7 Şubat 2010 Pazar

IFW | Hatice Gökçe Sonbahar/Kış 2010-11





Geçen yıl bizi Hayko Cepkin'le şaşırtan Hatice Gökçe bu yıl koleksiyonuna kadın giyimi de katarak "BLACK CROW" temalı bir koleksiyon sundu. Müziğin arasına karışan karga sesleri eşliğinde sert, siyah ve hızlı bir defile izledik. Koleksiyon tamamen siyahtı ve Hakan Yıldırım'ın ABSOLUT BLACK100 sponsorlugundan sonra bu "all black" koleksiyona da siyah sihir Perwoll sponsor olmuştu.

Ben özellikle ön tarafı karga burnu şeklinde sivrilerek uzayan, arka taradında da siyah kuştüyleri olan bere ve şapkaları çok beğendim, çok sertti. Genel olara deri ve kanvas, transparan şifon atletler, tüylerden oluşan atkı ve etollerle kombinlenmişti. Kollarda deriye uygulanmış drapeler, zırh sertliğinde ve keskinliğinde deri ceketler vardı. Erkek tasarımlar kadına göre çok daha farklı ve şıktı. Fakat defilenin sonunda o mistik, o karanlık hava perwollün saçtığı renkli köpük balonlar sayesinde dağılıverdi, pek alakasız olsa da ben her kız gibi ayyy balooon şeklinde neşeyle izledim, o kısım olmasa kafamın içinde biricik Poe'dan Raven'ı tekrarlayarak çıkacaktım... Slayt gösterisi en altta.





0 yorum: