduğu gibi. Saç aksesuarı olarak da hoş durmuş ben de beğendim :)

Adsız dedi ki...

bunun icin tabi sizinki gibi saclarimizin olmasi gerekiyor:))

GLY

kkkk dedi ki...

Ben cok begeniyorum bu zincirleri ozelliklede sari uzun saclari olanlara cok yakistigini dusunuyorum.